Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine fna(sulfaat) of amfexa

Dexamfetamine fna(sulfaat) of amfexa

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste wat is nu het verschil tussen dexamfetamine sulfaat en amfexa
Wat geeft een beter gevoel en is sterker
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
kika19624 zei:
Beste wat is nu het verschil tussen dexamfetamine sulfaat en amfexa
Wat geeft een beter gevoel en is sterker
Klik om te vergroten...
Dexamfetamine is de werkzame stof en Amfexa is een merknaam
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah oke ik heb namelijk alleen de lisdex elvanse gehad nog en die nam ik om 10 maar was om 4 al uitgewerkt dus wil ik naar de kortwerkende zodat ik met meerdere malen per dag de hele dag effect heb ik kom van de drukte in me hoofd niet in slaap het allerbest werkt schone pep en ook echt superlang alleen zit in de ggz dus dat ga ik niet binnen krijgen hier
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En atomoxitine ofzo stratera werd ik heel aggresief van zuivere vorm van amfetamine werkt het best dus dan maar kortwerkende dex
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
kika19624 zei:
En atomoxitine ofzo stratera werd ik heel aggresief van zuivere vorm van amfetamine werkt het best dus dan maar kortwerkende dex
Klik om te vergroten...
Als ik naar jouw posts kijk zou ik het lekker bij Elvanse houden en dat 2 maal daags doseren.
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal dat gaan overleggen met me arts thnx voor de tip
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is ook wel lekker dat de kortwerkende veel sterker inkickt dat je echt een klap van rust voelt heb het vroeger 1 malig een week gehad
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een complexe stoornis van adhd gecombineerd met een persoonlijkheidsstoornis eigenlijk geen enkele medicatie doet zn werk dus op dit moment zit ik aan de 6mg rivotril 10mg diazepam 100seroquel en 40temazepam die laatste 2 voor de nacht maar t doet niet wat moet
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
kika19624 zei:
Ik zal dat gaan overleggen met me arts thnx voor de tip
Klik om te vergroten...
Weet je arts dat je crack rookt?
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook maar heel af en toe en zit nu in een kliniek met een hoog beveiligingsniveau dus ben al even clean heb wel laatst met moeite pep naar binnen gekregen dat is meer mijn verslaving crack is gewoon 1x in de paar maanden paar tientjes lekker maar geen verslaving
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Die pep mensen zeggen nog nooit zo sterk spul te hebben gehad en gaan superhard maar ik word de rust zelf ervan en dat voor zeker 24uur maar toch met de energie die je ervan krijgt en dan zo rustig met dat energieke gevoel is echt heerlijk daarom is pep mijn ding
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Elvanse was er trouwens ff afgehaald en t kost een enorme berg moeite om het weer voor elkaar te krijgen nou hep ik hem half over de streep maar wil die er nog 2 weken mee wachten maar die drukte in me kop is zo heftig dat ik er ook amper van slaap zijn er wel mensen betrokken bij mij die er ook mee gaan bemoeien om het voor elkaar te krijgen
Maar t is lastig want ze gooien het op dat het zucht aanwakkerd maar als de dosering hoog genoeg is en ik echt de rust heb heb ik veel ninder de neiging iets erbij te nemen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
kika19624 zei:
Ik rook maar heel af en toe en zit nu in een kliniek met een hoog beveiligingsniveau dus ben al even clean heb wel laatst met moeite pep naar binnen gekregen dat is meer mijn verslaving crack is gewoon 1x in de paar maanden paar tientjes lekker maar geen verslaving
Klik om te vergroten...
Nee, jij zit voor zweetvoeten in een kliniek zeker.
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee heb een aantal delicten waardoor ik een zorgmachtiging heb gekregen ben uitbehandeld maar door mn dossier zijn er nog geen vervolgplekken steeds afwijzingen anders was ik er al 3 maanden uit
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
kika19624 zei:
Ik heb een complexe stoornis van adhd gecombineerd met een persoonlijkheidsstoornis eigenlijk geen enkele medicatie doet zn werk dus op dit moment zit ik aan de 6mg rivotril 10mg diazepam 100seroquel en 40temazepam die laatste 2 voor de nacht maar t doet niet wat moet
Klik om te vergroten...
Gek he als je aan de speed en crack zit dat downers niet werken? Hou op met de boel te saboteren joh.
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben al een tijd clean alleen niet van de pep in zovere werken de benzos me lichamelijk rustig te krijgen maar me hoofd is een chaos(nuchter)
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik sluit me aan bij wat de mensen hierboven hebben gezegd. Je krijgt echt niet voor niets een zorgmachtiging in Nederland, en áls je die al krijgt, aangezien het een heftige maatregel is, duurt de zorg nooit langer dan nodig. Daarnaast is het inderdaad niet gek dat als je aan de uppers zit de downers niet meer werken. Vraag hulp aan je begeleiding en stel daar samen je plan op af. Liegen en het naar binnen smokkelen in deze setting geeft alleen maar extra problemen.
k
kika19624Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De downers werken bij voorbaad niet en als k dan een upper neem word ik wel kalm
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#19
kika19624 zei:
Die pep mensen zeggen nog nooit zo sterk spul te hebben gehad en gaan superhard maar ik word de rust zelf ervan en dat voor zeker 24uur maar toch met de energie die je ervan krijgt en dan zo rustig met dat energieke gevoel is echt heerlijk daarom is pep mijn ding
Klik om te vergroten...
heb je het nu over normale pep of over de medicijnen die je krijgt voorgeschreven?
g
gekkedwerg93Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ook al 2.5 jaar Elvanse 30mg maar bij mij werkt het als speed. Dus ik ben ermee gestopt maar ik blijf het voorgeschreven krijgen al een jaar lang terwijl ik zeg dat ik het niet meer wil. Dus nu bewaar ik het maar in een potje want apotheek neemt geen lossen pillen uit de baxter aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."