Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed (aan ''t studeren...)"
"de andere gooide zijn lat hash uit het raam Klik om te vergroten... Die was niet de enige die op dat idee kwam geloof ik! Verleden jaar waren ik en een paar vrienden naar Terneuzen gelift, daar had iedereen wat gekocht, een uurtje in de checpoint zelf gezeten, en daarna gingen we terug liften. We waren met vier, dus dat bleek niet zo eenvoudig. Het was ook al rond middernacht. Wij dus tevoet vertrokken, best gezellig, de sfeer zat er goed in dankzij wat jointjes en een mondharmonica (Moet je je inbeelden: 4 scheve mensjes langs de weg aan het wandelen, ijskoud in december, begeleid door een mondharmonica ) Er passeerde geen kat, en stilaan begon we te beseffen dat we pas om 6u in Gent terug zouden zijn tevoet. Nouja, to the point: een stukje voor de Belgische grens begint een maatje plots enthousiast te lachen, ze bukt zich en raapt een zakje weed van het gras. Wij blij natuurlijk, en iedereen extra aandachtig naar de berm aan het turen. In de halve kilometer voor de grens vonden we dus dat zakje, daarna nog een zakje met drie voorgerolde jointjes, en een zakje hasj! Schitterend gewoon. En even later passeerde een auto, ik steek mijn duim op, die gast stopt en ik trek de deur open. Een wietwalm drijft naar buiten, zit er een hippie aan het stuur, die op weg was naar Frankrijk maar ons gerust in Gent wou afzetten. Zaligste lift die ik ooit gekregen heb: luide reggae, gezellig verder paffen, hij haalde een grote fles chimay boven en deelde met ons, superkerel was dat. We waren zo opgelucht dat we geen 5 uur meer door de vrieskou moesten stappen, dat we die kerel uit dankbaarheid de helft van wat we gevonden hadden gegeven hebben. Nogal offtopic, maar t was een mooie avond En verder ben ik nog nooit gepakt of betrapt met drugs, gelukkig."
"Als ik gezopen heb moet op zn minst ieder kwartier naar het wc huppelen. In de zomer zuip ik eerder in parkjes enzo dan op café, en ben dan ook groot voorstander van de plastuit! Is trouwens leuk om als meisje ook eens te kunnen mikken in de bosjes schitterende uitvinding! Wildplassen is een van mn hobbies geloof ik"
"je gaat er niet bepaald van spacen, maar ik word er wel een ander soort dronken van, "helder zat" of zoiets. Alsof enkel de positieve effecten van alcohol overblijven, ik heb nog nooit dingen gedaan bij absinthe waarvan ik later spijt heb, zolas typisch genante bezopen situaties. Ik word er heel relax van, zelfzekerder, praterig. Bij andere alcohol word ik eerder wazig, rap last van blackouts enzo. Ja, ik hou van absinthe hoewel ik er ook wel es van moest kotsen. En een VOLLEDIGE fles gedeeld? met twee??? na drie glazen (waarvan dus 4/5 water) ben ik behoorlijk weg ihn mijn hoofd..."
"Onder invloed van MDMA een kwartier aan een wit verfvlekje zitten krabben op de trap, in de volle overtuiging dat ik daar per ongeluk een pilletje had laten vallen en ik te wazig was om het te kunnen oprapen, en het daardoor maar niet wou lukken"
"Bijna allemaal van een paar jaar geleden, ik heb een schriftje waarin we de absurde toestanden opschreven, zalige herinneringen! Ik zat samen met een vriendin op de bank te spacen. We hadden allebei al een tijdje niets meer gezegd. Plots zeg ik vastbesloten: "Ik ga even in de koelkast kijken". Ik loop naar de keuken, open de koelkast, staar er een minuutje naar, doe de koelkast terug dicht, loop terug naar de bank, ga weer zitten en zeg heel droog: "voila." We bleven nog even zwijgend naast elkaar zitten, keken elkaar dan even verward aan, waarna een lachbui volgde. Op een feestje kwam de politie binnen om het feest stil te leggen omdat er geen vergunning was enzo dacht ik hevig trippend dat ik hen wel zou kunnen overtuigen om het feestje toch te laten doorgaan. Ik loop naar een politieagente en zeg smekend: "Maar wij komen hier vrede brengen, en jullie komen alles verstoren, waarom toch???" Een sigaretje aan het roken: ik: Hoe kan een sigaret gelukkig zijn? vriendin: Je hebt zijn kop verbrand door te trekken. "Ik ben te lui om voorzichtig te zijn" Nogal kwaad: "je moet niet lachen met mijn humor" "Be aware of fruitella" Ik was een jointje aan het rollen, een vriendin keek naar de wiet die al op het vloeitje lag en riep uit: "Er zit een krokodil op de boerderij!" "Mijn bovenlip krult spontaan omhoog als ik lach" Ik kreeg de drang om iets te knuffelen en er lag een luchtmatras in de buurt. Dus ik neem die luchtmatras in mijn armen, en zie iemand verbaasd opkijken wat ik aan het doen ben. Bij wijze van verklaring zeg ik tegen die persoon die ik amper ken: "Persoonlijk hou ik heel erg veel van luchtmatrassen knuffelen..." "Vanaf nu laat ik één okselhaartje groeien" "Een schilderij zonder kader straalt meer liefde uit: samenhorigheid met de muur" "We hebben gemiddeld één kind en één reservetepel""
"me plantu, ik weet het nie zeker maar ik vermoed dat zo'n slagroombusjes een stuk duurder zijn dan wanneer je patroontjes gebruikt, als dat al lukt. Ge moe sjanse in me zukntwuk! Verder, voor de geinteresseerden: In de makro bij Gent moet je in rayon 9 B zijn, maar inderdaad soms uitverkocht. Als je geen pasje hebt voor de Makro kan ik eventueel hetmijne uitlenen. Tis ondertussen wel iets van 14 euro geworden voor 50 patroontjes. Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog zo tevreden kon zijn met een ballonnetje"
"hallo, een paar weken geleden kocht ik een doosje truffels. Ik heb ze laten drogen op keukenpapier gedurende 6 dagen omdat ik op reis was en de vervaldatum om in de koelkast te bewaren ondertussen verstreken zou zijn. Blijkbaar zijn ze te lang gedroogd, want ze zijn echt hard en zien er uit als kiezelsteentjes. Er goed op kauwen is dus geen optie meer, maar wat kan ik best doen? thee van maken veronderstel ik? Iemand al hetzelfde voorgehad? Alvast bedankt voor eventuele tips! Zou graag deze week tripje maken."
"ja, in Miami vragen ze doorgaans achter je paspoort. In de Checkpoint al een keer of 6 geweest en ken niemand die ze controleerden. Zal daar wel lukken."
"Mn vriendin en ik hebben zaterdagnacht iets meer dan een gram speed gedeeld, verspreid over zo'n 12 uur. Toen die begon uit te werken hebben we behoorlijk afgezien, heb dat nog nooit meegemaakt van speed. Het was haar eerste keer, ik had de week ervoor nog een kleine gram gesnoven en geen last van gehad. De hele zondag zijn we enorm duizelig geweest, als we rechtstonden werd het zwart voor onze ogen, en elke inspanning was teveel. We voelden ons écht dom, als ik een zin begon wist ik halverwege niet meer wat ik wou zeggen, konden ons totaal niet concentreren en we wilden echt slapen maar dat lukte niet. We zagen er geel uit, zelfs de dag erna had ons gezicht nog een gele schijn. Ook wat hallucinaties, ik dacht bijvoorbeeld even dat haar ogen helemaal zwart omrand waren, ik zag een kuiken op mijn muur, en zij zag mijn gezicht helemaal anders. We dachten dat een jointje ons makkelijker in slaap zou doen vallen, maar ook dat hielp niets. Ik heb ook een paniekaanval gehad. We zijn zo'n uur of 40 wakker geweest, heel frustrerend. Na een uurtje of 5 terug wakkergeworden en nog steeds wat duizelig en emotioneel heel labiel. Zitten huilen en niet weten waarom. Sinds vandaag voel ik me gelukkig weer "normaal", mijn vriendin sinds gisterenavond. Nu vroeg ik me af waaraan dit ligt, dit is toch geen normale reactie?? Ik dacht dat een goeie gram delen niet echt veel was. Kan ik dus besluiten dat dit spul versneden was ofzo? Heeft iemand daar een idee van met wat het zou kunnen versneden zijn? we zijn behoorlijk geschrokken, het was het in ieder geval niet waard."