Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt leuk! Ik ben even oud als jij en heb 3 maanden geleden Atlantis truffels gedaan met een paar vrienden. Wij zaten in de schuilkelder van het openbare zwembad, waar het superleuk was om te blowen. Natuur klinkt leuk met Truffels, maar we hebben ons super vermaakt op die 10m² . In de zomer trekken we toch een keer de bossen in met Dragon's Dynamite ofzo"
"Hallo, Ik heb ervaring met cannabis en heb een keer truffels (Atlantis) gedaan. Ik zoek naar een nieuwe uitdaging en ik en een paar vrienden besloten om een keer MDMA te proberen. Ik kan ze krijgen voor 6 euro, met 110mg. is dit op het eerste zicht te verttrouwen? Ik weeg 55 kilo dus ik zal het waarschijnlijk heftig voelen. Maar is dit misschien gevaarlijk voor hartkloppingen enzo? Zou ik beter eerst een halve pil nemen en dan kijken hoe het gaat en de andere helft bijslikken? Graag wat tips voor de eerste keer (tips van gebruikers, mensen met ervaring, niet van waarschuwingssites van de politie etc) Peace"
"Het word niet op een feest, waarschijnlijk gaan we gewoon een namiddagje naar het bos op een mooie dag, of we doen het bij me thuis als mijn ouder de hele dag weg zijn. Dat word dus 2 keer een halfje nemen, bedankt voor de tips en antwoorden! (heerlijk dit forum, de eerste keer dat ik een topic maak )"
"Hey Ik heb zelf ook een keer Atlantis truffels gedaan en ik ben van plan mdma te gaan nemen. ik zag ook patronen, die mijn hele zicht versperden. zoals 3 evenwijdige gele strepen met een blauwe, rode,... achtergrond. soms stond er in iedere streep een klein figuurtje. Ik probeerde het te herkennen en het te onthouden maar ik weet niet meer hou het eruit zag. Ik weet enkel dat er een figuurtje was dat telkens hetzelfde was"
"We hadden ook gedacht te gaan kamperen in het bos, maken we savonds een vuurtje en blowen we tot we erbij in slaap vallen! Het enige wat dan kan tegenzitten is dat het ijskoud is snachts.. En dat kan het zeker worden"
"Jullie zullen er zeker nog van horen (: Pfft examens vandaag begonnen, weekje geen wiet roken, word moeilijk x) Tussen de 7 en de 14 dagen zal de mdma achter de rug zijn en het eerste wat ik doe als ik terug ben van het kamperen is hier beneden een kleine tripreport zetten Peace"
"LuckySeven zei: experimental zei: Hey Ik heb zelf ook een keer Atlantis truffels gedaan en ik ben van plan mdma te gaan nemen. ik zag ook patronen, die mijn hele zicht versperden. zoals 3 evenwijdige gele strepen met een blauwe, rode,... achtergrond. soms stond er in iedere streep een klein figuurtje. Ik probeerde het te herkennen en het te onthouden maar ik weet niet meer hou het eruit zag. Ik weet enkel dat er een figuurtje was dat telkens hetzelfde was Klik om te vergroten... Klinkt wel verdacht veel als wat ik heb, ben benieuwd of je het ook zal ervaren met MDMA. Waren die visuals een gestructureerd patroon? Klik om te vergroten... Het is moeilijk om het te herrinneren, ik weet wel nog dat de strepen soms bewogen van de ene naar de andere kant, en dat het beeld soms helemaal ging stilstaan, en het langzaam ronddraaide waardoor ik zag dat alle strepen eingelijk 3D waren met overal zwarte zwevende parels ;$ Sorry als het niet vlot leest maar daar kan ik niet veel aan doen, Ik heb een keer een lijntje Relatine genomen, heel wat alcohol en pepdrank gedronken en een halve joint gerookt. Toen ik in bed ging liggen anderhalf uur later ging mijn hart nog steeds te keer, en als ik m'n ogen sloot zag ik honderden slecht getekende tekenfilmmannetjes druk door elkaar lopen, was wel een leuke ervaring, hoewel ik me een beetje zorgen maakte over mijn hart, wat dus nergens voor nodig was."
"Kenobi zei: Gewoon lekker rondjes gaan lopen door het bos. is gewoon kei vet. Owjah tip: neem genoeg sapjes mee en een voetbal om een beetje te shotten. Je gaat iets nodig hebben om je energie in kwijt te kunnen! Klik om te vergroten... bewegen zullen we zeker doen, we nemen wat boxen mee op batterij en gaan keihard dansen op dubstep ofzo"
"heb ze vandaag gekregen, 4 blauwe rondjes met aan 1 kant een ster gegraveerd. Iemand die deze herkent of ervaring mee heeft?"
"Met die tekenfilmpoppetjes bedoel ik die van chalkzone, op nickelodeon hier zijn er 3: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } en in die stijl waren het er een stuk of 100"