#1
Nou, nee.

Waar geen last van?Mr. Decay zei:Er zijn idd wel mensen die gewoon met drugs om kunnen gaan, ook al is het op regelmatige basis, zie bij veel mensen het wietgebruik, ik kon er niet tegen dus ben ermee gestopt, maar een paar vrienden van me blowen dagelijks en hebben nergens last van.

Als je niet kunt functioneren zonder hard of softdrugs ben ejg ewoon verslaafd, fact.Mr. Decay zei:@kiekert, heb je misschien wel gelijk in, maar hun functioneren dan weer wel goed in het dagelijks leven, en brengen niet alteveel schade aan zich toe, vooral niet i.v.m. harddrugs
je gebruikt al 10 jaar en weet niet waar je een crack pijpje kunt kopen ???? RAARDoriangray zei:ik vind dat mr decay gelijk heeft. Ik gebruik al 10 jaar en heb nog nooit willen stoppen of problemen met coke gehad. Soms overdrijf ik wat in gebruik, maar dat wisselt dan weer met periodes dat ik minder gebruik. Ik zie net zoals hem maar weinig nadelen, anders zou ik er niet mee blijven doorgaan. En voor op een feestje in combinatie met alcohol vind ik het ook altijd super, zelfs na 10 jaar.
Maar mss hangt het wel van persoon tot persoon af...

Deranged zei:Voor de mensen die wel met coke om kunnen gaan is er speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."