#1
GHB is echt heerlijk!
voel me zoo in een droom zitten, alles is chill relaxt, het gevoel is niet echt uit te leggen![:hearteyes:]()
voel me zoo in een droom zitten, alles is chill relaxt, het gevoel is niet echt uit te leggen
Lijkt me toch wel aan de persoon liggen als er misbruik van word gemaakt en niet aan het middel.noeli zei:het is een sluipmoordenaar, je moet het niet doen. neem een pilletje
drmartin zei:Verder is het wel zo dat als je het niet te vaak gebruikt en niet te veel doseer het 1 van de meest fijne en veilige en minst schadelijke drugs is die er zijn!
SperSIZEboon zei:1 of 2 biertjes kan wel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."