Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Baileys en Malibu. Vooral in de warme chocomel/koffie met slagroom. oeehh, heerlijk"
"Helemaal naar de tering geblowt met heerlijke candy kush, damn, wat een goede wiet. heerlijk!"
"walnootje zei: fly-- zei: Helemaal naar de tering geblowt met heerlijke candy kush, damn, wat een goede wiet. heerlijk! Klik om te vergroten... In welke omgeving haal je dat dan?, ik ga niet snel op de naam af maar klinkt wel lekker :P Klik om te vergroten... Ja dit is echt de állerbeste wiet die ik tot nu toe gehad heb. Ik woon onderin Drenthe (: Het is ook heel fijn, ruikt fijn, smaakt heerlijk, ziet er mooi uit, heerlijke stonedheid [niet te gaar, niet te nuchter] Hoop voor je dat je het in jouw omgeving ook kan halen ^^"
"walnootje zei: Alleen in Amsterdam tegengekomen op de kaart maar in hier in omgeving Haarlemmermeer verder nog nooit gezien. Als ik em tegenkom probeer ik em al zou dat natuurlijk alsnog wel verschillen Klik om te vergroten... Ja het verschilt sowieso, deze had ik namelijk van een vriend die het zelf had gekweekt En het was zeer goed gelukt ^^ Maar hoop voor je dat je minstens zulke goede tegenkomt! ;D"
"heel veel wiet en heel veel alcohol! [ben nog steeds aan de alcohol]"
"Rode wijn."
"174 cm +/- 55 kg. Schommelt best erg. BMI: 18."
"mandragora zei: fly-- zei: Zal ik het nog zeggen? mijn laatste drankje was fly-- zei: Bierrr. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Nonstop bezig vanaf 21 december? Klik om te vergroten... Je zou het haast denken he ;o. ot; ik ga het niet eens meer zeggen."
"mandragora zei: fly-- zei: Alweer bier. Klik om te vergroten... Kijk maar dat je nog van de grond komt fly Klik om te vergroten... Altijd."
"Genoeg water/melk drinken voordat je gaat slapen, lekker lang slapen, volgende dag ook genoeg drinken en gezond eten. Vooral fruit enzo [doe ik ook lang niet altijd hoor, maar is wel lekker, ook omdat ik altijd een droge bek heb haha] Lekker gaan douchen. En daarna gewoon lekker relaxen of gaan chillen met vrienden (: En natuurlijk, het wondermiddel mandragora zei: groene thee,.... Klik om te vergroten... Maar wat het allerbeste werkt; Gewoon doogaan met zuipen, gaan kingsen the morning after maarja, dat is geen aanrader haha."