Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC intolerantie

XTC intolerantie

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LuckyLizzardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allen! Een vriendin van mij heeft tot ca. 8 jaar geleden regelmatig gebruikt. XTC, speed, coke... Ze lustte het allemaal wel. Nu is ze een tijdje geleden weer begonnen met XTC. Na de eerste 2x was er niets aan de hand, maar vanaf de 3-de keer XTC begon ze last te krijgen van misselijkheid. Dit begon zeg maar anderhalf uur na het inslaan van het eerste pilletje. Ze heeft inmiddels ook zwaardere pillen afgewisseld met lichtere, maar het haalt niets uit. Zou dit een XTC intolerantie kunnen zijn? Of heeft iemand zulkgelijke ervaringen?
g
ganja-farmerLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou kunnen.. ik heb het ook met pillen.
dat doe ik ook maar heel af en toe dan gaat het wel.
met speed e.d. heb ik nergens last van :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
ganja-farmer zei:
zou kunnen.. ik heb het ook met pillen.
dat doe ik ook maar heel af en toe dan gaat het wel.
met speed e.d. heb ik nergens last van :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze na 2 jaar de oplossing wel hebben hoor, slimmerd. :wave:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#4
kiekert zei:
ganja-farmer zei:
zou kunnen.. ik heb het ook met pillen.
dat doe ik ook maar heel af en toe dan gaat het wel.
met speed e.d. heb ik nergens last van :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze na 2 jaar de oplossing wel hebben hoor, slimmerd. :wave:
Klik om te vergroten...
Ha :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."