Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslengte bong

lengte bong

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er nog andere nadelen van een kleine bong als je zonder ijs rookt?
a
abbyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel maakt de lengte van een bong uit? Want ik wil heel graag een bong kopen alleen ik heb niet veel plek. Dit is hem: http://azarius.nl/headshop/bongs/glass_ ... glass_ice/ Het liefst zou ik deze in medium nemen, maar misschien kom ik dan in plaatsnood (om te verstoppen). Zou je veel verschil merken tussen de small en medium?
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
abby zei:
Hoeveel maakt de lengte van een bong uit? Want ik wil heel graag een bong kopen alleen ik heb niet veel plek. Dit is hem: http://azarius.nl/headshop/bongs/glass_ ... glass_ice/ Het liefst zou ik deze in medium nemen, maar misschien kom ik dan in plaatsnood (om te verstoppen). Zou je veel verschil merken tussen de small en medium?
Klik om te vergroten...

Hoe langer de bong, hoe meer ijs er in kan, hoe beter de rook gekoeld wordt, hoe lekkerder het rookt. Ik heb zelf de medium en die is niet echt groot. Als je de kleine neemt moet je de rook in de bong vasthouden door je op het zuiggat te houden en even wachten met inhaleren, zodat de rook door het ijs wordt gekoeld.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er kan minder rook in en de rook zal minder uitzetten en dus minder afkoelen.

EDIT: De rook zal echter nog steeds flink afkoelen, dat is dus niet echt een probleem.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het enige verschil als je zonder ijs rookt is dat de kleine ietjes warmere rook blijft houden.
Ook kun je natuurlijk kleinere hits nemen, waar de bongroker over het algemeen juist wel van houd:)

Die nadelen vind ik absoluut geen reden om een grotere te nemen als je met plek te kort zit.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je een kleine hebt is de rook gewoon warmer (maar als je het wat meer tijd geeft om af te koelen merk je dit bijna niet, imo).
Dus ik zou de kleine kopen in jou geval.

Het enige voordeel van een grote is dat de rook meer afkoelt. Hangt van jou af hoe belangrijk je dit vindt. Een vriendin van mij gebruikt mijn kleine bong niet graag omdat de rook te warm is, maar mij maakt het echt niets uit.
En ook natuurlijk dat het een mooi stuk decoratie is voor de kamer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."