Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben wel benieuwd wat mensen allemaal door elkaar gebruiken, natuurlijk coke en alcohol..(het liefst bier) ik vind XTC en alcohol ook geweldig alleen dan van allebij niet heel veel. pep en keta vind ik minder, ik vind dat de keta dan niet goed werkt. pep + bier/ wiet/ pillen / er zijn er nog veel meer dus kom maar op. houd het wel realistisch! dus kom niet met hero, lsd en wat DXM ofzo"
"ik kijk wel uit naar LSD.. dat is het eerst volgende wat ik ga doen. alleen volgens mij is het aanbod bij mij in de buurt wel heel klein, meer mensen last van?.."
"als ik veel heb. dan gebruik ik veel.. en omdat het met coke altijd moeilijk is om genoegen te nemen met minder koop ik wel lekker een grammma.. of gewoon speed..nog veel beter"
"Speed is wel zeker min lievelings drugs. na een tijd ongecontrolleerd gebruikt te hebben ben ik weer alleen in het weekend verder gegaan, (niet eens elk weekend). nu is het probleem bij mij dat het wel te doen is om niet te gebruiken, maar als ik gepland heb om speed te gaan halen en dat lukt niet, dan word ik wel helemaal leip. dan kan ik ook niet de plannen weizigen en gewoon een biertje gaan drinken ofzo. mss meer gewoon mijn karakter dan verslaving.. iemand het zelfde probleem??"
"Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!"
"dex is gewoon leip. wat is eigenlijk het grote verschil tussen speed en dex?"
"vrijdag salvia 30, en zaterdag speed, witte mitsu, wiet, bier op 'Wish Outdoor'."
"eerst poppers en dan poepers!!hahaa wel grappig spul opzich en niks gemerkt van spier ontspanningen:P + = + = een keer eerst flink gezopen en daarna pas gan snoepen.. slecht plan mensen.. slecht plan!!"
"geef mij maar speed. van coke ben ik nooit zo gecharmeert geweest. Ik vind mensen die vaak coke gebruiken meestal ook echt eikels. maar dat is mijn mening, net als dat je van pep parra word, word je van sos gewoon een arrogante balzak.."
"raging_bull zei: Geef mij maar coke, wat duurder maar dan heb je een betere trip. Klik om te vergroten... noem het een trip, maar ik ben tegen de tijd dat ik me echt chill voel van coke ben ik heel wat euro's verder, en de drang naar meer is best groot, dus ik houd het toch echt bij goeie speed!"