#1
Ik heb altijd een enorme hekel aan het verzinnen van een goed begin van een topic,
dus deze simpele mening gebruik ik als opening van deze trip report.
Zover ik weet ben ik helemaal nieuw met drugsforum.nl en in principe ook met harddrugs (en alle gerelateerde kennis over dit onderwerp) in het algemeen. Ik schat mezelf, als jongvolwassene op de leeftijd van bijna 18, vrij intelligent in en bezit over reële levensdoelen. Kortom, ik ben dus geen laaggeschoolde puber die schijt heeft aan het leven en de gevolgen van overmatig drugsgebruik totaal negeert of deze als uitdagingen ziet, zonder hier een beledigend stereotype te beschrijven. Ik straal nu van de energie en inspiratie, en zou aan de hand van dit feit de hele nacht kunnen nemen om dit topic uit te kunnen schrijven. Voor zoveel leesvoer zijn jullie natuurlijk niet gemotiveerd genoeg om zoiets compleet uit te lezen. Dus overbodige stukken tekst die onvoldoende inbreng hebben op mijn verhaal probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Ondertussen is het alweer 10 uur smorgens. Dat wil dus zeggen dat ik de hele nacht wakker ben gebleven. Ik heb hele pagina's tekst geschreven in dit venster en ben vele malen afgeleid raakt door websites op internet die me normaal totaal niets doen, maar tijdens mijn trip ineens overmatig interessant werden. Dit zal ik zo verder uitleggen. De effecten die ik ervaarde tijdens mijn trip zijn nu langzaam aan het verdwijnen en heb hierdoor kunnen vaststellen dat de eindeloze lappen tekst die ik vannacht hier typte een complete levensfilosofie van me bevatten die er alleen voor heeft gezorgd dat ik mezelf beter heb leren kennen verder geen enkel nut heeft voor jullie.
Een maandje of 2 geleden is bij mij ADD vastgesteld en dat leverde een voorschrift op van methylfenidaat. De marktnaam zoals velen hem kennen is Ritalin maar ik bezit over Rubio. Dit is in principe volkomen te vergelijken met elkaar dus vandaar de meer-geïnteresseerde-bezoekers-trekkende titelfout.
Voor gisteravond had ik nooit eerder in mijn leven gebruik gemaakt van harddrugs.
Wel heb ik een aantal keer wiet gerookt maar dit deed mij in principe vrij weinig.
Beter gezegd dit deed mij echt veel minder dan ik verwacht had. Een normale sigaret roken komt enkel voor tijdens het uitgaan of op feesten. Hier voeg ik aan toe dat ik zelf geen sigaretten bezit en dus enkel tussen de 1 en 5 sigaretten blijf op een avond. Deze krijg ik dan van een willekeurige aanwezige vriend.
Het was voor mij al een tijdje duidelijk dat collega's op mijn werkplek in staat waren XTC aan te komen en heb daartoe geen actie genomen maar bezat toch wel over een kleine nieuwsgierigheid van een harddrugtrip.
Gisteravond kwam ik thuis van een avondje werken en ik dacht aan wat een vriend mij vertelde op het werk. Dat in de ADD - medicatie die ik gebruikte vergelijkbare stoffen zitten als die in XTC. Dit heeft bij mij natuurlijk niet de schakel omgezet om als een gek alles naar binnen te werken maar heeft mij op het idee gebracht hier verder informatie over op te zoeken op internet. Na heel veel gezoek en gelees kwam ik tot de conclusie dat ik de vele reacties over het tekort van merkbare effecten zou negeren en toch bescheiden ging experimenteren.
Ik heb toen om 11 uur 's avonds 2 pilletjes van 10mg fijngemalen en die met een opgerold stukje papier door mijn neus opgesnoven. Dit was echt de eerste keer dat ik zoiets deed en ik moest toch even nadenken voor ik deed. Toen de pijn in mijn neus een beetje weg is gegaan en ik een blikje monster energy van 500ml leeg had was ik er nog steeds niet van overtuigd dat het iets met me zou doen. Ik heb toen een klein halfuurtje later het laatste ongemalen pilletje die nog in mijn bewaardoosje zat geslikt, en daar een blikje golden power achterna gegoten. Ik las toen in een topic dat iemand is gaan rennen om het bloed sneller te laten stromen. Ik heb toen 5 minuten genomen om trampoline te gaan springen. Toen ik binnenkwam heb ik even gewacht en nam vervolgens nog drie pilletjes omdat ik toch wel even iets wilde voelen al was het maar heel licht (vanaf hier heb ik mezelf elke extra inname beloofd dat het de allerlaatste zou zijn). Ik kwam er tijdens het voeren van een gesprek op een normaal niveau (deze persoon weet niets van wat ik vannacht heb gedaan) achter dat ik herhaaldelijk mijn vingers over elkaar aan het wrijven was bij elke vrijheid van inspanning die mijn vingers kregen. Ik was toch wel een soort van opgelucht dat ik toch nog iets zou merken.
Ik had een muziekmix opstaan die bestond uit Hardstyle, Happy Hardcore en Rave. Dit heeft er voor gezorgd dat mijn bewegingsdrang flinkt werd aangemoedigd.
Ik zat al vrij snel aan mijn 8e pil en er waren al 4 blikjes golden power leeg en dan nog die monster energy. Dat is dus 80 miligram Methylfenidaat in mijn bloed ongeveer. Ik heb een enorm groot deel van de nacht besteed aan het typen van tekst. Naarmate de tijd verstreek kreeg ik een steeds sterkere dwang om elke zin zo breed mogelijk te perfectioneren. Dit is uit te leggen in het feit dat ik geen simpele zinnen wilde typen.
Ik wilde zo veel mogelijk informatie en duidelijkheid in AL mijn zinnen stoppen en gebruikte hiervoor hele ingewikkelde woorden en maakte zelfs woorden die niet eens bestonden. Ik wilde bijvoorbeeld van het woord accomplish of accomplishment een nieuw woord "accomplishant" omdat ik ervan overtuigd was dat dat een bijvoeglijk naamwoord was en dat dan an accomplishant period of time betekende dat je in die tijdperiode iets zou bereiken. Of van dignify wilde ik het het bijvoeglijke naamwoord dignifant maken en zo had ik nog duizende "briljante" ideeën om de engelse taal beter en duidelijker te maken.
Ik weet niet meer precies hoe laat ik mijn laatste pilletje ophad maar het door mij totale aantal geslikte pilletjes aan het einde van mijn "slikreeks" van 10mg is 14. Ik schrik bij het optellen toch best wel eigenlijk aangezien dit een behoorlijke risicofactor oplevert. Hiernaast heb ik 8 blikjes golden power opgedronken en een halve liter blik. Dit zorgt voor een GRUWELIJKE HYPERACTIVITEIT.
Vanaf 3 uur verlieten de laatste mensen msn en was ik helemaal alleen. Ook vanaf toen ongeveer MOESTEN al mijn lichaamsdelen die daartoe in staat waren bewegen.
Denk hierbij aan op de maat stampen met je voeten; ENORM spastische vingerbewegingen maken en alles waartoe je gezicht in staat is qua beweging, en dat is dus het GESTOORDE overdreven bewegen van je lippen,wangen,tanden en het ergste; je tong. Het is nu bijna elf uur in de morgen en ik heb nog steeds overmatig last van een automatische drang om elke spier in mn lichaam maximaal te kunnen bewegen. Je hebt dit niet echt in de gaten omdat het eigenlijk voelt alsof je gewoon lekker met de muziek mee bounced. Wanneer ik echter de muziek stop zet ga je je echt ongemakkelijk voelen. En als je het stoppen van bewegen forceert (wat niet eens veel moeite kost) voel je direct de enorme spierpijn die jou spastische spierbewegingen de hele nacht hebben volgehouden. Ook zijn mijn lippen helemaal kut van het sabbelen en bijten erop.
Ik sluit dit topic even in een snel tempo af want ik begin sinds een minuut of 10 een misselijk gevoel op komen en ik wil het allerliefst nu lekker gaan slapen :P.
Ik wil in mijn conclusie wel vermelden dat deze trip ook een hele grote positieve kant had. (Niet dat de trip over is nu, maar de positieve effecten iig wel haha #kutgevoel.)
Tijdens de trip voelde me enorm verrijkt met levenslust, en voelde alsof ik boven iedereen stond en met een Intelligentie Quotiënt van 180 over straat kon.
Ik heb niet normaal veel synoniemen van woorden opgezocht omdat ik een ingewikkeldere zin wilde formuleren en dit heeft vast en zeker ook mijn woordenschat opgekrikt :P.
Toch moet je wel oppassen met het gebruiken van Ritalin als partydrug.
Hier is het niet voor bedoeld en de werking kan enorm verschillen per persoon.
Ik heb mijn gevoeligheid ervoor een beetje onderschat en zit dus al de hele nacht en hele morgen heel mijn mond, lippen en tanden af te likken en heb al 5 maal de gehele Lord of the Rings boeken collectie in gebarentaal uitgebeeld. Geloof me, dit word ZEER onaangenaam na 8 uur. Moet je nagaan dat zon effect zolang blijft werken.
Ik hoop dat mijn waarschijnlijk veel te lange verhaal toch nog wat heeft kunnen beteken voor een aantal mensen die dit lezen. Ik wil jullie verrijken met informatie over mijn ervaring omdat ik over dit onderwerp zeer weinig vond op het internet.
Ik ben nu in ieder geval een leerzame ervaring rijker en
Ik ga dus nu naar bed toe, en hoop dat ik wat slaap kan vatten.
Wanneer ik wakker ben en me bereid genoeg voel om normaal te kunnen functioneren bezit ik misschien over wat meer informatie die ik met jullie kan delen
.
Ik ben niet bereid alles over te lezen op spelfouten, incorrecte dingen en zooi
dus haal de informatie uit deze Trip Report voor zover dat voor jou mogelijk is!
Groetjes en alvast welterusten haha.![:grin:]()
EDIT: Ik zie dat ik niet op bevestigen had geklikt toen ik de computer verliet een kwartier geleden. Dat komt ergens goed uit want ik heb aanvullende informatie.
Ik ben net naar de badkamer gelopen en heb me daar een aantal minuten aandachtig bestudeerd. Ik zag dat ik helemaal geel keek; een onaangename vlekkige kleur staat over mijn hele gezicht. Dit is niet aangenaam jezelf zo te zien
.
Bovendien heb ik blaren op mijn onderlip van het zuigen/sabbelen en is mijn gezichtsbeharing extreem snel gegroeit. Ik bezit nog steeds over de oncontroleerbare tics en ben niet in staat langdurig stil te blijven zitten. Op de badkamer net leek het me toch verstandig om maar een vinger in mijn keel te steken voor eventuele vermindering van aanwezige dosis en ter vermindering van de misselijkheid.
Dat laatste is me gelukt. Dat eerste niet (of iig niet duidelijk merkbaar).
Dit was overigens ook de eerste keer in mijn leven dat ik braakneigingen forceer.
En dit is niet aangenaam want je weet dat er nog niet alles uit is, maar daarnaast heb je ook de aantrekkelijke keuze om gewoon te stoppen met het forceren. Na een aantal braakreflexen kwam er toch een kleine maaginhoud naar buiten. Maar dit was zo demotiverend weinig dat ik hierna heb opgegeven.
Ik vind het nu tijd om dan echt maar wat slaap te pakken en kijken in hoeverre mijn lichaam in staat zich te herstellen in ruststaat.
dus deze simpele mening gebruik ik als opening van deze trip report.
Zover ik weet ben ik helemaal nieuw met drugsforum.nl en in principe ook met harddrugs (en alle gerelateerde kennis over dit onderwerp) in het algemeen. Ik schat mezelf, als jongvolwassene op de leeftijd van bijna 18, vrij intelligent in en bezit over reële levensdoelen. Kortom, ik ben dus geen laaggeschoolde puber die schijt heeft aan het leven en de gevolgen van overmatig drugsgebruik totaal negeert of deze als uitdagingen ziet, zonder hier een beledigend stereotype te beschrijven. Ik straal nu van de energie en inspiratie, en zou aan de hand van dit feit de hele nacht kunnen nemen om dit topic uit te kunnen schrijven. Voor zoveel leesvoer zijn jullie natuurlijk niet gemotiveerd genoeg om zoiets compleet uit te lezen. Dus overbodige stukken tekst die onvoldoende inbreng hebben op mijn verhaal probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Ondertussen is het alweer 10 uur smorgens. Dat wil dus zeggen dat ik de hele nacht wakker ben gebleven. Ik heb hele pagina's tekst geschreven in dit venster en ben vele malen afgeleid raakt door websites op internet die me normaal totaal niets doen, maar tijdens mijn trip ineens overmatig interessant werden. Dit zal ik zo verder uitleggen. De effecten die ik ervaarde tijdens mijn trip zijn nu langzaam aan het verdwijnen en heb hierdoor kunnen vaststellen dat de eindeloze lappen tekst die ik vannacht hier typte een complete levensfilosofie van me bevatten die er alleen voor heeft gezorgd dat ik mezelf beter heb leren kennen verder geen enkel nut heeft voor jullie.
Een maandje of 2 geleden is bij mij ADD vastgesteld en dat leverde een voorschrift op van methylfenidaat. De marktnaam zoals velen hem kennen is Ritalin maar ik bezit over Rubio. Dit is in principe volkomen te vergelijken met elkaar dus vandaar de meer-geïnteresseerde-bezoekers-trekkende titelfout.
Voor gisteravond had ik nooit eerder in mijn leven gebruik gemaakt van harddrugs.
Wel heb ik een aantal keer wiet gerookt maar dit deed mij in principe vrij weinig.
Beter gezegd dit deed mij echt veel minder dan ik verwacht had. Een normale sigaret roken komt enkel voor tijdens het uitgaan of op feesten. Hier voeg ik aan toe dat ik zelf geen sigaretten bezit en dus enkel tussen de 1 en 5 sigaretten blijf op een avond. Deze krijg ik dan van een willekeurige aanwezige vriend.
Het was voor mij al een tijdje duidelijk dat collega's op mijn werkplek in staat waren XTC aan te komen en heb daartoe geen actie genomen maar bezat toch wel over een kleine nieuwsgierigheid van een harddrugtrip.
Gisteravond kwam ik thuis van een avondje werken en ik dacht aan wat een vriend mij vertelde op het werk. Dat in de ADD - medicatie die ik gebruikte vergelijkbare stoffen zitten als die in XTC. Dit heeft bij mij natuurlijk niet de schakel omgezet om als een gek alles naar binnen te werken maar heeft mij op het idee gebracht hier verder informatie over op te zoeken op internet. Na heel veel gezoek en gelees kwam ik tot de conclusie dat ik de vele reacties over het tekort van merkbare effecten zou negeren en toch bescheiden ging experimenteren.
Ik heb toen om 11 uur 's avonds 2 pilletjes van 10mg fijngemalen en die met een opgerold stukje papier door mijn neus opgesnoven. Dit was echt de eerste keer dat ik zoiets deed en ik moest toch even nadenken voor ik deed. Toen de pijn in mijn neus een beetje weg is gegaan en ik een blikje monster energy van 500ml leeg had was ik er nog steeds niet van overtuigd dat het iets met me zou doen. Ik heb toen een klein halfuurtje later het laatste ongemalen pilletje die nog in mijn bewaardoosje zat geslikt, en daar een blikje golden power achterna gegoten. Ik las toen in een topic dat iemand is gaan rennen om het bloed sneller te laten stromen. Ik heb toen 5 minuten genomen om trampoline te gaan springen. Toen ik binnenkwam heb ik even gewacht en nam vervolgens nog drie pilletjes omdat ik toch wel even iets wilde voelen al was het maar heel licht (vanaf hier heb ik mezelf elke extra inname beloofd dat het de allerlaatste zou zijn). Ik kwam er tijdens het voeren van een gesprek op een normaal niveau (deze persoon weet niets van wat ik vannacht heb gedaan) achter dat ik herhaaldelijk mijn vingers over elkaar aan het wrijven was bij elke vrijheid van inspanning die mijn vingers kregen. Ik was toch wel een soort van opgelucht dat ik toch nog iets zou merken.
Ik had een muziekmix opstaan die bestond uit Hardstyle, Happy Hardcore en Rave. Dit heeft er voor gezorgd dat mijn bewegingsdrang flinkt werd aangemoedigd.
Ik zat al vrij snel aan mijn 8e pil en er waren al 4 blikjes golden power leeg en dan nog die monster energy. Dat is dus 80 miligram Methylfenidaat in mijn bloed ongeveer. Ik heb een enorm groot deel van de nacht besteed aan het typen van tekst. Naarmate de tijd verstreek kreeg ik een steeds sterkere dwang om elke zin zo breed mogelijk te perfectioneren. Dit is uit te leggen in het feit dat ik geen simpele zinnen wilde typen.
Ik wilde zo veel mogelijk informatie en duidelijkheid in AL mijn zinnen stoppen en gebruikte hiervoor hele ingewikkelde woorden en maakte zelfs woorden die niet eens bestonden. Ik wilde bijvoorbeeld van het woord accomplish of accomplishment een nieuw woord "accomplishant" omdat ik ervan overtuigd was dat dat een bijvoeglijk naamwoord was en dat dan an accomplishant period of time betekende dat je in die tijdperiode iets zou bereiken. Of van dignify wilde ik het het bijvoeglijke naamwoord dignifant maken en zo had ik nog duizende "briljante" ideeën om de engelse taal beter en duidelijker te maken.
Ik weet niet meer precies hoe laat ik mijn laatste pilletje ophad maar het door mij totale aantal geslikte pilletjes aan het einde van mijn "slikreeks" van 10mg is 14. Ik schrik bij het optellen toch best wel eigenlijk aangezien dit een behoorlijke risicofactor oplevert. Hiernaast heb ik 8 blikjes golden power opgedronken en een halve liter blik. Dit zorgt voor een GRUWELIJKE HYPERACTIVITEIT.
Vanaf 3 uur verlieten de laatste mensen msn en was ik helemaal alleen. Ook vanaf toen ongeveer MOESTEN al mijn lichaamsdelen die daartoe in staat waren bewegen.
Denk hierbij aan op de maat stampen met je voeten; ENORM spastische vingerbewegingen maken en alles waartoe je gezicht in staat is qua beweging, en dat is dus het GESTOORDE overdreven bewegen van je lippen,wangen,tanden en het ergste; je tong. Het is nu bijna elf uur in de morgen en ik heb nog steeds overmatig last van een automatische drang om elke spier in mn lichaam maximaal te kunnen bewegen. Je hebt dit niet echt in de gaten omdat het eigenlijk voelt alsof je gewoon lekker met de muziek mee bounced. Wanneer ik echter de muziek stop zet ga je je echt ongemakkelijk voelen. En als je het stoppen van bewegen forceert (wat niet eens veel moeite kost) voel je direct de enorme spierpijn die jou spastische spierbewegingen de hele nacht hebben volgehouden. Ook zijn mijn lippen helemaal kut van het sabbelen en bijten erop.
Ik sluit dit topic even in een snel tempo af want ik begin sinds een minuut of 10 een misselijk gevoel op komen en ik wil het allerliefst nu lekker gaan slapen :P.
Ik wil in mijn conclusie wel vermelden dat deze trip ook een hele grote positieve kant had. (Niet dat de trip over is nu, maar de positieve effecten iig wel haha #kutgevoel.)
Tijdens de trip voelde me enorm verrijkt met levenslust, en voelde alsof ik boven iedereen stond en met een Intelligentie Quotiënt van 180 over straat kon.
Ik heb niet normaal veel synoniemen van woorden opgezocht omdat ik een ingewikkeldere zin wilde formuleren en dit heeft vast en zeker ook mijn woordenschat opgekrikt :P.
Toch moet je wel oppassen met het gebruiken van Ritalin als partydrug.
Hier is het niet voor bedoeld en de werking kan enorm verschillen per persoon.
Ik heb mijn gevoeligheid ervoor een beetje onderschat en zit dus al de hele nacht en hele morgen heel mijn mond, lippen en tanden af te likken en heb al 5 maal de gehele Lord of the Rings boeken collectie in gebarentaal uitgebeeld. Geloof me, dit word ZEER onaangenaam na 8 uur. Moet je nagaan dat zon effect zolang blijft werken.
Ik hoop dat mijn waarschijnlijk veel te lange verhaal toch nog wat heeft kunnen beteken voor een aantal mensen die dit lezen. Ik wil jullie verrijken met informatie over mijn ervaring omdat ik over dit onderwerp zeer weinig vond op het internet.
Ik ben nu in ieder geval een leerzame ervaring rijker en
Ik ga dus nu naar bed toe, en hoop dat ik wat slaap kan vatten.
Wanneer ik wakker ben en me bereid genoeg voel om normaal te kunnen functioneren bezit ik misschien over wat meer informatie die ik met jullie kan delen
Ik ben niet bereid alles over te lezen op spelfouten, incorrecte dingen en zooi
dus haal de informatie uit deze Trip Report voor zover dat voor jou mogelijk is!
Groetjes en alvast welterusten haha.
EDIT: Ik zie dat ik niet op bevestigen had geklikt toen ik de computer verliet een kwartier geleden. Dat komt ergens goed uit want ik heb aanvullende informatie.
Ik ben net naar de badkamer gelopen en heb me daar een aantal minuten aandachtig bestudeerd. Ik zag dat ik helemaal geel keek; een onaangename vlekkige kleur staat over mijn hele gezicht. Dit is niet aangenaam jezelf zo te zien
Bovendien heb ik blaren op mijn onderlip van het zuigen/sabbelen en is mijn gezichtsbeharing extreem snel gegroeit. Ik bezit nog steeds over de oncontroleerbare tics en ben niet in staat langdurig stil te blijven zitten. Op de badkamer net leek het me toch verstandig om maar een vinger in mijn keel te steken voor eventuele vermindering van aanwezige dosis en ter vermindering van de misselijkheid.
Dat laatste is me gelukt. Dat eerste niet (of iig niet duidelijk merkbaar).
Dit was overigens ook de eerste keer in mijn leven dat ik braakneigingen forceer.
En dit is niet aangenaam want je weet dat er nog niet alles uit is, maar daarnaast heb je ook de aantrekkelijke keuze om gewoon te stoppen met het forceren. Na een aantal braakreflexen kwam er toch een kleine maaginhoud naar buiten. Maar dit was zo demotiverend weinig dat ik hierna heb opgegeven.
Ik vind het nu tijd om dan echt maar wat slaap te pakken en kijken in hoeverre mijn lichaam in staat zich te herstellen in ruststaat.

