Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSNOWBALL ?

SNOWBALL ?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemorgen iedereen!

Gisteren kocht ik met een paar maten voor 40 euro wiet van een jongen in mn klas.
De vorige keer kocht ik bij hem voor 20 euro. Dat vond ik vet goeie en ik weet niet welke het is.
Dus, gisteren voor 40 betaald en ik krijg bijna dezelfde hoeveelheid, en ze zeiden dat het 'mega goeie' is. Ik rook een keer aan de binnenkant vh zakje en ik moest toegegeven dat die reuk me niet bekend voorkwam. Ik ben hem dus gaan proberen en ik vind het ze wel wel goed, maar ik vraag me af of het wel voor 40 euro is. Later vertelde hij me dat het 'snowball' heette.

Maar; nu de vraag waar het om draait ; Kent iemand/heeft iemand ervaring met 'Snowball'

Peace
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weten wij veel, vind jij het het geld waard dan is het goed, anders koop je niet meer bij hem..
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
En als je het echt wilt weten moet je even een sample opsturen dan beoordelen wij die voor je. Plus even wegen hoeveel je precies hebt gehad voor die 40 euro.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had ooit snowball dit vond ik eigenlijk sterke wiet om geen haze te zijn .
a
akkerveld21Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik jou was zou ik stoppen met zeuren man !
Betere straatwiet als deze kan ik hier in omstreken niet vinden, geloof me.
Ik heb deze jammer genoeg nogmaar 1 keer kunnen krijgen :cry:
Word je zo gaar van als een cholerapatient :stoned:
Echt een soortje waar ik m'n kindergeld aan zou verpatsen.
Dus stoppen met huilen en roken die shit :hearteyes:
*
*Puffa*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
akkerveld21 zei:
Als ik jou was zou ik stoppen met zeuren man !
Betere straatwiet als deze kan ik hier in omstreken niet vinden, geloof me.
Ik heb deze jammer genoeg nogmaar 1 keer kunnen krijgen :cry:
Word je zo gaar van als een cholerapatient :stoned:
Echt een soortje waar ik m'n kindergeld aan zou verpatsen.
Dus stoppen met huilen en roken die shit :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Gelijk heb je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."