Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArizer v-tower werkt niet naar behoren

Arizer v-tower werkt niet naar behoren

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
salvation zei:
Bleek inderdaad aan de hoeveelheid wiet te liggen, draaide mijn jointjes altijd met weinig spul namelijk. Een flinke bult erin stoppen zorgde echter voor een flinke high :grin:
Klik om te vergroten...

Bij het vappen zou je toch echt genoeg moeten hebben aan 0.15/0.20 gram.
Dat staat naar mijn idee gelijk aan een joint van 0,5gram.

Wat ook nog zou kunnen schelen is dat je het effect van de nicotine mist.
Probeer eens die 0,2 gram te vappen met een gewone sigaret erna.

High zijn merk je een stuk minder dan stoned.
Maar als je je jointjes niet zo sterk draaide, zou je daar bij een vapporizer ook meer dan genoeg aan moeten hebben.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
0,2 gram op de vaporizer is echt wel goed te voelen hoor.
Halve gram er op is af en toe wel leuk maar met de juiste vaporizer sta ik na anderhalf uur nog goed scheef.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://azarius.nl/headshop/vaporizers/e ... er/?lang=5

Misschien heb je wat aan dit filmpje, maar inderdaad het verdampt dus er komt damp uit geen rook.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb na de vele lovende recensies op internet een arizer v-tower aangeschaft, hij werkt echter niet naar behoren bij mij.
Heb het apparaat op elektriciteit aangesloten zoals het hoort en hij werkt ook gewoon en het verwarmingselement wordt daadwerkelijk heet. Heb de cyclone bowl daar bovenop gezet gevuld met 0.1/0.15 gram wiet , de slang eropgezet, de temperatuur ingesteld op 230 graden en 10 minuten gewacht. Als ik daarna echter door de slang inhaleer heb ik erg weinig tot geen rookontwikkeling, heel soms een klein wolkje rook maar bijna elke keer helemaal geen. Na een flink aantal hijsen ben ik wel een beetje high maar dit lijkt me toch niet de manier waarop het apparaat dient te werken. Heb het idee dat ik wat stoms over het hoofd zie ofzo, misschien heeft iemand hier een idee?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
In een vaporizer zit geen rook.
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hoeft geen 10 min te wachten als de temperatuur goed is, kan je meteen beginnen.
0.15 gram is ook vrij weinig. Ik heb de v-tower ook en doe meestal 0.5 gram per keer erin
als je wiet op is, begin je dat vanzelf te proeven, maar je zult tegen die tijd wel goed high zijn
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bleek inderdaad aan de hoeveelheid wiet te liggen, draaide mijn jointjes altijd met weinig spul namelijk. Een flinke bult erin stoppen zorgde echter voor een flinke high :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is hij echt aan te raden? Ik ben namelijk ook van plan om binnenkort een vaporizer te kopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."