Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan dit helpen?

Kan dit helpen?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeer het eens...

Wel zalig dit, lol :grin:
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan dit helpen bij afkicken van ghb en de slapeloosheid?
http://www.marktplaza.be/GABA-2418460.php
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmmz gaba, klinkt interessant. Is in nederland geloof ik niet verkrijg of wel? Ik zou het eens proberen bij het afkicken martin, wie niet waagt wie niet wint
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is gaba toch dat zorgt voor het inslapen?

Dit is het mooie, legaal, en gecontroleerde dosissen.
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom vroeg ik mij ook af of het de slapeloosheid van ghb afkick kan vervangen. Dit is misschien daarna makkelijk af te bouwen (als dat nodig is)
ghb zorgt er toch voor dat je lichaam zelf geen gaba meer aanmaakt? en dat geeft toch die lichamalijke afkickverschijnselen? Wie heeft daar verstand van?
Zou mooi zijn als dit de oplossing zou zijn.
Trouwens je kan het ook bij azariuz bestellen: http://www.azarius.nl/healthshop/supple ... oice_gaba/
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf geen ervaring mee. Het werkt wel rustgevend en ontspannend, dus de kans dat je er goed van slaapt en rustig wordt is aannemelijk. Research bij google leert dat veel mensen goed slapen op GABA.
a
action_manLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb hier een potje GABA staan, zelfs in hoge doseringen voel ik er niks van. De reden is dat GABA niet makkelijk via de bloedsomloop in de hersenen komt. GABA wordt in de hersenen gemaakt.

Het is niet zo dat je hersenen minder GABA aanmaken, de receptoren die de GABA opvangen zijn minder gevoelig geworden door de overstimulatie.

Als je GABA wil proberen, ga je gang, het is volgens mij niet echt gevaarlijk om er wat van te slikken.

L-glutamine, een aminozuur net als L-trypthofaan, is misschien beter om te proberen. Het is de precursor van glutamaat, glutamaat is weer de precursor van GABA. L-glutamine is ook te koop op internet. Het voordeel van dat spul is dat het makkelijker door de bloedhersenbarriere komt en daardoor effectiever is.

Daarnaast kan ik je voor het slapen ook Valeriaan en Melatonine aanraden. Je kunt ook baat hebben bij l-trypthofaan of 5-htp. Moet je zelf maar even googlen.

Misschien een troost, naar verloop van tijd pak je je slaapritme wel weer terug. Ik ben namelijk zelf ook afgekicked van 4 maanden 24/7 G gebruik. De eerste 3 weken sliep ik ook slecht, maar het verbeterd wel steeds verder.

Groeten,

Action_,man

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."