Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de zelfde vraag als ToineC123. Afkicken in een kliniek is geen optie door o.a. mijn omstandigheden. Ik heb een gesprek met een verslavingsarts gehad, zij zullen in hun klinik in korte tijd afbouwen en daarna een lage dosis baclofen geven tegen de craving. Kortom een martelmethode. Het schijnt volgens someone dat je in 1 x kan stoppen mbv baclofen + lyrica . Hierover zou ik willen weten of dat idd zo is! someone zei: Bij het onderwerp "verslaving" heb ik een topic geplaatst over de gebrekkige stand van zaken in de verslavingszorg m.b.t. ghb/gbl-ontwenning, dit kan en moet veel beter! Er is onnodig veel leed onder deze groep van verslaafden en hun omgeving en het is jammer dat de verslavingszorg ze zo in de kou laat staan. Lange wachtlijsten, een pijnlijke ontwenning en geen nazorg, om er maar eens een paar te noemen. Ghb/gbl-verslaafden zouden makkelijk thuis (ambulant) kunnen afkicken met de juiste medicatie en zouden niet meer terug hoeven vallen als ze medicamenteuze nazorg zouden krijgen. Als je afgekickt bent dan heb je veel last van depressie en angsten waardoor je snel weer zal gaan gebruiken om hier vanaf te zijn. Baclofen is een middel dat deze klachten volledig wegneemt en bovendien een uitstekende zuchtremmer is. Je voelt je goed en hebt nergens meer last van en zelfs geen behoefte meer aan ghb/gbl! Ik kan het weten want ik ben zelf thuis afgekickt m.b.v. baclofen en Lyrica. Ik kon acuut overschakelen en ben dankzij de onderhoudsdosering baclofen al zonder enkele moeite twee jaar clean! Ik vind het schandalig dat de verslavingszorg hier in Nederland niet eens een kijkje in het buitenland neemt maar volle klinieken leveren natuurlijk meer op dan lege. Het probleem is dat je de medewerking van een arts nodig hebt om met deze middelen af te kicken en clean te blijven, maar ik geloof dat Addiction Solutions ook met hogere dosering baclofen werkt en dit ook als nazor biedt. Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag! Klik om te vergroten..."
"Je kan het bij airsealed bestellen. Wanneer moet je dat gebruiken? Tijdens de afbouw of als je helemaal klaar bent met afbouwen? En wat is de raadzame dosis?"
"Wie heeft de keurinsdienst van waren gezien? De manderijnen in blik zijn altijd zo mooi geschild. Dat doen ze dus gewoon met gootsteen ontstopper. Daarna gooien ze er zoutzuur bij om het weer te neutraliseren."
"Hier klopt iets niet, als ik jou was zou ik snel naar het ziekenhuis gaan. Normaal moet je erg last van ontwenningsverschijnselen krijgen"
"noeli zei: het is een sluipmoordenaar, je moet het niet doen. neem een pilletje Klik om te vergroten... Lijkt me toch wel aan de persoon liggen als er misbruik van word gemaakt en niet aan het middel."
"Kan dit helpen bij afkicken van ghb en de slapeloosheid? http://www.marktplaza.be/GABA-2418460.php"
"Hallo, na 3 maanden 24/7 ghb ben ik nu wel klaar met afbouwen. Overdags kan ik wel zonder maar om in slaap te kunnen komen heb ik toch steeds wel wat ghb nodig. Zelfs met een zware oxazepam van 50mg lukt het niet zonder een paar ml ghb om in slaap te vallen. En ja dan word ik 5 a 6 uur later wakker om (1ml is dan genoeg) bij te nemen om weer verder te kunnen slapen. Hoe kan ik hier nu het beste vanaf komen en weer normaal op me zelf slapen?"
"Dat is zo. een gewaarschuwd mens telt voor twee. Het nadeel van ghb is dat er nogal snel word geroepen dat het niet verslavend is. Dat klopt zeker niet want het juist nogal erg verslavings gevoelig spul. Juist omdat je het erg makkelijk neem, want je hebt er geen kater van en het valt bijna niet op voor de buitenwereld. Maar als je het te vaak achter elkaar gebruik dan zal dat je vies tegenvallen. De lichamelijke afhankelijkheid treed sneller op dan je door hebt, en als je dan niet geestelijk sterk in je schoenen staat dan kan het nog een aardige inslag op je leven hebben."
"Daarom vroeg ik mij ook af of het de slapeloosheid van ghb afkick kan vervangen. Dit is misschien daarna makkelijk af te bouwen (als dat nodig is) ghb zorgt er toch voor dat je lichaam zelf geen gaba meer aanmaakt? en dat geeft toch die lichamalijke afkickverschijnselen? Wie heeft daar verstand van? Zou mooi zijn als dit de oplossing zou zijn. Trouwens je kan het ook bij azariuz bestellen: http://www.azarius.nl/healthshop/supple ... oice_gaba/"
"Wat maakt het uit, als je denkt dat het goed doet om te verdunnen dan zal dat ook zo zijn. Als je het goed wil doen dan moet je de ghb + ged. water verwarmen en dan weer af laten koelen. Ged. water is slecht voor je omdat er helemaal niets meer in zit. Alle stoffen die een lichaam nodig heeft zijn eruit. Maar als je zo'n klein beetje drinkt dan maakt dat niets uit."