Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"User7824 zei: Beste lezers, Ik lees al jaren af en toe op DrugsForum maar ik heb vandaag toch maar zelf een account aangemaakt. Dit komt helaas voort uit stress die ik heb om mijn GHB terugval. Ik ben een vrouw van 27, ik ben nu 2 jaar ambulant in behandeling en ben sinds donderdagavond (23-11) teruggevallen in ghb-gebruik na 1,5 jaar clean te zijn. Afgelopen 1,5 jaar ben ik wel een aantal keer teruggevallen in alcohol- en cocaïnegebruik (mijn DOC). Maar over het algemeen leef ik dus clean/sober. Deze terugval gaat gepaard met veel verdriet. En ook met veel angst om nu te stoppen. Ik merk dat ik me echt slecht voel en heel snel fysiek en mentaal ben afgetakeld sinds donderdag. Ik heb afgelopen dagen (nu dus op dag 3) bijna 24/7 3,5 ml gebruikt per 2 uur. Vandaag ben ik afgebouwd naar 3ml en wil dit vandaag volhouden. Ik wil heel graag stoppen en dit achter me laten. Maar het lukt me niet om nu helemaal te stoppen met de ghb want ik krijg zo veel paniek als het uitwerkt.. echt om te huilen, heel beangstigend. Verder ook last van slapeloosheid; kan totaal geen slaap vatten, rillerig en paniek/onrust wanneer de ghb uitwerkt. Mijn vorige terugval was dus 1,5 jaar geleden, die duurde een week (24/7 4ml elke 2 uur) en daar ben ik toen uit gekomen met baclofen en gabapentine. Ik heb beide nu alleen niet voorhanden. Ik ga morgen bellen met mijn verslavingsarts, die heb ik afgelopen vrijdag (24-11) al gesproken omdat ik me zorgen maakte en zij adviseerde me om te stoppen en de ghb weg te gooien. Ik had al last van ontwenning en vond het te pittig, omdat ik ook verplichtingen had. Nu is de ontwenning stukken erger (logisch) maar ik wil zo graag hier uit komen. Ik ben ontzettend angstig en vol verdriet dat ik mezelf dit toch weer aan heb gedaan. Alleen al mijn verhaal hier delen lucht me al iets op. Niemand in mijn omgeving weet dat ik hier in zit, en ik voel me ontzettend alleen wat niet goed is voor mijn paniek. Als iemand me advies kan geven wat ik nu het beste kan doen, ik wil heel graag stoppen en zo snel mogelijk. Ik wil geen klinische opname en mijn ghb is morgenmiddag op. Ben ook bereid om me dagen onprettig te voelen maar als de ghb nu uitwerkt voelt het mis. En niet alleen onprettig. Ik wil het zo goed als het kan veilig thuis doen. Alle hulp is welkom, alvast ontzettend bedankt! Klik om te vergroten... Ik heb een heroïne verslaving gehad en ook weleens een terugval gehad.. wil je een keer gewoon kletsen dan mag je me altijd een privébericht sturen."
"tureluut zei: ik gebruik 12 jaar heroine..talloze keren geprobeerd te stoppen..maar het lukt niet. als ik afkick heb ik pijn ( en kan ik mij heel moeilijk verplaatsen...het kost mij heel veel moeite zelfs) aan mijn gewrichten...gisteren heb ik dat gezegd tegen mijn begeleider en tot mijn verbazing is dat niet kenmerkend als afkick zijnde ...vandaag aan mijn apotheker eens gevraagd..tevens ook het antwoord...dat ze dat nog nooit heeft gehoord. hier gebruikers ( of ex-gebruikers die dit ook hadden..het pijn aan de gewrichten?) aan been,rug...de gewrichten dus. subexone en methadon heb ik uitgeprobeerd...grootste bijwerking is dat ik van beide ENORM ZWEET...zodanig erg,dat ik er mijzelf voor schaam. zijn er ander hulpmiddelen om te afkicken van heroine? heel graag antwoord ...zou enorm appriciêren...want deze keer wil ik echt ervoor gaan !!!!!!!! Klik om te vergroten... Ik heb ook methadon gebruikt en had ook zweten en dergelijke. Had u wel de.juiste dosering want vaak als de dosering te laag is ga je extreem zweten. Als u vragen heeft mag u mij gerust een pb sturen. Misschien kan ik u verder helpen/adviseren"
"Paranoize. zei: Proffessionals vergelijken afkicken met een "zware griep" xD Heeft daar niks mee te maken Alleen lotgenoten zullen begrijpen wat je meemaakt, ze kunnen je wel meds voorschrijven om door dat lijden heen te komen, daarna zal je een manier moeten vinden om mentaal te herstellen, of dat nou therapie wordt, een behandeling bij verslavingszorg dat moet je zelf uitzoeken Ik heb het minimaal 35x gedaan, dus jou moet het sowieso wel 1x gaan lukken Klik om te vergroten... Heb je al een keer gekeken of je in aanmerking komt voor een behandeling in het ziekenhuis met synthetische heroïne? Ze dienen je elke dag via een infuus een dosering toe die ze langzaamaan afbouwen tot 0. Ik heb er een beetje in verdiept en het schijnt dat het zéér positief effect heeft op langdurige gebruikers. Misschien dat je dat kan overwegen en doe er zelf ook een beetje research na, misschien dat je het wel ziet zitten."
"De Zandman zei: Ik gebruik het als pijnstiller. Zonder dit middel kan ik niet eens meer lopen zo'n rugpijn krijg ik dan. Nu is het net te doen, al heb ik er veel last van. Rug is totaal versleten en er is niets meer aan te doen. Dan dit maar.. Recreatief gebruik is bij mij niet aan de orde. Klik om te vergroten... Gebruikt u het nog steeds en heeft het nog effect?"
"Rella88 zei: Hoi hoi ik heb dus wel voor mijn depressie methylfenidaat 18mg gekregen van de huisarts. Maar ik loop al 10 jaar bij de huisarts dus niet zo op de 1 of andere dag gekregen. het zou mij energieker moeten maken? Minder down. Maar merk het niet. Dit medicijn hoeft volgens mij niet in te werken 🤷♀️ Juist omdat ik geen adhd heb zou dit het met mij moeten doen.. iemand ervaring? Klik om te vergroten... Rella88 zei: heb je Elvanse weleens gehad? Klik om te vergroten..."
"PapaverMan zei: Nitrazepam weer leverbaar dan? Krijg al een jaar te horen dat ze niet te krijgen zijn. Klik om te vergroten... Ja heb ze weer gehad maar ik gebruik ze niet meer sinds ze nier meer leverbaar waren"
"Hallo allemaal, Ik vroeg me af waar jullie vandaan komen. Ik zelf bw. Ik woonachtig bij Nijmegen.. Als jw mw een pf wilt sturen mag dat altijd. Met vriendelijke groet.."
"Snuffelaar zei: Nice try popo Klik om te vergroten... Ik ben geen popo hahaha"
"Hallo allemaal, Ik heb jullie advies en tips nodig. Ik ben zelfstandig afgebouwd met methadon omdat ik heel erg grote kinderwens heb en via iriszorg ging het zo verschrikkelijk langzaam. Maar nu het probleem..ik heb dus gigantisch veel methadon over en de apotheek wil het niet innemen en ik wil het ook niet zo in de prullenbak gooien want we hebben hier een paar daklozen die de vuilniszakken uitpluizen dus dat vind ik te gevaarlijk. Wie weet wat en waar ik nog terecht kan om het veilig weg te doen. Wie iets weet stuur me gerust een berichtje. Mijn dank is groot"
"Raver zei: Wat raar dat de apotheek het niet wil innemen? Kun je niet bij een andere apotheek proberen? Zo niet, inleveren bij de verslavingzorg? Klik om te vergroten... Nemen allebei niet aan. Want ze kunnen het niet meer gebruiken en ze weten niet wat ermee is gebeurt"