Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke bewaren?

coke bewaren?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgend weekend heb ik 4 gram coke, maar ik wil dat niet in een keer opdoen. ik zou het dus in de diepvries bewaren en één dag per maand ongeveer een grammetje gebruiken. Zou de kwaliteit sterk verminderen als ik het luchtdicht zo'n drietal maanden bewaar in de diepvries? Iemand ervaring mee? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar specifieke antwoorden zijn er blijkbaar niet. thx!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, kwaliteit gaat niet achteruit.

Maar wedden dat het niet lukt. :wink:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
Nee, kwaliteit gaat niet achteruit.

Maar wedden dat het niet lukt. :wink:
Klik om te vergroten...

ben het met je eens zommes :P:P
Y
YanahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan het wel kwaad om coke bijvoorbeeld 2-3 weken luchtdicht verpakt te bewaren?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
tjezus he zit er aan sos een houdbaarheidsdatum dan :confused: :confused:
ik heb er nooit van gehoord......
en wat gaat er qua kwaliteit op achteruit dan :confused:
whaha ik heb t nooit bewaard vandaar :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom zou je 4gr. voor 3 maanden willen bewaren?
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke kan je met gemak meerdere maanden bewaren in de diepvries! Verpak hem goed en er is geen enkel probleem.Het is zelf beter, en dat is mijn persoonlijke mening, in de vriezer dan de koelkast. De kwaliteit gaat er zeker niet op achteruit.
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom zou je 4gr. voor 3 maanden willen bewaren?
Klik om te vergroten...

Ik vind het leuker om 4 keer een gram te gebruiken op een "speciale gelegenheid" zoals een bepaald feestje waar je naar uitkijkt of een verjaardag, dan om in korte tijd 4 gram te snuiven op één feestje.
Less is more of zoiets, 4 keer genot tegenover 1 keer waardoor je de volgende dag kapot bent. Bij c heb ik (nog?) niet het gevoel van "het MOET op!", en dat wil ik graag zo houden.

Merci voor de antwoorden!
Y
YanahLid
01-01-2024, 00:00
#9
fungus zei:
Waarom zou je 4gr. voor 3 maanden willen bewaren?
Klik om te vergroten...

Ik vind het leuker om 4 keer een gram te gebruiken op een "speciale gelegenheid" zoals een bepaald feestje waar je naar uitkijkt of een verjaardag, dan om in korte tijd 4 gram te snuiven op één feestje.
Less is more of zoiets, 4 keer genot tegenover 1 keer waardoor je de volgende dag kapot bent. Bij c heb ik (nog?) niet het gevoel van "het MOET op!", en dat wil ik graag zo houden.

Merci voor de antwoorden!
Klik om te vergroten...

En waarom niet gewoon wat kopen wanneer je zin hebt? :confused:

Kijk ik heb hier behoorlijk wat liggen, maar gebruik het zelf niet.. dus ik moet het wel 'bewaren'.
Ik begrijp dus dat ik het in de vriezer moet doen?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
4 gram op één avond is er sowieso wel over
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#11
En waarom niet gewoon wat kopen wanneer je zin hebt?
Klik om te vergroten...

Weinig connecties, en dat vind ik goed. En die gast waarvan ik koop is geen "grote" dealer, hij moet ook even rondvragen via via. En ik moet de trein nemen om erom te gaan. Dus vandaar een voorraadje voor de rest van het jaar.
Ik ga bewust niet op zoek naar een dealer in mijn eigen stad, ik wil nog een beetje drempelvrees houden ofzo, lijkt me beter voor mezelf. If that makes sense... Het is beter als ik het niet té makkelijke kan kopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."