Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem altijd een bommetje. Eerst eet ik altijd iets. Ik weet niet of het iets uithaald, maar heb nog nooit last van de maag gehad."
"Alle vervelende klussen doen waar ik maar niet aan toe kom anders. Meestal ook afspraken maken, waar ik dan later ook spijt van heb dat ik ze gemaakt heb. Telefoneren hoort er ook bij. Het seksen hou ik voor het laatst als de pep bijna uitgewerkt is. En last but not least: De Hele Dag Happy Zijn !!"
"Suntablet zei: Met al die dingen die jullie hier doen oiv speed krijg ik schrik voor het uit te proberen. Het zijn zo alledaagse dingen, verleidelijk om dan elke morgend een lijntje te leggen bij het opstaan bijvoorbeeld. Klik om te vergroten... Dat is het idd. 1 keer de week nemen en dan blijft het leuk."
"Ik vind het eigenlijk wel grappig als hij zo klein is"
"De eerste keer was het idd niet zo grappig moet ik toegeven. Vriendin heeft er uuuuren aan gewerkt, zo ook de hele kamasutra is die nacht uitgeprobeert . Maar het hielp allemaal niet. Heb 3 dagen rondgelopen met m'n benen ietsje uit elkaar Voor de beginners, die dit lezen, is dit dan toch een geruststelling nee?"
"Joehoe hij is momenteel weer smurf"
"Haalt het iets uit, als je de gedroogde pep dan in de vriezer stopt om hem voor later te bewaren, of is de frigo voldoende. Blijft hij, ik zeg maar iets, een paar maanden goed ?"
"Ik gebruikte ook eerst coke, maar kreeg toen de kans om pep te proberen. Was er eerst niet gerust in, maar nu blijkt dat pep veeel beter, goedkoper en veel langer te werken."
"Ik herken dat helemaal, die korte periodes dat je even heel down bent. Of het nu te maken heeft met de bijna uitwerking weet ik niet. Op die momenten heb ik dan ook zin om bij te nemen, maar aan die verleiding kan ik meestal wel weerstaan. Dus, heb je even een dip, even wachten en dan"
"Mijn eerste keer was het Mijn tweede keer was het Mijn derde keer was het"