#1
Weet het verder ook niet hoor, ik zeg alleen wat ik gelezen heb ![:wink:]()
geoffben zei:We zouden graag een feetsje houden bij Nieuwjaar, er gaat natuurlijk veel gedronken worden en er zal ook weed gerookt worden (rond de 2g per persoon). we willen graag (als 16-jaigen) eens speed gebruiken maar weten niet zeker of dat zo slim is in combinatie met jointjes en alcohol?
De trip mag mooi zijn maar de gevolgen/kater miniem. Graag een antwoord
Wawa zei:geoffben zei:We zouden graag een feetsje houden bij Nieuwjaar, er gaat natuurlijk veel gedronken worden en er zal ook weed gerookt worden (rond de 2g per persoon). we willen graag (als 16-jaigen) eens speed gebruiken maar weten niet zeker of dat zo slim is in combinatie met jointjes en alcohol?
De trip mag mooi zijn maar de gevolgen/kater miniem. Graag een antwoord
Om als 16-jarige speed te gaan gebruiken lijkt me zowiezo niet al te verantwoordlijk. Heb zelf aardig wat ervaring met uppers, maar had nog nooit speed gedaan. Nu heb k dat laatst een paar lijntjes gedaan en het is een energie bom waar je U tegen zegt (had om 18:00 genomen om 05:00 was ik nog klaar wakker). Het is een nieuwe ervaring en om die nou meteen te combineren met wiet en alcohol gebruik (toch downers) kan verkeerd aflopen en de kater zal niet miniem zijn.
Puntje of 2 kan wel, om hard aan de praat te komen.
Owja, en natuurlijk wel beetje opletten op hoeveel je zuipt dan. Want dronken worden is aardig lastig maar je hebt toch een bepaalde hoeveelheid alcohol in je bloed.
geoffben zei:Wawa zei:geoffben zei:We zouden graag een feetsje houden bij Nieuwjaar, er gaat natuurlijk veel gedronken worden en er zal ook weed gerookt worden (rond de 2g per persoon). we willen graag (als 16-jaigen) eens speed gebruiken maar weten niet zeker of dat zo slim is in combinatie met jointjes en alcohol?
De trip mag mooi zijn maar de gevolgen/kater miniem. Graag een antwoord
Om als 16-jarige speed te gaan gebruiken lijkt me zowiezo niet al te verantwoordlijk. Heb zelf aardig wat ervaring met uppers, maar had nog nooit speed gedaan. Nu heb k dat laatst een paar lijntjes gedaan en het is een energie bom waar je U tegen zegt (had om 18:00 genomen om 05:00 was ik nog klaar wakker). Het is een nieuwe ervaring en om die nou meteen te combineren met wiet en alcohol gebruik (toch downers) kan verkeerd aflopen en de kater zal niet miniem zijn.
Puntje of 2 kan wel, om hard aan de praat te komen.
Owja, en natuurlijk wel beetje opletten op hoeveel je zuipt dan. Want dronken worden is aardig lastig maar je hebt toch een bepaalde hoeveelheid alcohol in je bloed.
dus doen we het beter niet? En als we nu eerst speed nemen, paar uur wachten en dan alcohol drinken? Zonder die weed dan..
fly-- zei:Ik denk dat het wel kan.
paar biertjes kan wel, en blowen kan ook prima hoor.
kijk alleen wel uit dat je niet uitdroogt oid, blijf ook genoeg water/andere drinken drinken
maar de eerste x speed voor mij ging ook gecombineert met blowen en drinken, sterker nog, ik heb het nooit zonder alcohol of wiet gehad.
en als je toch voorzichtig wilt doen dan zou ik zeggen niet alles aan 1 stuk door doen.
af en toe eventjes pauze nemen van alles.
have fun iig ^^
willemvaag zei:fly-- zei:Ik denk dat het wel kan.
paar biertjes kan wel, en blowen kan ook prima hoor.
kijk alleen wel uit dat je niet uitdroogt oid, blijf ook genoeg water/andere drinken drinken
maar de eerste x speed voor mij ging ook gecombineert met blowen en drinken, sterker nog, ik heb het nooit zonder alcohol of wiet gehad.
en als je toch voorzichtig wilt doen dan zou ik zeggen niet alles aan 1 stuk door doen.
af en toe eventjes pauze nemen van alles.
have fun iig ^^
En zo belanden mensen in de ambulance het is niet slim om iemand die pas net gebruikt te adviseren alcohol en speed te combineren. Het kan een levensgevaarlijke combinatie zijn, als het bij jou tot nu toe niet fout gegaan is goed voor je. Maar dan nog moet je iemand deze combinatie niet adviseren en als argument gebruiken bij mij ging het goed dus het kan wel. Iedereen is anders en heb zelf ook vaak alcohol en speed gecombineerd maar nog ga ik dit niemand adviseren. Waarom het is niet echt verantwoord maar genoeg wijze praat van een hypocriete verslaafde, maar toch zou ik het niet doen. De eerste 3 jaar van mijn uppergebruik heb ik er nooit alcohol bij gehad vanwege de kans op evt klachten. Heb verschillende mensen door de combinatie eronderuit zien gaan..
willemvaag zei:dacht ik ook wel eerlijk gezegd maar betrap mezelf ook vaak dat ik dingen zeg die ik gewoon normaal vind of vond. Dan vertel ik dat en dan komt het net over alsof ik het adviseer of dat het voor iedereen van toepassing is. Daarom is goed om ook op zo kleine dingetjes te letten of zie ik dat verkeerd nee toch..
EmilyPlays zei:Combineer Speed (of amphetamine) niet met Alcohol
Beide drogen het lichaam uit, en dat is allesbehalve een fijne ervaring. Je kan natuurlijk wel een pintje drinken om de dorst te lessen, maar drink liever gewoon water. Speed en marihuana combineren is geen probleem imo
Als je de eerste keer speed probeert, kan je het altijd oraal innemen (maak een bommetje met vloeipapier), de effecten duren langer en je spaart er je lichaam mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."