Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alleen wiet. Moet nog even wachten op de truffels helaas pindakaas"
"Dragon's Dynamite uiteraard Tot nu toe 2x gedaan: -De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P -De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen. Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is."
"Gaat vast goed komen . Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd. Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen. Heb er in ieder geval weer super veel zin in."
"Of van een paranoïde vriend in mijn geval :P . Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P Ik ga lekker slapen, welterusten"
"Wacky zei: Zeggen je vriendjes dat je er niet goed tegen kan ofzo ?! Das wel gemeen van ze, maar ik denk dat je er goed genoeg tegen kan hoor en dat je niet nog meer hoeft te proberen. Klik om te vergroten... Hahaha ik dacht precies hetzelfde"
"Ik rijd vrijwel altijd stoned op m'n brommer/scooter. Alcohol drink ik bijna nooit, dus dronken rijden gebeurd nooit."
"Result: You're a social drinker. Sociotype: You don't get drunk. Well, not unless it's a special holiday. You drink casually, just to have a good time. You do not have any potential alcohol problems. Give yourself a pat on the back for being incredibly boring. Was te verwachten, drink bijna nooit :P"
"Vind het gewoon geen flikker aan. Vind de smaak ook niet lekker ofzo. Maar ieder z'n ding toch? " ""
"Gadver, als er ook maar iets van stukjes in drijft zou ik het al niet eens proeven. Zegt wel genoeg toch neem ik aan? :P"
"Wiet en verder lekker niks."