Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nick_jeweet zei: geef mij maar Neger R de Vries. check t uit http://www.0118hiphop.nl Klik om te vergroten... neger r de vries is crap!!!"
"Attenióne, Attentióne Trippers en tripperinnen, Hoe kan ik nou beginnen, Een jointje hoort erbij, Maar van knutselen word ik pas echt blij! Het creëeren van hulpstukken die het leven makkelijker te laten leven, Zonder gelimitieerd te worden bij het recreëeren, met één meloen overgebleven, Wanneer je alle hoop al had opgegeven, dat je niet meer in ultieme perfectie naar je doelen kan streven, In uitertste precisie schiet je dan tekort, Dus ga je maar naar het Mac Donalds fort, En zuip je helemaal kort! Je koopt er: - 21 hamburgers - 2 cola ______________ 23,70 Euro En daarom hebben we besloten om dit topic te maken! Knutselen met Nick, Eelco en Max! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Holymoly zei: hangt ook steeds van je situatie af enzo hé, ene x klapt die jonko er bij mij hard in..... Klik om te vergroten... hahaha URBAN jeweetzelluf"
"RosettA_StoneD zei: Ik heb inmiddels denk ik ongeveer 2 keer gehad (na goed stoned te zijn geweest), dat ik in mijn bed lag, en ik even was vergeten dat mijn vrienden al weg waren. Dan word je wakker met het idee dat ze nog in je kamer zijn. Klik om te vergroten... ja dit is ook herkenbaar voor mij, lig ik dronken en stoned in me bed en dan heb ik me ogen dicht en dan denk ik dat ik lig te slapen op het feest waar ik vandaan kwam"
"more testing in the name of SCIENCE"
""
"ThaReaper zei: - Menthol peuken/shag - Best lekker en fris Klik om te vergroten... hmm die menthol lijkt me ook wel een keer wel wat *gaat nick_jeweet morgen vragen om mee te roken* PS: goed topic, lekker kloten met jointjes!"
"even half off topic: is het slecht voor je longen wanneer je koffie rookt? nick had me verpoederde crappy (Zero) hasj vervangen met koffie en daar heb ik toen een jointje van gedraaid. (in brakke toestand) Zou dit erg slecht zijn of is het misschien een goed alternatief voor tabak?"
"powned! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Re: mellowWw zei: trouwens want vinden jullie eigenlijk van het belachelijke plan dat er nergens meer in de trein mag worden gerookt Klik om te vergroten... roken in de trein"