#1
Dat is idd appelpop geweest, daar ga ik NOOOIT meer heen dat zuigt piemels!

Timmeeeeeeh! 





Nick de Neger zei:Aangezien er de laatstekeer voor 40 euro aan drank is ingenomen denk ik dat ik dit jaar niet ga![]()

Adrenochroom zei:Waarom zou ik naar graspop gaan dan space scientist? :P
space scientist zei:Adrenochroom zei:Waarom zou ik naar graspop gaan dan space scientist? :P
goede muziek, als je er van houd dan tenminste :P , en goede sfeer. Beetje zuipen en blowen, geen gezeik.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."