Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend(in) voor het eerst laten spacen

vriend(in) voor het eerst laten spacen

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#1
kilogrammen in gewicht = gelijk aan aantal mg's mdma... dat is perfect voor beginners!

Dus halfje...lekker genieten...aa-tje erbij en klaar :P
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is het toch met die gedachte bad gaan en xtc.
Komt volgens mij bijna niet voor.

Hooguit ziek of te erg klapperen met kaken.
Maaar bad niet echt,kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hopen dat het gevoel snel weg gaat.

Maargoed er zijn uitzonderingen
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een hele! Zo heb ik het ook gedaan, het beviel me primaaa!!! :hearteyes:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#4
pilliewilly zei:
Een hele! Zo heb ik het ook gedaan, het beviel me primaaa!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

maar jij bent geen meisje van 6o kilo? :beer:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Slecht gaan zal wel meevallen, een vriend van me heeft z'n eerste keer een 3hoekige mitshu naar binnen gewerkt, hard dat ie ging, echt retehard maar hij voelde zich geweldig.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Addick zei:
Wat is het toch met die gedachte bad gaan en xtc.
Komt volgens mij bijna niet voor.
Klik om te vergroten...

Kan altijd voorkomen é :d
Maar de kans dat je dit je eerste keer al mee maakt is volgens mij miniem.
Ik raad toch maar een halfje aan,
het is namelijk een gevoel dat ze nog nooit heeft gehad,
als het dan wat heftig wordt zou ze kunnen paniekeren omdat ze niet weet wat haar overkomt.




:wave:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dat ik haar zelf laat kiezen. Als ze gewoon best hard wil gaan een halve en als ze echt heel hard wil gaan met eventuele halicionaties ofzo dan moet ze dat doen :P

bedankt voor de reacties

grtzz
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lektroluv zei:
pilliewilly zei:
Een hele! Zo heb ik het ook gedaan, het beviel me primaaa!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

maar jij bent geen meisje van 6o kilo? :beer:
Klik om te vergroten...

een jongen van 60kilo :P (no joke)
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#9
pilliewilly zei:
een jongen van 60kilo :P (no joke)
Klik om te vergroten...

Het is bewezen dat vrouwen gevoeliger zijn voor drugs, ook geen grap :mrgreen:
Maar een hele moet ook wel lukke, mss dan wel in 2 keer fzo dan heb je niet een heel zware piek, maar is het wat beter verdeeld :)
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#10
vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lektroluv zei:
vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
Klik om te vergroten...

Sorry hoor :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon beginnen met een halfje, weet je zeker dat ze daar niet op verkeerd kan gaan, kan ze rustig wennen aan het gevoel en daarna altijd nog bijnemen (hoewel, ik ging mijn eerste keer de hele nacht door op een enkele halve en had daar al ruim genoeg aan! Was wel 10 kg lichter dan je vriendin). Liever eerst wat te weinig dan te veel toch? Veel plezier samen!
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miss J zei:
Lektroluv zei:
vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
Klik om te vergroten...

Sorry hoor :P
Klik om te vergroten...


Nou vooruit dan maar... :P
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#14
zoiezo eerst een halve, als deze inwerkt na een halfuurtje nog een half. Werkt de eerste halve niet, dan zoiezo na een uur nog een half.

MIjn eerste ervaring was een halfje, na een uur nog een half en dan na één an twee uur nog één ganse. Toen voelde ik men ledematen niet meer, dacht werkelijk dat ik zweefde. Dat gevoel is éénmalig! Komt nooit meer terug.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#15
pilliewilly zei:
Een hele! Zo heb ik het ook gedaan, het beviel me primaaa!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jah en dat ligt eraan welke het zijn, ik ben dit weekend begonnen met één halve rode driehoekige mitsubishi (ook driedubbele mitsu genoemd). En dat effect was stukken heviger dan ooit anderhalve (weet al niet meer welke) genomen te hebben.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#16
jaa dit worden of groene duifjes of groene dollars,, en zijn allebei heel sterk k geef dr gwoon een halve, en dan misshcien nog 1,,

heb er trouwes nog een tripmate bij die voor de eerste keer gaat :grin: tering geef ik nou een slecht voorbeeld ofwat? :stoned:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#17
vdk zei:
jaa dit worden of groene duifjes of groene dollars,, en zijn allebei heel sterk k geef dr gwoon een halve, en dan misshcien nog 1,,

heb er trouwes nog een tripmate bij die voor de eerste keer gaat :grin: tering geef ik nou een slecht voorbeeld ofwat? :stoned:
Klik om te vergroten...

Als x goed voor je was, dan zat wss iedereen nu in je leerschool hé. Maar als jij hen niet meenam, was het miss iemand anders..
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat weten hoe 't was. Een vriendin wil zich binnenkort ook laten inwijden door mij.
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Addick zei:
Wat is het toch met die gedachte bad gaan en xtc.
Komt volgens mij bijna niet voor.

Hooguit ziek of te erg klapperen met kaken.
Maaar bad niet echt,kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hopen dat het gevoel snel weg gaat.

Maargoed er zijn uitzonderingen
Klik om te vergroten...

tuurlijk komt het voor
heb nog geen 1 keer het echt ultieme mdma "love" gevoel gehad
zoals jullie beschrijven.
denk datr niet tege kan fzo
heb het nu al paar keer gedaan , en elke keer ga ik bad
kotse , wegdraaie , alles word getekent als een tekenfilm( kun het een beetje vergeleiekn met the simpsons)
en wat ik ook heb is dat men arme suuuuper lang worden .
als ik dan bvb een glas wil nenem , lijkt het of ik wel 20m met men arm moet uitstrekken voor ik het vast heb ...
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kotsen en duizelig zijn hoort er soms bij. Gewoon een half uurtje ofzo nadat je 't hebt ingenomen. Maar dan kots ik snel even en heb ik het effect toch al. Daarna is dat allemaal voorbij. Die lange zweverige armen herken ik ook, maar je moet er gewoon van leren genieten denk ik. Die duizelingen, die armen, de grote ogen, het appreciëren en relativeren van alles... Ik vind dat wel leuk. Misschien is het vooral je hoofd die het een beetje blokkeert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."