Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip van een skunk strong

Bad trip van een skunk strong

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
stoner88 zei:
Na die "bad trip" een maand of 7 niet geblowed, was echt gelijk helemaal niet meer into that shit.
Klik om te vergroten...

Dat is precies hoe ik het voelde na mijn hel met wiet. 'ik hoef die troep niet meer'
Maar als ik blowde was het met vrienden die bijna elke dag blowden, en daar was ik als nieuweling natuurlijk niks bij.
Als ik nu ga blowen is het alleen met mensen die nog geen die-hard smokers zijn. 1 joint voor 3 man vindt ik prima, en als je nee zegt moet het geaccepteerd worden :) Ik ben nog wel nieuwsgierig naar de uitwerking die hasj op mij heeft :P
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
soldiermoney zei:
stoner88 zei:
Na die "bad trip" een maand of 7 niet geblowed, was echt gelijk helemaal niet meer into that shit.
Klik om te vergroten...

Dat is precies hoe ik het voelde na mijn hel met wiet. 'ik hoef die troep niet meer'
Maar als ik blowde was het met vrienden die bijna elke dag blowden, en daar was ik als nieuweling natuurlijk niks bij.
Als ik nu ga blowen is het alleen met mensen die nog geen die-hard smokers zijn. 1 joint voor 3 man vindt ik prima, en als je nee zegt moet het geaccepteerd worden :) Ik ben nog wel nieuwsgierig naar de uitwerking die hasj op mij heeft :P
Klik om te vergroten...

Ach, het heeft op iedereen een andere uitwerking. Hasj werkt bij mij iets fijner, maar veel minder vaak gedaan. En ik snap wat je bedoel, mijn vrienden zijn wel soort van die-hard smokers maar die accepteren een nee. Jouw vrienden niet dan?

Trouwens, is Skunk nou een mix van wiet en hasj?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
stoner88 zei:
is Skunk nou een mix van wiet en hasj?
Klik om te vergroten...

Neen, Skunk is een wiet soort
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar waar blijven die reacties? Ik lees graag over jullie (slechte) ervaringen en wat jullie gedaan hebben om er bovenop te komen. Ik denk dat dit voor veel (beginnende) smokers erg informatief zal zijn.

Dus, schrijf je verhaal en posten die hap!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij zijn daar wel tig topics over.
L
LSDeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb maar 1 keer een "bad" trip gehad van wiet en dat was de allereerste keer,
sindsdien nooit meer slecht gevoeld van een joint :grin:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
stoner88 zei:
En ik snap wat je bedoel, mijn vrienden zijn wel soort van die-hard smokers maar die accepteren een nee. Jouw vrienden niet dan?
Klik om te vergroten...

Nja als ik een hijs nam van een joint in bijzijn van mijn vrienden' zag ik al aan de blikken dat er een flinke hijs verwacht werd. Ze waren een beetje pusherig, en spraken niet over wiet als drugs, maar als kruid. Hierdoor had ik het erg onderschat. Een nee werd wel geaccepteerd, ze vonden het alleen niet leuk om te horen. Ik bewijs me graag voor anderen, dus nam ik nog een hijs om te laten zien dat ik het wel aankon..
Achja zo leer je en kloot je soms maar wat aan :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben eens bad gegaan op wiet + tramadol (50 mg tramadol, geen recreatieve dosis, ik had gewoon afschuwelijk veel pijn). Ik nam een zware hijs van een bong goede haze na een tijd niet geblowd te hebben.

Toen ik uitademde was het meteen mis; M'n hartslag en temperatuur explodeerden, ik werd wazig tegen het out gaan aan en begon helemaal te shaken; "Dit is het dan, ik ga eraan" dacht ik.

Ik stond met extreme moeite op en zwalkte naar het terras; Ik zat een 20 minuten met -2 graden met m'n shirt uit buiten te lijden aan wat op overhitting leek, totaal door te freaken. Na 20 minuten leek het uitgewerkt te zijn.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken dat gevoel wat je beschrijft bij het drinken en het roken.
Ik zat ooit op de grens van bad gaan en extreme verwardheid, toen ik
limonade dronk. Dat was echt niet normaal, je voelde idd alles door je slokdarm gaan,
en je maag in gaan...waar het dan nog even golfde en tot rust kwam. Wel een geweldige smaaksensatie. :mrgreen:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
PIEP
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op de grond liggen met je armen gespreid werkt goed als je het even te heftig vindt. Dan kan je gewoon naar de lucht staren en alles op je af laten komen :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat je dit trippen kan noemen man, wat dacht je gewoon van ´´Duizelig zijn´´.
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk dat jij je eeder zelf gek maakt op zo een moment, je zit, zoals elke keer dat je blowd, te denken op een andere manier en als jij je gek gaat maken over tintelende voeten zul je dit ook snel verder door je lichaam voelen en als je bij die slik cola nadenkt hoe je hem je maag in voelt gaan ( wat ook vaak genoeg nuchter bij een slok koolzuur gebeurd ) dan zul je ook elke hijs en handeling door je lichaam voelen gaan.
G
GaneshLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik rook eigenlijk altijd Skunk, maar Skunk strong is dat een andere variatie op die wiet dan?
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij deze dan mijn (slechte) ervaring met een keertje blowen.

Laat ik voorop stellen dat ik zoiezo vaker geblowed heb. Wiet, hasj, beide, wiet tops, wiet gekruimeld, etc.

Ik was hier in de buurt met een vriend aan het skateboarden. Het was nog voor de zomer en het was heerlijk weer, hoewel het al laat op de avond was. We besloten de avond nog chiller te maken met een skunk strong, die die vriend als voorbereiding al had meegenomen.

We steken hem op en we beginnen langzaam te genieten van de jonko. Alles ging goed, zoals normaal eigenlijk, dus we smoken hem in een keer op met zijn tweeën. Ik stap weer op mijn skateboard en ik begin rond te scheuren, lacherig en stoned.

Op een gegeven moment word ik een beetje duizelig, maar niet ernstig, dus ik board gewoon door. Toen dacht ik dat het grappig was om fucking hard te rijden, en dan het gras in te springen. Dus ik doe dit, en zodra ik het gras raak met mijn voeten begint er een zware tinteling te ontstaan precies waar ik het gras raakte. Het voelde een beetje alsof beide voeten in slaap vielen. Ik begon steeds duizeliger te worden en we besloten weg te gaan.
Hij stapt in de auto en ik rijd met hem mee, naar zijn huis. Ondertussen trekt de tinteling door naar mijn kuiten, en verder omhoog door mijn benen.

Ondertussen dronk ik ook cola (zit veel suiker in, in de hoop mijn trip was te verzachten) en ik rook een sigaret. Wat ik toen meemaakte is niet normaal. Het leek net alsof mijn zenuwen overgevoelig waren. Ik voelde de cola met het koolzuur erin door mijn mond glijden, door mijn keel en naar mijn maag. Ik kon echt ALLES voelen, en hetzelfde geld voor de sigaret. Elke trek die ik nam was overduidelijk te voelen in mijn mond. De giftige stoffen voelde ik gewoon prikken in mijn mond en in mijn longen.

Uiteindelijk naar die gast zijn huis gegaan, filmpje opgezet. Kon me voor geen meter concentreren op die film, en na 20 minuten vraag ik hem waar ik het beste naar toe kon voor het geval ik moest overgeven. Hij zegt: "Okee, we gaan wel even naar buiten dan". Dus ik sta op, hij treuzelde met het aantrekken van zijn schoenen, dus ik ga daar binnen over mijn nek. Vervolgens heb ik me nog een uur kut gevoeld, duizelig, misselijk, overgevoelig voor alle prikkels en toen ben ik naar huis gegaan en gaan slapen..

NOOIT geweten dat dit mogelijk was met een gewone, nieteens zo sterke, joint.

Deel jullie ervaringen en praat mee over mijn ervaring :grin:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaja thc kan best heftig zijn :rock:
Ik heb zelf een keer bij een vriend geblowd. Ik was nog nooit echt goed stoned geweest, dus we waren van plan om het nu echt goed te voelen. Ik nam in totaal ongeveer 8 flinke hijsen. Na een half uur was ik echt versteend. Klamme handen en een warrig gevoel nam me mee naar de wc, om daar over me nek te gaan. Ik was misselijk en moe. Het was een rottige ervaring, maar hierdoor heb ik wel respect gekregen voor thc. Vanaf nu onderschat ik het niet meer :P

Geinig reportje trouwens, erg herkenbaar :wink:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Karma.
s
stoner88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
soldiermoney zei:
Jaja thc kan best heftig zijn :rock:
Ik heb zelf een keer bij een vriend geblowd. Ik was nog nooit echt goed stoned geweest, dus we waren van plan om het nu echt goed te voelen. Ik nam in totaal ongeveer 8 flinke hijsen. Na een half uur was ik echt versteend. Klamme handen en een warrig gevoel nam me mee naar de wc, om daar over me nek te gaan. Ik was misselijk en moe. Het was een rottige ervaring, maar hierdoor heb ik wel respect gekregen voor thc. Vanaf nu onderschat ik het niet meer :P

Geinig reportje trouwens, erg herkenbaar :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, thanks. Ik probeerde het zoveel mogelijk in geuren en kleuren te vertellen. Ik herken dat klamme gevoel ook wel. Een paar weken terug weer een beetje rotte ervaring. Na die "bad trip" een maand of 7 niet geblowed, was echt gelijk helemaal niet meer into that shit. Maar goed, het was dus weer eens tijd dus bij een paar vrienden die echt ALTIJD blowen toch maar een keer meegedaan. Gelijk een of ander spel gedaan, dus met zijn 3en hadden we er zo'n anderhalve joint doorheen gejaagd in een minuut of 10. Weer duizelig en zwaar gevoel in mijn maag. Op naar de toilet, ik op mijn knieën voor de pot en met mijn kop erboven. Opeens krijg ik een warme opvlieger, er ontstaat zweet op mijn voorhoofd.. Vervolgens veranderd het razendsnel in een koude vlaag en ik krijg koude rillingen op mijn rug. Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd en ik wilde zó graag naar huis.

Een paar warme en koude vlagen later ging ik over mijn nek. Toen voelde ik me iets beter, ik liep 2 trappen op naar zijn kamer, ik pak mijn spullen, vergeet mijn ps3 game, en ik vertrek naar huis. 20 minuten zitten slapen op mijn fiets, af en toe 1 oog open om te kijken of ik nog niet op de grond ben gevallen.

Eenmaal thuis gelijk richting bed, ik val in slaap en na een heerlijke nacht voel ik me de volgende dag kiplekker, beetje droge strot.

Ik onderschat THC ook niet meer, believe me haha. Keep dem reports coming.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."