Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel betalen jullie voor 10blok ?

Hoeveel betalen jullie voor 10blok ?

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad wij rippen 't gewoon van Montana himself :rock:
m
mr.sossaLid
01-01-2024, 00:00
#2
je koopt het in een capsule vers die nog paar uur eerder is uitgepoept :beer: geen mix erin nix
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je weet hoop ik wel dat nog maar heel weinig cocaïne puur het land in komt,
't meeste is al versneden voordat het hier aan land komt.
Dus of 't nog naar schijt ruikt of niet,
altijd laten testen.
't Kan natuurlijk wel, en dan kan je er blij zijn met je kwaliteit want zuivere coke is iets waar weinig mensen maar van kunnen proeven.
m
mr.sossaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja daarom moet je connecties hebben en lang blijve zoeke soms lukt het soms niet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou een bolletjes slikker nooit iets opleggen,
wat ik wel weet is dat het niet altijd het land puur binnen komt.
Jij hebt jouw ervaring ik de mijne,
veel plezier daarmee.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal niks. :sunglasses:
W
WillemskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Licht aan de kwaliteit
de dealer bij wie ik het haal geeft meestal eerst een monstertje gratis
van 0,2 gram om te testen, alleen voor nieuwe klanten
Altijd goeie betaal voor 5 gr. 200 euro
en als ik supermix daarbij wil krijg ik het gratis 5 a 10 gram om het zelf te mixen
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
mr.sossa zei:
450 voor orgi crissi crystal
Klik om te vergroten...

Crystal? Weet jij wel eens wat dat is?


mr.sossa zei:
je koopt het in een capsule vers die nog paar uur eerder is uitgepoept :beer: geen mix erin nix
Klik om te vergroten...

En jij poept het zeker uit. Of ben je erzelf bij dat ie het uitpoept en niet mixt?


mr.sossa zei:
ja daarom moet je connecties hebben en lang blijve zoeke soms lukt het soms niet
Klik om te vergroten...

Jaja... tuurlijk. En daarom ga jij nu gewoon hier ff lekker stoer doen en zeggen dat JIJ de connecties hebt. Daarmee maak je geen goede indruk.
R
RcLoverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Je weet hoop ik wel dat nog maar heel weinig cocaïne puur het land in komt,
't meeste is al versneden voordat het hier aan land komt.
Dus of 't nog naar schijt ruikt of niet,
altijd laten testen.
't Kan natuurlijk wel, en dan kan je er blij zijn met je kwaliteit want zuivere coke is iets waar weinig mensen maar van kunnen proeven.
Klik om te vergroten...
Het spul komt altijd het land puur binnen (Als het van het land van oorsprong komt toch) als jij een bolletjesslikker laat ons zeggen 100 gram kan laten smokkelen want meer krijgt hij niet binnen (Heb trouwens geen idee hoeveel ze in hun strot duwen) wat doe jij dan 100 gram puur laten overvliegen en in nederland versnijden of hem 50 gram coke en 50 gram lidocaine in zijn strot late duwe ?
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
RcLover zei:
Het spul komt altijd het land puur binnen (Als het van het land van oorsprong komt toch) als jij een bolletjesslikker laat ons zeggen 100 gram kan laten smokkelen want meer krijgt hij niet binnen (Heb trouwens geen idee hoeveel ze in hun strot duwen) wat doe jij dan 100 gram puur laten overvliegen en in nederland versnijden of hem 50 gram coke en 50 gram lidocaine in zijn strot late duwe ?
Klik om te vergroten...

Waarom versnijden mensen? Omdat je zo met minder coke meer geld kunt verdienen. Denk je niet dat ze dat in de producerende landen ook gewoon doorhebben? :rolleyes: Zij hebben als enige landen de mogelijkheid om cocaine te produceren en dus de macht om hun spul te verspreiden voordat ze het exporteren; mensen kopen het toch wel.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
misanthrophy zei:
RcLover zei:
Het spul komt altijd het land puur binnen (Als het van het land van oorsprong komt toch) als jij een bolletjesslikker laat ons zeggen 100 gram kan laten smokkelen want meer krijgt hij niet binnen (Heb trouwens geen idee hoeveel ze in hun strot duwen) wat doe jij dan 100 gram puur laten overvliegen en in nederland versnijden of hem 50 gram coke en 50 gram lidocaine in zijn strot late duwe ?
Klik om te vergroten...

Waarom versnijden mensen? Omdat je zo met minder coke meer geld kunt verdienen. Denk je niet dat ze dat in de producerende landen ook gewoon doorhebben? :rolleyes: Zij hebben als enige landen de mogelijkheid om cocaine te produceren en dus de macht om hun spul te verspreiden voordat ze het exporteren; mensen kopen het toch wel.
Klik om te vergroten...

Hij gelooft 't toch niet omdat 'ie "topspul" heeft.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook topspul! Hertoch Jan :hearteyes:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#13
RcLover zei:
Oom Klaas zei:
Je weet hoop ik wel dat nog maar heel weinig cocaïne puur het land in komt,
't meeste is al versneden voordat het hier aan land komt.
Dus of 't nog naar schijt ruikt of niet,
altijd laten testen.
't Kan natuurlijk wel, en dan kan je er blij zijn met je kwaliteit want zuivere coke is iets waar weinig mensen maar van kunnen proeven.
Klik om te vergroten...
Het spul komt altijd het land puur binnen (Als het van het land van oorsprong komt toch) als jij een bolletjesslikker laat ons zeggen 100 gram kan laten smokkelen want meer krijgt hij niet binnen (Heb trouwens geen idee hoeveel ze in hun strot duwen)
Klik om te vergroten...

Eergisteren op canvas een reportage gezien over coke smokkelaars en er was een gast die ongeveer 120 capsules van 8 tot 9gram per capsule inslikte. Die capsules waren gemaakt met latex dus heel veilig. In totaal was dat 1100gr coke die hij in zn maag ramde en die persoon zou daar 6000€ aan verdienen om van Colombia naar Nederland of Spanje te smokkelen. Dit gebeurde dagelijks meerdere keren dus, zotte handel dus
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr.Soss@:
Een kilo high quality kost gemiddeld 1800 euro in Columbia hoorde ik van een kennis die daar net geweest was. 450 hier in Holland voor orgi crissi lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Een schamele 270 euro winst voor alle mogelijke troubles en risico's die zich voor kunnen doen??????????????????????
h
hatseflatsLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat klinkt indd als bs
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#16
wellicht bedoelt ie voor een eitje van 10gr, en niet een ons?

ik kende het woord crissi overigens ne, maar ik neem aan datdat een ons is dan?

edit: criss betekent dus gewoon zoveel als 'goede, of goddelijke'

en:
yeti zei:
Mr.Soss@:
Een kilo high quality kost gemiddeld 1800 euro in Columbia hoorde ik van een kennis die daar net geweest was. 450 hier in Holland voor orgi crissi lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Een schamele 270 euro winst voor alle mogelijke troubles en risico's die zich voor kunnen doen??????????????????????
Klik om te vergroten...

Hier maak je een rekenfout. mr. sossa heeft het over en eitje, van waarschijnlijk 10 gr, aangezien het topic hier ook over 10gr gaat. 450 voor goede kwaliteit en 10gr in een x klinkt niet erg ongeloofwaardig. Zeker met jou berekening niet, die je nog een x over moet doen.

een kilo kost 1800 in columbia zeg je. Dan is 10 gr 18 euro. De winst stijgt hiermee naar 432 euro per 10gr. Ofwel ongeveer een halve ton voor de slikker die iets meer dan een kilo slikt.
a
adomoerwijkLid
01-01-2024, 00:00
#17
honderdje of drie vier
ligt aan de kwaliteit
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoeveel kost een blokje van 10g cocaine voor jullie ?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

stoere vraag pik jwz
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."