#1
Hilarisch was de oproep van de SGP om iets te doen aan de naam van de Amsterdamse coffeeshop 'De Tweede Kamer': Het viel mij op dat er in Amsterdam een coffeeshop is die de naam 'de tweede kamer' draagt. Ik vraag het Presidium of wij als tweede kamer daartegen iets kunnen doen, vanuit merkenrecht en dergelijke. Het is toch te gek voor woorden dat je bij een coffeeshop terechtkomt als je op internet zoekt naar de Tweede Kamer?"
Die man heeft duidelijk geen humor. Dezelfde man diende later nog eens een motie in om het afficheringsverbod voor coffeeshops op internet beter te handhaven. Maar die motie werd verworpen omdat een coffeeshop er uiteraard weinig aan kan doen als bezoekers lovende beschrijvingen op internet zetten.
(bron: soft secrets)
Die man heeft duidelijk geen humor. Dezelfde man diende later nog eens een motie in om het afficheringsverbod voor coffeeshops op internet beter te handhaven. Maar die motie werd verworpen omdat een coffeeshop er uiteraard weinig aan kan doen als bezoekers lovende beschrijvingen op internet zetten.
(bron: soft secrets)

)