Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HDA zei: Maar wat is die 'supermix' dan ??? Klik om te vergroten... reukloos smaakloos ziet er uit als coke en heeft niks van bijwerkingen , ik had laatst goeie coke (laten testen ) was 80/20 puur en was zo sterk voor mijn neus en zelfs tandgevoelig(ik bedoel daar niet mee verdovend gevoel(als je het op je tandvlees legt wat normaal is ) maar echt tandirritatie van de sterkte van de coke en nochtans mijn gebit is in perfecte staat en heb er zelf multimix bijgedaan om het wat minder sterk te maken, nu is het effect en de bijwerkingen in neus veel beter, te veel geconcentreerde coke is ook niet zo lekker geloof me ik denk dat een 60/40 combinatie ideaal is"
"marc38 zei: :P Als ik gebruik doe ik niks liever dan geilen met mijn vriendin. Op een of andere manier is het net alsof ik aan het infus hang gevuld met spaanse vlieg!! Klik om te vergroten... idem hier... we kunnen zo een 8 h aan stuk doorgaan"
"Biertje zei: of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende... Klik om te vergroten... Dan heb jij nog nooit redelijke pure coke gesnoven man."
"Doriangray zei: thnx voor de tip... had ik zelf nog niet aan gedacht... zal binnenkort eens paar nachtshops bezoeken ) Klik om te vergroten... waar beginj je aan snuif een mooie dikke zuivere lijn"
"Doriangray zei: ik vind dat mr decay gelijk heeft. Ik gebruik al 10 jaar en heb nog nooit willen stoppen of problemen met coke gehad. Soms overdrijf ik wat in gebruik, maar dat wisselt dan weer met periodes dat ik minder gebruik. Ik zie net zoals hem maar weinig nadelen, anders zou ik er niet mee blijven doorgaan. En voor op een feestje in combinatie met alcohol vind ik het ook altijd super, zelfs na 10 jaar. Maar mss hangt het wel van persoon tot persoon af... Klik om te vergroten... je gebruikt al 10 jaar en weet niet waar je een crack pijpje kunt kopen ???? RAAR Bon ik zit weer sedert enkele maanden aan de coke met ups and downs ik koop een 15 gr samen met mijn vrouw en na 2 weken is het op, en dan wacht ik weer zo een 2 tal maand eer ik weer koop, laaste keren goed meegevallen , mijn neus is veel verbetert sinds 2006 , had toen gaten in de neus, nam gemiddeld 10 gr per week maar ben nu aan de betere hand, heb het meer onder controle en kan makkeijk 2 maand wachten van nemen alleen als de coke in huis is moet het op; anders kan ik makkelijk wachten tot ik weer eens naar nederland moet om sos te halen....."
"Mr. White zei: halloooww Vorige week klein lijntje sos gesnoven , ik voelde er niet veel van ! Gistere een hele lijn gepakt , dit voelde ik wel . Lekker chill ! Alleen kreeg ik het zooo warm , niet te doen :P Klik om te vergroten... lol warm van coke ?????"
"DarkScope zei: Na een avondje sos, zodra ik mijn laatste lijn naar binnen werk, denk ik al ow nu is het op, wat kut. En als die laatste lijn dan uitgewerkt is is het helemaal erg. Droge mond, geen zin om te praten, geen zin in drukte, ik wil alleen slapen en wachten tot ik de volgende morgen op sta met een beter gevoel. Dit heb ik altijd aan het eind van een sos-avond. Hebben jullie daar ook last van, zon grote crash? en vinden jullie dat het effect opweegt tegen dat klote-gevoel dat je altijd te wachten staat op het einde van de avond. Ik vind dat eigenlijk niet, maar toch blijf ik het halen, omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt. Klik om te vergroten... ik heb alleen de volgende dag dat ik gerust wil gelaten worden , ik snuif nooit als ik uitga alleen met mijn vrouwtje thuis zonder muziek en tv grappig he maar daar genieten wij beiden het beste van en dat je na je laaste lijntje down bent denk ik dat je coke teveel versneden is"
"Sniffie zei: Coke moet gewoon worden opgenomen in je bloed en dat kan idd ook via de mond/maag. Klik om te vergroten... maar effect is veel minder en duurt langer voor het werkt anaal werkt wel redelijk maar toch die rush niet zoals snuiven , heb het nog gedaan toen mijn neus volledig kapot was via maag en anaal maar nu weer lekker door de neus"
"Solidius zei: JewCookie zei: Snowseals zei: Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik betaal voor een half grammetje 20 euro. Bij iedereen die ik ken verkoopt het rond 20 euro Klik om te vergroten... dat is melkpoeder.. met een beetje coke.. wat hun kopen is coke met een btje versnijdings.. net anderzom.. Klik om te vergroten... Ik weet niet waar jij je coke haalt, maar als ik voor 20 euro een ponypack haal en de 'ez-test' laat doorstaan is het zo goed als puur. Dealers kunnen sowieso geen grapjes uit gaan halen met klanten want 1 telefoontje aan de politie is voldoende om een vroegtijdig einde aan hun carrière te maken. Klik om te vergroten... sorry maar van puur of bijna toch moet ik slapen"
"MEESTE COKE WORDT VERSNEDEN MET SUPERMIX NU"