Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Algemeen geluk vind ik een te ongrijpbaar begrip voor mij zit geluk in momenten en herinneringen en ja, drugs dragen daar positief aan bij. het is voor mij persoonlijk alleen een positieve invloed op het geluk, als het speciaal blijft en ik heb er dan ook voor gekozen om het gewoon af en toe te doen."
"Liesette zei: jat je al geld van je oma ? Klik om te vergroten... nee van de ib-groep"
"cropp zei: Petrovic zei: Ik ga wel mephedrone (MMCAT) (meow, meow) bestellen, maar daarna bestel ik dat nooit meer. Klik om te vergroten... Met zo'n kijk op drugs geef je eigenlijk al antwoord op je vraag. Klik om te vergroten... en ik zeg hardop dat je dat niet gaat lukken... Klik om te vergroten... Ik heb het nog niet gekocht Maar hoezo gaat me dat niet lukken? Is het zo extreem verslavend dan?"
"Petrovic zei: Ik heb het nog niet gekocht Maar hoezo gaat me dat niet lukken? Is het zo extreem verslavend dan? Klik om te vergroten... Dat doet er helemaal niet toe, met zo'n naïefe gedachte kan je het beter helemaal niet kopen. Klik om te vergroten... Ik koop geen spul zonder er veel over gelezen te hebben en ik heb inderdaad gelezen dat het erg verslavend kan zijn. Begin nu toch wel te twijfelen of het wel handig is..."
"Ik denk dat je precies weet waar dit naar toe gaat als je door blijft gaan. Vraag jezelf af of je nog een keer door al die shit heen wil Probeer je bezig te houden met andere hobbies enzo"
"Bedankt allemaal voor jullie reactie ik heb besloten om geen meow meow te kopen, omdat het zooo verslavend schijnt te zijn. Ik merk aan mezelf dat ik vrij verslavingsgevoelig ben (alleen wiet tot nu toe) en dan lijkt het me geen goede actie om uit alle drugs voor een (van de meest) verslavende te kiezen. Ik blow ook niet meer en ik ben eigenlijk van plan om me de komende tijd alleen met drugs bezig te houden die (voor mij) niet verslavend werken. De drugs die voor de komende tijd op mijn lijstje staan zijn voor mij XTC en paddo's. Toevallig gaat het beide in dezelfde week vallen, maar daarna staat er even niets op het programma. Ik heb gemerkt dat je pas na een aantal dagen geen drugs de situatie goed kan beoordelen en ik ben er achter gekomen dat ik met name high van wiet dacht dat ik heel creatief en filosofisch was, maar dat het tegenovergestelde waar is. Misschien dat ik andere drugs (lees meer kans op verslaving) nog ga proberen, maar pas als ik wat steviger in mijn schoenen sta en mijn huidige doelen heb verwezenlijkt. (colluquium doctum halen om in september op de UvA te studeren). thx voor de verhelderende reacties!"
"Vorige week heb ik weer eens keta gedaan en ik wist meteen weer waarom het zo'n tijd geleden is dat ik het voor het laatst gedaan. 50% van de keren dat ik het heb gedaan werd ik na een half uur misselijk en moet ik overgeven. Daarvoor gaat alles prima, maar na het overgeven voel ik me meestal een beetje alsof ik ijl tijdens de griep ofzo, echt wel negatief dus. Nu wil ik graag weten of er middelen zijn die helpen tegen misselijkheid. Ik heb begrepen dat tijdens het drinken van Ayahuasca buikpijn kan worden beperkt met wiet. Ik weet niet wat voor een effect dit verder op de keta trip heeft."
"Intoxication zei: Motllium op voorhand ftw die 50% van de kere dat je moest kotsen was om deze reden: -je nam teveel - je had te zwaar/teveel gegeten kort bij je ketamine gebruik -alcohol gedronke of een combi van deze 3 Klik om te vergroten... De eerste keer dat ik moest overgeven had ik eerder coke gebruikt. De laatste keer had ik inderdaad te weinig tijd tussen eten en keta gelaten. Beide keren nam ik niet extreem veel, maar toch redelijk wat in één keer. volgende keer maar eens 4 uur van tevoren niet eten en hele kleine beetjes nemen en langzaam opbouwen"
"Sublimo zei: Het is algemeen bekend dat je van ketamine misselijk kunt worden. Heb je ook bij andere stoffen last van misselijkheid ? Of alleen bij ketamine ? Klik om te vergroten... nee niet echt alleen een keer van 2cb over gegeven, maar dat mocht geen naam hebben"
"abby zei: Hoeveel maakt de lengte van een bong uit? Want ik wil heel graag een bong kopen alleen ik heb niet veel plek. Dit is hem: http://azarius.nl/headshop/bongs/glass_ ... glass_ice/ Het liefst zou ik deze in medium nemen, maar misschien kom ik dan in plaatsnood (om te verstoppen). Zou je veel verschil merken tussen de small en medium? Klik om te vergroten... Hoe langer de bong, hoe meer ijs er in kan, hoe beter de rook gekoeld wordt, hoe lekkerder het rookt. Ik heb zelf de medium en die is niet echt groot. Als je de kleine neemt moet je de rook in de bong vasthouden door je op het zuiggat te houden en even wachten met inhaleren, zodat de rook door het ijs wordt gekoeld."