Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels 15 gram Atlantis: het is om zeep

Truffels 15 gram Atlantis: het is om zeep

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gister nog eens getript op truffels, 15 gram Atlantis. Mijn vorige trip (de DMT-trips niet meegerekend) was een lsd trip ergens in mei (zie trip report 'ultimate lsd: het pad der waanzin').
Tijdens deze trip merkte ik dat ik trippen saai begon te vinden en er niet echt meer plezier aan beleefde. Dit is tijdens deze trip weer naar voor gekomen

Sitters:0
trippers: ik, M en zijn vriendin
wat: 15 atlantis, 9 mexicans en 6 mexicans, ieder 24 capsules(die tijdens de trip helemaal niet opgeraakt zijn in tegenstelling tot andere keren) lachgas en een beetje wiet
waar: weide bij bosrand

We hadden erop gerekend dat het weer vandaag niet zou meezitten, maar besloten toch te gaan trippen. Na ons te hebben neergepoot langs een bosbrand namen we ieder onze dosis in. Voor mij was het de 20e trip ofzo ben de tel intussen kwijt en voor de andere 2 de 2e keer.
Toen de eerste effecten opkwamen merkte ik dat ik niet echt verheugd was maar eerder een gevoel had van 'allez het is weer zover weeeral trippen...' terwijl de andere 2 volop uitkeken naar de trip.
Hierna begint het wat wazig te worden en laat mijn geheugen me in de steek.
Ik neem circa 40 min na inname een patroon lachgas en krijg enorme flashbacks naar mijn dmt trips. Terug herinneringen aan de ervaring, dezelfde visuals zo lijkt het en mijn lichaam dat verdwenen lijkt. Even later sluit ik mijn ogen en merk ik overwegend groot en rood, ik lijk in een schilderij van alex grey te zitten gemaakt uit gele driehoeken en geometrische figuren in rondraaiende schijven. De volgende patroon stuurt me naar een dmt van een paar weken terug. Ik leek daar uit elkaar getrokken te zijn en ik was gestorven. Ik merkte het heldere licht van de hemel dat op mij scheen en en ik zag mezelf in stukjes verrijzen.
Tot hier toe vond ik de trip nog wel leuk.

Plots schreeuwde M na een ballonnetje lachgas. Hij vond het smelt-effect na een lachgaspatroon als je tript enorm eng en durfde zich niet los te laten. Vanaf hier heeft hij zich verzet tegen de psilocybine en ging hij niet bad maar was heel de trip enorm para (zag zijn lief als de duivel, mij als vijand en zag vuur en draken als CEV verschijnen). Ik begon me te vervelen.
M zei ook vaak 'wow kijk die boom die ziet er zo vet uit, het lijkt alsof ik die nu pas voor het eerst echt kan zien'. Ik dacht altijd maar 'pfja waaw boeiend, keb al zo vaak die bomen zo gezien'. Ik merkte dat ik vet hard hallucineerde met ogen open maar ik vond het allemaal niet meer boeiend. Ik kuierde wat door het bos en verveelde me. Het bos dat eens zo een spirituele beleving gaf, vond ik gwn ronduit boring. De zoveelste keer dat ik een boom trippend zie, het is gewoon altijd hetzelfde. Trips die ervaar lijken altijd maar opgebouwd uit flashback te zijn, er is gewoon niets nieuws meer aan.

Toen ik nog een lachgas deed, merkte ik iets vreemd. Ik had het gevoel dat mijn hele omgeving kwaadaardig en demonisch was geworden. Ik hoorde het gescherp van messen en voelde (zonder pijn) mijn lichaam door 1000 zwaarden doorkliefd worden met boven mij een soort van mixer die me tot brij vermaalde. Dit was bijzonder vreemd.
Vanaf toen had ik het helemaal gehad en begon ik de trip te verdringen wat me altijd lukt als ik wil. Mijn lichaam voelt dan nog trippend aan maar de visuals kan ik perfect negeren zodat mijn omgeving er compleet normaal uit ziet. Alsof je de trip-visuals terug in de objecten plaatst waar ze als een soort laagje bovenop lijken te liggen (nogal moeilijk uit te leggen). Ik dacht ok, ik doe nog 1 lachgasje en wachtte op een bepaald effect dat zou komen. Dit effect bleef uit, ik wachtte en wachtte erop en zei 'ik voel helemaal nix van dat lachgas, gewoon totaal nix!' M:'dat kan nu toch echt niet' 'jawel ik voel er compleet niets van bleef ik 30 sec zeggen tot ik doorhad dat ik op deze manier gewoon mijn capsule vergooit heb door mezelf wijs te maken dat ik er niets van merkte. Geïrriteerd pakte ik mijn spullen en maakte een wandeling door het bos. Niets kon me nog opbeuren, ik vind trippen gewoon doodsaai en er niks lollig, diepgaand, leuk of nieuw meer aan. Mijn vriendin belde me ivm een misverstand wat me nog meer pist-off maakte.
Al bij al heb ik op die 15 gram maar 2.5 uur echt getript, daarna geen visuals meer gehad enkel nog wat bodyload terwijl ik op 10 gram een jaar terug een zeer sterke trip gehad heb.

Mijn conclusie is dat ik volgens mij door DMT het speciale van andere tripmiddelen naar de maan geholpen heb en dat ik enkel DMT nog fijn kan vinden om op te trippen. Na 2.5 uur verveel ik me al steendood als ik nog trip en heb ik het wel gehad. DMT is kort en krachtig, vervelen is geen optie noch bad gaan omdat je alles gewoon ondergaat en het opeens gedaan is. Dit is de meest diepgaande en zieke drug dat er op deze aarde is terwijl het in veel levende wezens voorkomt (incl de mens) met zeer unieke functies (denk aan bijna dood ervaringen, visueel dromen etc). Ook zal het maandelijks trippen gedurende een jaar hebben bijgedragen dat ik trippen gwn afgezaagd en saai ben beginnen te vinden. Ik vind dit bijzonder jammer, zeker omdat het deels een stukje van mijn leven en cultuur geworden is (vooral de muziek denk aan, chillout, goa, psytrance etc). Ik heb geen idee of ik nog ga trippen, het is de laatste maanden een echte haat-liefde relatie geworden: willen trippen als ik niet trip en als ik wel trip vind ik trippen stom.

Heeft iemand ervaring met dergelijke situaties? Ik denk dat ik (buite de dmt die ik thuis nog heb liggen) mijn handen en geest van psychedelica de komende tijd (wrs minimum een dik jaar) ga afhouden en de wonderlijke (nostalgie alom) wereld van psychedelica de rug toekeer. Voorlopig dus enkel nog heel af en toe een hijs DMT en van tijd tot tijd een goeie joint voor deze jongen.

Greetings en excusens voor dit droge report, maar ben er niet bepaald goed gezind over en onzeker over wat ik precies moet denken of doen met de situatie. Mooiere reports vind je op dit forum onder 'spacelord'.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sailmaker zei:
Jammer joh, maar ik kan t me wel voorstellen.
Je zegt dat je er niet verslaafd aan kan raken (en daar ben ik het op zekere hoogte mee eens), maar dit stukje zegt ook wel wat over je;

Ik heb geen idee of ik nog ga trippen, het is de laatste maanden een echte haat-liefde relatie geworden: willen trippen als ik niet trip en als ik wel trip vind ik trippen stom.
Klik om te vergroten...

Heb hetzelfde gehad met wiet, wat denk ik wel meer mensen hebben gehad die veel hebben geblowd. Wetende dat trippen/chillen (waarschijnlijk) niet het gewenste effect zal hebben, het toch doen omdat je graag wil en zodra je bezig bent denkt; Nahhhh dit voelde ik al aankomen.
Het gaf me toch stof tot nadenken..
Klik om te vergroten...

Ja zo ervaar ik het ook. Ik wil enerzijds nog wel trippen (merk bij mij wel geestelijke verslaving) maar heb er niet echt plezier meer in. Daarmee dat ik gewoon 1 keer per maand eens een hit DMT ga nemen. Kort en (enorm) krachtig en bovenal geweldig amusant :grin:
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed om te lezen dat zelfs het trippen saai kan worden.
Ik tripte al niet heel vaak, maar ik ga het zeker niet vaker doen om te voorkomen wat je beschrijft.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
drugsgebruiker zei:
Goed om te lezen dat zelfs het trippen saai kan worden.
Ik tripte al niet heel vaak, maar ik ga het zeker niet vaker doen om te voorkomen wat je beschrijft.
Klik om te vergroten...

Ja ik heb er echt te balen over...

Maar ja zo merk je dus dat verslaving echt zowat onmogelijk is bij tripmiddelen. Je zult ze eerder beu raken dan dat je verslaafd wordt.

Ik ga in ieder geval een poosje wachte om nog eens goed op paddestoelen te trippen, ik word er alleen maar depressief van tegenwoordig.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik doe trippen ook bijna maandelijks en ga er ook eve mee stoppen het wordt idd soms wat saai :)
S
SailmakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammer joh, maar ik kan t me wel voorstellen.
Je zegt dat je er niet verslaafd aan kan raken (en daar ben ik het op zekere hoogte mee eens), maar dit stukje zegt ook wel wat over je;

Ik heb geen idee of ik nog ga trippen, het is de laatste maanden een echte haat-liefde relatie geworden: willen trippen als ik niet trip en als ik wel trip vind ik trippen stom.
Klik om te vergroten...

Heb hetzelfde gehad met wiet, wat denk ik wel meer mensen hebben gehad die veel hebben geblowd. Wetende dat trippen/chillen (waarschijnlijk) niet het gewenste effect zal hebben, het toch doen omdat je graag wil en zodra je bezig bent denkt; Nahhhh dit voelde ik al aankomen.
Het gaf me toch stof tot nadenken..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer dat je er geen plezier meer in hebt. Hopelijk komt het weer terug als je het een tijdje laat rusten. :)

Ik vind het knap dat je jouw eigen visuals onder controle hebt als je dat wilt. :wink: Kan verdraaid handig zijn in sommige situaties.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Jammer dat je er geen plezier meer in hebt. Hopelijk komt het weer terug als je het een tijdje laat rusten. :)

Ik vind het knap dat je jouw eigen visuals onder controle hebt als je dat wilt. :wink: Kan verdraaid handig zijn in sommige situaties.
Klik om te vergroten...

jup reken maar :grin: Een bad trip zal zich bij mij ook enkel lichamelijk voordoen, nooit visueel.

En ik ga idd proberen een tijdje van de paddestoelen af te blijven want het is gewoon belachelijk aan het worden. Gebruiken om te gebruiken is geen goede zaak.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacelord zei:
Gebruiken om te gebruiken is geen goede zaak.
Klik om te vergroten...

Nee, inderdaad. Maar ik begrijp het wel. Ik zou ook niet goed weten wat ik zou moeten doen in die situatie, want trippen maakt ook een groot deel uit van mijn leven. :)

Gebruik je nog andere drugs buiten psychedelica ?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Gebruik je nog andere drugs buiten psychedelica ?
Klik om te vergroten...

Nee, enkel psychedelica zijn het waard om te gebruiken. Dit zijn drugs met een verleden, een cultuur. Middelen waarmee je een band vormt en jezelf verrijkt (en geen kwaad kunnen :grin: bij de meeste mensen dan toch)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacelord zei:
Sublimo zei:
Gebruik je nog andere drugs buiten psychedelica ?
Klik om te vergroten...

Nee, enkel psychedelica zijn het waard om te gebruiken. Dit zijn drugs met een verleden, een cultuur. Middelen waarmee je een band vormt en jezelf verrijkt (en geen kwaad kunnen :grin: bij de meeste mensen dan toch)
Klik om te vergroten...

Zo ben ik ook begonnen ooit. :tearsofjoy:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
spacelord zei:
Sublimo zei:
Gebruik je nog andere drugs buiten psychedelica ?
Klik om te vergroten...

Nee, enkel psychedelica zijn het waard om te gebruiken. Dit zijn drugs met een verleden, een cultuur. Middelen waarmee je een band vormt en jezelf verrijkt (en geen kwaad kunnen :grin: bij de meeste mensen dan toch)
Klik om te vergroten...

Zo ben ik ook begonnen ooit. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jep ik ook maar ik heb het zo kunnen houden en daar ben ik heel blij om :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
Na ons te hebben neergepoot langs een bosbrand namen we ieder onze dosis in.
Klik om te vergroten...
En jij bent verwonderd dat je omgeving demonisch werd. :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
spacelord zei:
Na ons te hebben neergepoot langs een bosbrand namen we ieder onze dosis in.
Klik om te vergroten...
En jij bent verwonderd dat je omgeving demonisch werd. :grin:
Klik om te vergroten...

woops :grin: zou wel een zieke trip geweest zijn anders :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vraag me af wat het zou geven als ik tijdens een paddo trip er 40 mg DMT tegenaan smijt.

Waarschijnlijk neemt de DMT dan alles over voor een minuut of 10 maar misschien kan ik de overige uren van verveling wel leuk opvullen met een DMT ervaring achter de kiezen :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Ik vraag me af wat het zou geven als ik tijdens een paddo trip er 40 mg DMT tegenaan smijt.

Waarschijnlijk neemt de DMT dan alles over voor een minuut of 10 maar misschien kan ik de overige uren van verveling wel leuk opvullen met een DMT ervaring achter de kiezen :grin:
Klik om te vergroten...
Valt te proberen...
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zelf trip ik al lekker van 10 gram Atlantis, maar als je van 15 gram Atlantis niet echt goed tript, wilt dat toch niet zeggen dat je niet goed kan trippen? Doe je nooit +200 mics lsd of "echte" paddo's?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
abby zei:
Zelf trip ik al lekker van 10 gram Atlantis, maar als je van 15 gram Atlantis niet echt goed tript, wilt dat toch niet zeggen dat je niet goed kan trippen? Doe je nooit +200 mics lsd of "echte" paddo's?
Klik om te vergroten...

Ik kan er heel goed van trippen daar ligt het probleem niet, het punt is dat ik op de moment vaak niet meer WIL trippen en de trip opzij schuif. It's all in the head.
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
abby zei:
Zelf trip ik al lekker van 10 gram Atlantis, maar als je van 15 gram Atlantis niet echt goed tript, wilt dat toch niet zeggen dat je niet goed kan trippen? Doe je nooit +200 mics lsd of "echte" paddo's?
Klik om te vergroten...

Ik kan er heel goed van trippen daar ligt het probleem niet, het punt is dat ik op de moment vaak niet meer WIL trippen en de trip opzij schuif. It's all in the head.
Klik om te vergroten...

De dag nadat ik getript heb, heb ik er ook niet zin in nog een keer, en de dag daarna ook niet. Jij moet denk ik alleen nog een stuk langer wachten. Want waarom zou je trippen als je er toch geen zin in hebt? Die zin komt denk ik vanzelf wel weer.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
abby zei:
spacelord zei:
abby zei:
Zelf trip ik al lekker van 10 gram Atlantis, maar als je van 15 gram Atlantis niet echt goed tript, wilt dat toch niet zeggen dat je niet goed kan trippen? Doe je nooit +200 mics lsd of "echte" paddo's?
Klik om te vergroten...

Ik kan er heel goed van trippen daar ligt het probleem niet, het punt is dat ik op de moment vaak niet meer WIL trippen en de trip opzij schuif. It's all in the head.
Klik om te vergroten...

De dag nadat ik getript heb, heb ik er ook niet zin in nog een keer, en de dag daarna ook niet. Jij moet denk ik alleen nog een stuk langer wachten. Want waarom zou je trippen als je er toch geen zin in hebt? Die zin komt denk ik vanzelf wel weer.
Klik om te vergroten...

Ja ik weet het, mijn buikgevoel zegt vaak nee, maar men verstand go for it en dat beklaag ik me meestal tijdens mijn trip. Ik denk dat er geestelijke afhankelijkheid in het spel is :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."