#1
Nee ik vind het juist niet peppy, ik slik 40mg. Ik vind de rust die het geeft beter dan gewone dexamfetamine, dat is stimulerender. Het enige risico is dat ik te rustig word en vergeetachtig word omdat informatie minder 'actief' binnenkomt als ik dat goed omschrijf. Grappig hoe dat bij mensen kan verschillen!