Beste wat is nu het verschil tussen dexamfetamine sulfaat en amfexa
Wat geeft een beter gevoel en is sterker
Dexamfetamine is de werkzame stof en Amfexa is een merknaamBeste wat is nu het verschil tussen dexamfetamine sulfaat en amfexa
Als ik naar jouw posts kijk zou ik het lekker bij Elvanse houden en dat 2 maal daags doseren.En atomoxitine ofzo stratera werd ik heel aggresief van zuivere vorm van amfetamine werkt het best dus dan maar kortwerkende dex
Weet je arts dat je crack rookt?Ik zal dat gaan overleggen met me arts thnx voor de tip
Nee, jij zit voor zweetvoeten in een kliniek zeker.Ik rook maar heel af en toe en zit nu in een kliniek met een hoog beveiligingsniveau dus ben al even clean heb wel laatst met moeite pep naar binnen gekregen dat is meer mijn verslaving crack is gewoon 1x in de paar maanden paar tientjes lekker maar geen verslaving
Gek he als je aan de speed en crack zit dat downers niet werken? Hou op met de boel te saboteren joh.Ik heb een complexe stoornis van adhd gecombineerd met een persoonlijkheidsstoornis eigenlijk geen enkele medicatie doet zn werk dus op dit moment zit ik aan de 6mg rivotril 10mg diazepam 100seroquel en 40temazepam die laatste 2 voor de nacht maar t doet niet wat moet
heb je het nu over normale pep of over de medicijnen die je krijgt voorgeschreven?Die pep mensen zeggen nog nooit zo sterk spul te hebben gehad en gaan superhard maar ik word de rust zelf ervan en dat voor zeker 24uur maar toch met de energie die je ervan krijgt en dan zo rustig met dat energieke gevoel is echt heerlijk daarom is pep mijn ding
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."