Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet gevoel als het begint uit te werken. De crash..

Het gevoel als het begint uit te werken. De crash..

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je let er teveel op. Denk ik.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij coke en speed, altijd als het uitgewerkt is voel je de crash, dat is bij iedereen zo, logisch. Maar, ik heb altijd korte crash momenten van ik gok een minuut of 1~3 voor het moment dat het helemaal uitgewerkt is. Daarna voel ik het weer goed, sta ik nog best strak, althans het gevoel dat het wat minder is geworden is niet tot nauwelijks voelbaar. Dit gebeurt dan een paar keer achter elkaar tot het effect voelbaar afneemt en uiteindelijk zo goed als uitgewerkt is.

Dat gevoel, die korte crashes heeft iedereen dat, of is dat iets persoonlijks van mij ofzo? :confused: Het voelt alsof het effect korte tijd volledig weg is. Vind vooral die eerste raar, die duurt dan heel kort en daarna is het effect niet voelbaar afgenomen. Het lijkt wel of je een signaal krijgt dat het effect begint af te nemen terwijl het eigenlijk wel meevalt.. Doet me een beetje denken aan een signaal wat te vroeg komt.

Vooral bij coke gaat het op beschreven manier, bij speed is het ook wel zo maar dan lijken de crashes langer aan te houden. Ik merk bij speed ook vooral dat ik de crash al voel terwijl het lichamelijk nog goed te merken is dat ik nog goed onder invloed ben. Wat het eigenlijk niet leuk maakt omdat je dan kiest voor bijnemen of de crash uitzitten slapen is nog niet zo goed mogelijk dan..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb nooit een crash ....

deze topic is niet objectief !!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik speed had gebruikt was ik juist blij dat het uitwerkte, maar ik vind het ook geen leuk spul ofzo.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nooit last van, als het uitgewerkt is en de "crash" komt, dan is het gewoon tijd om lekker te slapen. Bij coke, daar heb je pas echt een kutcrash!! :kots:
e
edgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik herken dat helemaal, die korte periodes dat je even heel down bent. Of het nu te maken heeft met de bijna uitwerking weet ik niet. Op die momenten heb ik dan ook zin om bij te nemen, maar aan die verleiding kan ik meestal wel weerstaan. Dus, heb je even een dip, even wachten en dan :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
in de crash is het tijd voor een jointje en een bankje, kwartiertje blijven zitten, wat ontspannen, een lijn leggen en verder gaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."