Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pretender zei: als je van te voren wist hoeveel mg mdma erin zat had t miss niet gebeurd... Klik om te vergroten... andere mensen hadden dezelfde pillen, werden geschat op 80mg. jaja ik weet het dat is niet hetzelfde als testen, mr als iedereen zegt 'het is niet echt een supersterke pil' dan is dat ook zo. tenzij natuurlijk hij er net eentje had waar veel meer inzit, maar die kans is wel klein aangezein het allemaal dezelfde batch was."
"pixo207 zei: Hard gaan op 80mg? Zelfs mn eerste keer niet Klik om te vergroten... tja, niet elk lichaam is even gevoelig voor een bepaalde stof he"
"gekkehenkie zei: Haha, nee maar het voelt vertrouwd aan Klik om te vergroten... daar draait het vooral denk ik; uiteindelijk zit het allemaal in het koppie, de mdma krijg je toch niet uit je lijf. door zulke dingen (humor, iemand over je rug laten aaien, alleen al het idee dat suikerwater helpt) hou je je gedachten weg van het 'te hard' gaan => alles gaat terug goed. tenzij je echt een gigantische dosis binnenhebt of oververhit bent, is het gewoon de mdma die met je kop aan het klooien is, zolang je dat beseft komt alles in orde. allez, dat denk ik ervan."
"Robdebob zei: Veel mensen weten niet dat er heel veel factoren zijn die invloed hebben op 'hoe hard je gaat'. Bijvoorbeeld maaginhoud (erg belangrijk! dit wordt altijd heel erg onderschat, zorg voor een compleet lege maag om pillen objectief te beoordelen), tolerantie, samenstellng vd pil (hardheid, aanwezigheid andere stoffen, etc.). Klik om te vergroten... WORD!! hardheid/manier van persen maakt echt veel vershil denk ik; er is een groot vesrchil tussen een pil die direct uiteenvalt in je maag en 1 die beetje bij beetje afbrokkelt"
"persoonlijk vind ik dat pillen minder hard inlsaan wanneer je blowt, ze komen meer geleidelijk op"
"ik snap dat je mensen ergens voor wil waarschuwen, maar er zijn er wel degelijk die het 1 keer kunnen proberen en daarna nooit meer. ik en mijn vriend bijvoorbeeld. (ok, nooit meer kan ik nog niet zeggen want het is nog 'maar' 3 jaar geleden wat niet echt telt in een mensenleven, maar we zijn niet van plan het ooit nog te doen)"
"Andrew zei: ''dat wijf/die vent'' Klik om te vergroten... die wijf/dat vent"
"shokora zei: Zoals sommigen van jullie vast weten onderscheidt de zoekmachine zich in de manier waarop gezocht wordt. Klik om te vergroten... en vooral de manier waarop gevonden wordt.. tis alles of niets nog veeeeel werk aan, niet in het minst aan de gebruiksvriendelijkheid"
"Beyond Illusion zei: Mannen doen in het begin heel erg hun best voor je en naderhand word dat minder, misschien moeten de mannen daar eens wat aan doen? Klik om te vergroten... ja, en vrouwen doen dat dus helemaal niet he, die blijven altijd even hard hun best doen"
"een vriend van mij had onlangs nog eens een pil gepakt, was voor hem al meer dan 2jaar geleden. Het was binnen in een vrij warme zaal, op een moment komt hij naar mij om te zeggen dat hij veel te hard aan het gaan is, en dat hij steeds harder blijft gaan. Hij zag er ook niet uit: lijkbleek, bezweet, kaakklem. Hij vroeg of ik geen manier wist om het opkomen te stoppen; ik, alhoewel compleet nuchter, had er eigenlijk geen flauw idee van wat te doen; had wel een banaan bij maar die wou hij niet (dacht nochthans dat dat wel zou kunnen helpen wegens suikers/vitamine C?), dus ben ik maar gewoon wat water met ijsblokjes gaan halen. Geef ik dat glas een mijn vriend om hem te laten drinken, ipv te drinken kapt hij het uit in zijn hand (ik dacht 'wtf dit loopt hier precies echt wel scheef'),legt de ijsblokjes boven op zijn hoofd en wrijft ze door zijn haren. Na een minuut ofzo zag hij er al een stuk beter uit, en eens ze gesolten waren zei hij 'wow man, merci, werkt fantastisch'. Achteraf zei hij dat op dat moment de mdma zo goed als uitgewerkt was. dus naar aanleiding hiervan: nog iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? zijn er nog andere dingen die je kan proberen als je snel van het effect af wil?"