Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvervuilde speed of teveel gesnoven??

vervuilde speed of teveel gesnoven??

31 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mn vriendin en ik hebben zaterdagnacht iets meer dan een gram speed gedeeld, verspreid over zo'n 12 uur. Toen die begon uit te werken hebben we behoorlijk afgezien, heb dat nog nooit meegemaakt van speed.
Het was haar eerste keer, ik had de week ervoor nog een kleine gram gesnoven en geen last van gehad.
De hele zondag zijn we enorm duizelig geweest, als we rechtstonden werd het zwart voor onze ogen, en elke inspanning was teveel. We voelden ons écht dom, als ik een zin begon wist ik halverwege niet meer wat ik wou zeggen, konden ons totaal niet concentreren en we wilden echt slapen maar dat lukte niet. We zagen er geel uit, zelfs de dag erna had ons gezicht nog een gele schijn. Ook wat hallucinaties, ik dacht bijvoorbeeld even dat haar ogen helemaal zwart omrand waren, ik zag een kuiken op mijn muur, en zij zag mijn gezicht helemaal anders. We dachten dat een jointje ons makkelijker in slaap zou doen vallen, maar ook dat hielp niets. Ik heb ook een paniekaanval gehad. We zijn zo'n uur of 40 wakker geweest, heel frustrerend. Na een uurtje of 5 terug wakkergeworden en nog steeds wat duizelig en emotioneel heel labiel. Zitten huilen en niet weten waarom.
Sinds vandaag voel ik me gelukkig weer "normaal", mijn vriendin sinds gisterenavond.
Nu vroeg ik me af waaraan dit ligt, dit is toch geen normale reactie?? Ik dacht dat een goeie gram delen niet echt veel was. Kan ik dus besluiten dat dit spul versneden was ofzo? Heeft iemand daar een idee van met wat het zou kunnen versneden zijn?
we zijn behoorlijk geschrokken, het was het in ieder geval niet waard.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke les heb je nu geleerd?
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ervaring met drugs kan altijd anders zijn, er zijn ontiegelijk veel
verschillende soorten pep. Ook al heb je dezelfde dan nog kan je
een compleet andere ervaring meemaken, ligt aan veel dingen.
Hoe zit je in je vel, wat heb je gegeten, enz enz
Aan je verhaal te horen heb je sterke pep gehad en waren
jullie gewoon op.
Tip voor de volgende x, als je in zo'n sfeer zit GEEN joint roken,
tenzij je echt wilt freaken (wat ik wel weer leuk vind, lekker vaag
in je harses) hehehehe....
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk dat jullie mischien teveel speed op hebben en het tamenlijk goeie was.. meestal na zo lang wakker word ik ook bang en zie ik van alles wat ik liever niet zou willen zien,,, gwn voortaan goed uitrusten nd proberen nie teveel t nemen t helpt echt.. en het duizenlig zijn komt onder anderen door de reserveopslag van je lichaam die heel schaars word door amfetamine gebruik,

Succes jongens:) :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
GabberFreak17 zei:
ik denk dat jullie mischien teveel speed op hebben en het tamenlijk goeie was.. meestal na zo lang wakker word ik ook bang en zie ik van alles wat ik liever niet zou willen zien,,, gwn voortaan goed uitrusten nd proberen nie teveel t nemen t helpt echt.. en het duizenlig zijn komt onder anderen door de reserveopslag van je lichaam die heel schaars word door amfetamine gebruik,

Succes jongens:) :grin:
Klik om te vergroten...
ik dacht dat duizelig gewoon kwam van lage bloeddruk??? :confused:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat duizelig zijn heb ik na coke...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
duizelig komt door lage bloeddruk, halucinaties door joint.

je hart was een beetje moe geworden.. :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
duizelig komt door lage bloeddruk, halucinaties door joint.

je hart was een beetje moe geworden.. :)
Klik om te vergroten...
hallucinatie's onder speed gebruik komen simpel door slaapgebrek!!!niet door een jointje!! :rolleyes:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je had gewoon bangelijk goede speed :) En als je dat niet gewoon bent is een gram delen best wel veel. Maar ik vermoed dat je zoiezo al slechte conditie had en daarbij nog misschien wat opkomend ziek voor inname.

Gele kleur, zou je al genoeg moeten zeggen, dat is je lever die faalt.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
JewCookie zei:
duizelig komt door lage bloeddruk, halucinaties door joint.

je hart was een beetje moe geworden.. :)
Klik om te vergroten...
hallucinatie's onder speed gebruik komen simpel door slaapgebrek!!!niet door een jointje!! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

joint versterkt het sterk
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja..maar wie weet gaan sommige mensen er, als ze een goede pepkater hebben, wel dingen van zien die er niet zijn...weet jij vel..
Als je al goed para bent van de speed kan ik me opzich prima voorstellen dat wiet het alleen maar erger maakt.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#12
[/quote]hallucinatie's onder speed gebruik komen simpel door slaapgebrek!!!niet door een jointje!! :rolleyes:[/quote]

Weet niet of je het weet, maar wiet valt onder de hallucigenen.
Als je lang wakker bent en zo vaag als de tering kan je zeker
wel gaan trippen van een goede blow.
Dat hoeft niet te betekenen dat je gaat flippen,
kan ook helemaal te gek zijn.
Ligt er maar net aan hoe je het beleeft.
Je moet gewoon niet te serieus gaan doen, lijkt me niet het geschikte moment...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet valt onder de 'halucinogenen' omdat het je waarneming verandert, niet omdat je ervan gaat halucineren. Als ik de drugs kon indelen in iets, zou ik wiet als Psychedelic bestempelen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja maar dan kan je niet beweren dat het door de wiet komt.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#15
mathijs zei:
Ja..maar wie weet gaan sommige mensen er, als ze een goede pepkater hebben, wel dingen van zien die er niet zijn...weet jij vel..
Als je al goed para bent van de speed kan ik me opzich prima voorstellen dat wiet het alleen maar erger maakt.
Klik om te vergroten...

Reken maar van yes, wiet versterkt het.
Dus als je al para bent zou ik zeker niet gaan blowen!!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Ja maar dan kan je niet beweren dat het door de wiet komt.
Klik om te vergroten...

Jawel...
Zonder die wiet was hij niet gaan hallucineren.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou het bij frisko's verklaring.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#18
mathijs zei:
BobG zei:
Ja maar dan kan je niet beweren dat het door de wiet komt.
Klik om te vergroten...

Jawel...
Zonder die wiet was hij niet gaan hallucineren.
Klik om te vergroten...

Kijk, jij begrijpt het.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
BobG zei:
Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad geloof ik...
Maar leg me dan een uit waarom je het eerder een Psychedelic zou noemen dan een hallucinogeen.

(en ohja..ik heb wel eens gehallucineerd van wiet :wave: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."