Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoor de mensen die wel met coke om kunnen gaan ;)

voor de mensen die wel met coke om kunnen gaan ;)

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, nee.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn idd wel mensen die gewoon met drugs om kunnen gaan, ook al is het op regelmatige basis, zie bij veel mensen het wietgebruik, ik kon er niet tegen dus ben ermee gestopt, maar een paar vrienden van me blowen dagelijks en hebben nergens last van. Wat ik alleen niet begrijp is dat mensen die weten dat ze er niet mee om kunnen gaan het toch veel gaan gebruiken en daarna verslaafd raken... Trieste zaak, en voor D-ranged, speed is leuk, maar echt voor heel sporadisch gebruik, ben zelf echt geen fan van de day-after en het echte slaapprobleem.. Verder is het ongeveer de schadelijkste zooi die je je lichaam in kan droppen..
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou sos nooit buiten het uitgaan willen gebruiken. Ik word er absoluut niet gezellig van, enkel met wat biertjes weet ik het effect te waarderen. Daarom weet ik dat het voor mij gewoon geen risicofactor is. Scheelt een hoop geld :grin:

GHB daarentegen.... :rolleyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr. Decay zei:
Er zijn idd wel mensen die gewoon met drugs om kunnen gaan, ook al is het op regelmatige basis, zie bij veel mensen het wietgebruik, ik kon er niet tegen dus ben ermee gestopt, maar een paar vrienden van me blowen dagelijks en hebben nergens last van.
Klik om te vergroten...
Waar geen last van?
Laat ze eens een dag of 3 proberen te stoppen. Waarschijnlijk functioneren ze dan voor geen meter :wave:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#5
@rob, dat is ook nog eens het mooiste, ik zal het idd alleen gebruiken i.c.m. alcohol en op feestjes, en dan ook nog eens af en toe, de verleiding hierbuiten te gaan gebruiken heb ik absoluut niet en wil dat ook graag zo houden, dus niet teveel :P

@kiekert, heb je misschien wel gelijk in, maar hun functioneren dan weer wel goed in het dagelijks leven, en brengen niet alteveel schade aan zich toe, vooral niet i.v.m. harddrugs
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr. Decay zei:
@kiekert, heb je misschien wel gelijk in, maar hun functioneren dan weer wel goed in het dagelijks leven, en brengen niet alteveel schade aan zich toe, vooral niet i.v.m. harddrugs
Klik om te vergroten...
Als je niet kunt functioneren zonder hard of softdrugs ben ejg ewoon verslaafd, fact.
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doriangray zei:
ik vind dat mr decay gelijk heeft. Ik gebruik al 10 jaar en heb nog nooit willen stoppen of problemen met coke gehad. Soms overdrijf ik wat in gebruik, maar dat wisselt dan weer met periodes dat ik minder gebruik. Ik zie net zoals hem maar weinig nadelen, anders zou ik er niet mee blijven doorgaan. En voor op een feestje in combinatie met alcohol vind ik het ook altijd super, zelfs na 10 jaar.
Maar mss hangt het wel van persoon tot persoon af...
Klik om te vergroten...
je gebruikt al 10 jaar en weet niet waar je een crack pijpje kunt kopen ???? RAAR

Bon ik zit weer sedert enkele maanden aan de coke met ups and downs ik koop een 15 gr samen met mijn vrouw en na 2 weken is het op, en dan wacht ik weer zo een 2 tal maand eer ik weer koop, laaste keren goed meegevallen , mijn neus is veel verbetert sinds 2006 , had toen gaten in de neus, nam gemiddeld 10 gr per week maar ben nu aan de betere hand, heb het meer onder controle en kan makkeijk 2 maand wachten van nemen alleen als de coke in huis is moet het op; anders kan ik makkelijk wachten tot ik weer eens naar nederland moet om sos te halen.....
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoop dat je goed met coke om kan gaan jongen, want iedereen begint zo. Maar keep up the good work en doe je nickname geen eer aan.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gister sinds een lange tijd weer een keertje een goeie drank&coke party gehad, een vriend van me was jarig, geslaagd en nederland won ook nog eens met 2-0 met het b-team. Reden genoeg om een avondje flink los te gaan dus! Al mijn vrienden hadden een half grammetje bij ongeveer en we hebben toen de hele avond tot 2 uur in de kroeg gestaan, flink gefeest, veel geouwehoerd, absoluut geen grote ego's, maar alleen maar positieve feest-energie creëren. Ik ben hier absoluut groot fan van, en hoewel er over coke een negatieve rand hangt heeft het ook zijn voordelen boven andere drugs, waarvan er een aardig belangrijk is, GEEN KATER! We hadden allemaal flink gedronken, ieder had aan het eind van de afterparty zijn half grammetje op, zo rond half 5 zijn we dus maar gaan slapen want iedereen was doodop. Hiermee wil ik dus maar even aangeven dat ik, samen met de vrienden van me, goed om kunnen gaan met coke en dat het op deze manier echt een superrelaxte drug is waar je veel plezier aan kunt beleven. Het is allemaal persoonlijk, de sjit eromheen, en op deze manier ga ik nog regelmatig zo eens in de paar maanden een keer een gezellig drank&coke avondje beleven! :wave:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan heel goed met Coke omgaan. Ik snuif gemiddeld 1x in de 3 weken, soms iedere week en soms een maand niet. Van al mijn vrienden ga ik het beste ermee om. Niemand van onze groep van ongeveer 16 mensen, waavan ongeveer de helft mannen kan zijn Coke de volgende dag laten liggen. Meestal krijg ik na een feest de Coke in bewaring van mensen voor de volgende keer als er over is. Daar kan ik best trots op zijn.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jup daar kan je wel trots op zijn, maar ik blijf bij mijn mening dat het voor iedereen fout kan gaan, af en toe 1 keer in de week vind ik veeeeel te veel, ook al laat je het de dag erna liggen.

En die frequentie vind ik dus eigenlijk op zich al getuigen van niet met een coke om kunnen gaan.

Maargoed, misschien ben ik paranoide ofzo... en is gemiddeld 1 keer per 3 weken prima..
D
DoriangrayLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind dat mr decay gelijk heeft. Ik gebruik al 10 jaar en heb nog nooit willen stoppen of problemen met coke gehad. Soms overdrijf ik wat in gebruik, maar dat wisselt dan weer met periodes dat ik minder gebruik. Ik zie net zoals hem maar weinig nadelen, anders zou ik er niet mee blijven doorgaan. En voor op een feestje in combinatie met alcohol vind ik het ook altijd super, zelfs na 10 jaar.
Maar mss hangt het wel van persoon tot persoon af...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zeg ook helemaal niet dat het niet kan... ik zeg alleen dat het niet voor heel veel mensen is weggelegd. En dat je altijd moet blijven oppassen.

En tuurlijk, het is ontzettend afhankelijk van de persoon.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik 3 weken achter elkaar Coke neem voel ik natuurlijk wel die trekkracht en dan neem ik een maand of iets helemaal niks. De volgende dag moet ik er gewoon niet aan denken om weer iets in mijn neus te stoppen, het voeld bij mij dan alsof ik een beetje verkouden ben.

Coke is zeker gevaarlijk is. Ik ken 2 gasten die inmiddels Coke verslaafd zijn al een jaar of 10. Dit zijn inmiddels geen vrienden meer.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn nickname is de titel van een nummer dat ik helemaal geweldig vind, vooral met mdma op :P . Maar ik doe het nu maximaal 1x per maand ofzo, mdma 1x in de anderhalve maand en een keer in het half jaar een keer speed op een vage party dus heb het wel onder controle. 1x per week vind ik persoonlijk ook al veel te ver gaan, en zogauw ik met mijn gebruik ook maar een keer merk dat ik de volgende dag denk dat ik weer coke nodig heb stop ik meteen helemaal. Maar misschien scheelt het ook wel dat ik best serieus in het leven sta en verdomd veel moet leren, zit op de universiteit, dus ook al zou ik meer willen spacen, dat kan simpelweg niet omdat ik dan mijn school verneuk.. Veel succes verder met je vrienden, ik zou ze iig de goede raad geven een tijd gewoon helemaal niks te pakken, wanneer je zoveel gebruikt en die drang voelt. Ik heb het wel een keertje meegemaakt toen ik een half jaar terug een keer 2 avonden op de kermis achter mekaar had gesnoven, en dat toen mijn sjit ophad ik zin had in meer, vond dat echt een "vies" gevoel, heb toen ook meteen 3 maanden de coke niet meer aangeraakt. Het blijft wel een verdomd gevaarlijke harddrug die zijn verantwoordelijkheden met zich meedraagt...
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb vorig jaar voor het eerst coke gedaan, vond er geen drol aan.. Tot ik begin dit jaar het nog een keer deed, en de kwaliteit blijkbaar een stuk beter was.

Nu is mijn gebruik wisselend.. Ik heb het afgelopen mei niet gedaan, en in juni al 2 of 3 keer.. Het is bij mij altijd voor/tijdens t uitgaan, maar tis ook voorgekomen dat ik doordeweeks alvast de coke had voor het weekend en dus even testte of ie oke was, en uiteindelijk alles opsnoof.

Ik merk met coke in ieder geval dat als je eenmaal begint, het bijna onmogelijk is om, wat je nog hebt, te bewaren. Het is een raar gevoel van gebrek aan controle wat ik bij andere drugs totaal niet heb, dus toch oppassen denk ik! :P
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Mr. Decay: Een van die jongens gebruikt al iets van 8 jaar Coke en die heeft ook de universiteit doorlopen. Hij heeft nu een goeie baan. Hij gebruikt 3 a 4 keer per week. Zijn eerste Coke jaren waren natuurlijk alleen in het weekend, maar hij gebruikt nu al een jaar of 5 dagelijks.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor de mensen die wel met coke om kunnen gaan is er speed.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Voor de mensen die wel met coke om kunnen gaan is er speed.
Klik om te vergroten...

Niet kunnen omgaan bedoel je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."