Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer, spannend...

eerste keer, spannend...

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb tot hiertoe enkel coke geprobeerd, mar da begint financieel te zwaar te wegen, dus ga ik eens speed proberen.
Nu ga ik straks die gram halen, ik heb de voorbije nacht wel niets geslapen, ga ik vn speed wakker en fris worden?
Of zou ik het niet durven riskeren, nu ik vannacht nog coke gebruikte...
Waaraan kan ik me verwachten?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wakker en fris wordt je zeker! Maar verwacht niet de rush die je bij coke hebt.

Leer de pep waarderen :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
anders wordt je zo als Japi en de andere .....

Vol met puisten en verslavingdrang.

DAAROM moet je de pep respecteren !!

:wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
anders wordt je zo als Japi en de andere .....

Wat verslavingdrang.
Maar japi-10 weet het nog wel in de hand te houden.

DAAROM moet je de pep respecteren !!

:wink:
Klik om te vergroten...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Japi-10 zei:
lysergine25 zei:
anders wordt je zo als Japi en de andere .....

Wat verslavingdrang.
Maar japi-10 weet het nog wel in de hand te houden.

DAAROM moet je de pep respecteren !!

:wink:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
da zeggen ze allemaal :P
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dus het kan geen kwaad zo n groot lijntje te nemen zoals bij coke? een rush heb ik zeker niet. maar blijf wel wakker das al iets na een slapeloze nacht. Kan het kwaad moest ik vcanmiddag nog een lijntje coke nemen?
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee je kunt best coke nemen als je later speed gaat doen.

Als je vanavond nog wilt slapen kun je het beter niet doen. Alhoewel, de aller eerste keer dat ik speed gebruikte wilde ik het eerst thuis testen om een uur of 10 s'avonds. Ben na een tijdje 'ik wil iets doen en wel NU' maar 'The Holiday' gaan kijken. :confused: Toch wel kunnen slapen. Vreemd eigenlijk.

Ik weet niet hoe groot jij je coke lijntjes maakt natuurlijk, anders begin je gewoon middelmatig met speed, kun je altijd nog bijtanken. :)
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga vanmiddag nog maar één lijntje coke snuiven. Hoe lang blijft speed activerend misschien?
Jezus net een iets grotere lijn genomen en mijn ogen zó tranen en z´n branderig gevoel , jakkes geef mij maar coke, maar da is helaas te duur.
Nu maar hopen dat deze miserie van de branderigheid ook wat effect heeft, want van een eufoor, opgewekt gevoel heb ik tot hiertoe niets gevoeld hoor. Enkel een klein beetje minder moe, dit was mijn laatste lijn speed vr vandaag ik wil vanavond zeker slapen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
quote]

Idd verslavingsdrang,geen verslaving :beer:
Stonie je neemt zelf elke dag toch een pepcapsule met 333 mg in erin ?
Klik om te vergroten...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vnd 666 mooier :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Japi-10 zei:

Idd verslavingsdrang,geen verslaving :beer:
Stonie je neemt zelf elke dag toch een pepcapsule met 333 mg in erin ?
Klik om te vergroten...

Nee Japi-10 dat was vroeger ik ben nu zo goed als clean ....

:mrgreen:

Ik moet alleen niet meer iedere dag nemen dat is zo bad.


Stonie
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neem je het nog wel is dan ?
Ik neem het in golven zeg maar,de ene keer heel veel in korte tijd en de andere keer niets.Net zoals dat ik (bijna?) elke dag in de laatste vakantie snoof.Nu wat minder,en morgen probeer ik weer even te stoppen voor 2,5 maand.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo nu en dan drop ik een 330 mg zuivere pep van 46% amfetamine.


Ik ga pas echt stoppen als ik vader word.


Groet

Stonie a.k.a El Junkie XXLL
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Japi-10 zei:
Neem je het nog wel is dan ?
Ik neem het in golven zeg maar,de ene keer heel veel in korte tijd en de andere keer niets.Net zoals dat ik (bijna?) elke dag in de laatste vakantie snoof.Nu wat minder,en morgen probeer ik weer even te stoppen voor 2,5 maand.
Klik om te vergroten...


same overhere.. ook een 'wave user' zo noem ik het maar :)
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn eerste gram speed beviel me niet echt... De eerste avond/nacht dat ik het deed was wel cool, ik voelde me zweverig en deed om de 3 uur ofzo een nieuw lijntje. Ik kreeg er wel 30 lijntjes uit ofzo, dus ik doe er maar kleine. Maar het vreemde is, dat na die eerste slaaploze nacht ik er geen fun meer in had, maar het gewoon bleef doen om.. geen reden. ik was super prikkelbaar, maar was wel constant héél wakker. Op school is nu ook niet bepaald de beste plaats om het te doen. Die snuifgeluiden van boven de ''muur'' uit... =p nu is dat 3 maanden geleden, en ik zou nog enkel snuiven als ze me het aanbieden, ik ga er niet meer naar op zoek =)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik word paraaa ;D
e
edgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik gebruikte ook eerst coke, maar kreeg toen de kans om pep te proberen. Was er eerst niet gerust in, maar nu blijkt dat pep veeel beter, goedkoper en veel langer te werken. :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoezo leren waarderen? :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."