#1
30 euro de gram als je per 20 gram koopt en tis gene rommel . Niks speed gevoel en van die bullshit
sneeuw_witje zei:ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron
//MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens
davie zei:sneeuw_witje zei:ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron
//MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens
Je zou het eens kunnen proberen op http://www.marktplaats.nl/
sneeuw_witje zei:davie zei:sneeuw_witje zei:ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron
//MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens
Je zou het eens kunnen proberen op http://www.marktplaats.nl/
edit: blah

Kim zei:sneeuw_witje zei:davie zei:sneeuw_witje zei:ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron
//MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens
Je zou het eens kunnen proberen op http://www.marktplaats.nl/
edit: blah
Net stond hier nog je moeder![]()
als je heel goede wilt betaal je 45 tot euro en heb je 0.7 gramRobbie_Rob_ zei:Hier ook ongeveer 50 euries voor 1 gram goede sos.....![]()
fc zei:als je heel goede wilt betaal je 45 tot euro en heb je 0.7 gramRobbie_Rob_ zei:Hier ook ongeveer 50 euries voor 1 gram goede sos.....![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."