Bij coke en speed, altijd als het uitgewerkt is voel je de crash, dat is bij iedereen zo, logisch. Maar, ik heb altijd korte crash momenten van ik gok een minuut of 1~3 voor het moment dat het helemaal uitgewerkt is. Daarna voel ik het weer goed, sta ik nog best strak, althans het gevoel dat het wat minder is geworden is niet tot nauwelijks voelbaar. Dit gebeurt dan een paar keer achter elkaar tot het effect voelbaar afneemt en uiteindelijk zo goed als uitgewerkt is.
Dat gevoel, die korte crashes heeft iedereen dat, of is dat iets persoonlijks van mij ofzo?
![:confused:]()
Het voelt alsof het effect korte tijd volledig weg is. Vind vooral die eerste raar, die duurt dan heel kort en daarna is het effect niet voelbaar afgenomen. Het lijkt wel of je een signaal krijgt dat het effect begint af te nemen terwijl het eigenlijk wel meevalt.. Doet me een beetje denken aan een signaal wat te vroeg komt.
Vooral bij coke gaat het op beschreven manier, bij speed is het ook wel zo maar dan lijken de crashes langer aan te houden. Ik merk bij speed ook vooral dat ik de crash al voel terwijl het lichamelijk nog goed te merken is dat ik nog goed onder invloed ben. Wat het eigenlijk niet leuk maakt omdat je dan kiest voor bijnemen of de crash uitzitten slapen is nog niet zo goed mogelijk dan..