#1
Ja dat bedoel ik idd. Het KO gaan van iemand terwijl je erbij bent, thuis, op een feest, tijdens het uitgaan.
Niet echt een pretje kan ik je zeggen.
dank je wel!!!!
Niet echt een pretje kan ik je zeggen.
dank je wel!!!!
idd da wil ik ook wel es wetenmmn zei:heb je wel eens je bloed laten testen of je last hebt van bloedverzuring.
tegen bloedverzuring kan je zuiveringszout nemen (te koop bij bv Etos)
150 L GBL![]()
voor welke prijs als ik vragen mag
![]()
![]()
Criminal zei:Nog nooit mijn bloed laten testen, denk niet dat ik daar vrolijk van wordt. Maar als je hier meer informatie over hebt, hoor ik het graag. Ook wat de eventuele consequenties hiervan zijn.
Criminal zei:Een paar keer pure GBL gebruikt (IC opname in het ziekenhuis kwam door overdose GBL) verder alleen sterke GHB. (1:1:0,5 verhouding GBL/Gedestileer water/Natriumzout)
Criminal zei:Na een ruzie met mijn vriendin in eerst een vol coladopje GBL op en een uur daarna nog een. Vervolgens in de auto gestapt en zwaar KO door de politie op in de berm gevonden met draaiende motor en de deuren op slot.
Next thing I know wordt ik wakker op de IC met mijn vriendin naast mijn bed.
Ik heb een paar x (zeg maar 15 x of zo) pure GBL op. Verschil met GHB is dat het langer duurt voor het werkt, maar het gevoel wel langer aanblijft. Valt bijna niet fatsoenlijk te doseren, om over de smaak helemaal maar te zwijgen! In vergelijking smaakt GHB dan echt heerlijk!
Bitchie zei:@mmm
Niet waar crimi, wanneer je niets neemt krijg je steken in je hart. Maar kee dat valt meer onder afkicken.
Geen idee of daar onderzoek naar is gedaan. Daar kan mijn ventje je alles over vertellen.
Ken ook mensen die verslaafd zijn aan de alcohol. Maar dat is toch heel anders moet ik zeggen. Die agressieviteit is anders. Je zou hem gewoon eens mee moeten maken...
\\Criminal zei:Een volle coladop is ongeveer 8 ML
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."