Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ff he ten eerste ze zijn 15 ze mogen niej eens op deze site (oke ik ben geen heilige hoor maar tog niet voor niets 16 jaar en ouder) over jullie probleem ga naar en dealer hoe je die vindt? je hebt vast wel vriendjes die ook blowen, vraag het hun maar oke ik vindt hun idee om een keer te gaan blowen niet gek, ik bedoel ze zijn er nou wel oud genoeg voor ik was zelf 13 toen ik begon (echt niet trots op) maar het is de leeftijd uitproberen enzo..... elke puber doet het anders maar goed miss verhuizen naar den haag? daar woon ik naast en ik tel 44 legale shops 13 illegale en ik schat minsten 200 dealers en trouwens het is al 5 dagen geleden hebben jullie het al gekregen?"
"Hier het zusje. Doe je wel voorzichtig? En zo'n ding was inderdaad een bullet, ik was de naam kwijt. Het feit dat ik hem dat heb uitgeleend is omdat beginners niet zo goed weten hoe groot ze een lijntje moeten maken. Of hoeveel in een bommetje moet. Maar het gaat goed met hem hoor hij had een grappige praatkick."
"geweldig"
"sounds great"
"hey klinkt goed joh die met die avatars herken ik vooral met dei shiva heb ik zelf ook op lopen spacen maar dan wel met paddo's ^^ maar ik krijg nu wel een goed beel dvan hoe t is lsd heb t zelf nog niet aangedurfd namelijk. nu heb ik een wta beter idee hoe t is alleen k mis een stuk jou neef die ging slapen? tog apart maar heeft hij t wel leuk gehad dan? en grappig dat je oma en opa niks zagen volgensmij staan je puppillen wel heel erg groot met lsd en anders merk je het wel aan hoe diegene praat lijtk me? maar goed nice T-report essiej"
"oke dus beginnen met 2 flugeldopjes? 8erelkaar of moet er tijd tussen zitten? en is het erg vies? want ik las als het verkeerd gemaakt is dat je er brandwonden van in je mond en keel kan krijgen :P"
"mm ik kan het niet zien door het buisje heen (erg wit buisje )"
"een leeg flesje ja ik hoorde dat ik met het dopje kon doseren?"
"ik heb gene idee hoeveel ml het buisje is :P ik dnek standaar ik heb er 5 euro voor betaald :P het buisje was wel helemaal vol ik heb hem overgegoten het ziet er redelijk stroperig eruit maar niet echt onwijs stroperig ofzo en ik zie geen belletjes :P"
"probber is Mr.x en dan vooral de mithsu's 5/8 uur lang gegarandeerd straks staan voor 5 euro"