Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe goed is het effect van ghb?

Hoe goed is het effect van ghb?

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
u
urbanlatinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHB is echt heerlijk!

voel me zoo in een droom zitten, alles is chill relaxt, het gevoel is niet echt uit te leggen :hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
GHB is schoonheid, geilheid, socialiteit, frisse uitstraling in je gezicht, levendig, enthausiast en niemand heeft door dat je waus bent.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 woord: geil
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#4
het effect van GHB zonder andere drugs valt eigenlijk best wel mee.



ik ben soms nog meer naar de klote door het roken van een aantal sticks
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 of 2 biertjes kan wel
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHB is echt geweldig! De risico's zijn grotendeels te verwaarloze als je 1 ding onthoud: let op de doering!! Neem 3.5 ml als je tussen de 50-70kg weegt. 4 als je 80-90 weegt en 5ml als je daarboven weegt. (dit is een beetje mijn schatting, bij deze doseringen moet het goedgaan, zelf ben ik 58, en vind 3,5 perfet)

Als je dat maar met een spuitje berekend, dan is GHB echt goddelijk! Het is een heel warm, lekker gevoel door je hele lichaam. Je hebt het gevoel dat door je hele bloedbaan stroompjes van plezier gaan. Als je niet teveel beemt kun je er ook perfect op dansen!

Neem niet teveel alcohol. 1/2 drankjes is niet erg, maar zorg ervoor dat je je helder voelt als je het neemt,. Zeker voor de eerste keer is dat het leukst. Het is echt een mooie drug, en naar mijn mening sterk onderschat!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je er je verstand bijhoudt zijn er geen risico's. Maar je moet niet als een onervaren gek van het goedje liggen drinken zoals vele breezer wel doen met alcohol. Je moet er ook niet teveel van verwachten want als je dat doet ga je ook ko omdat je altijd wil bij doseren om meer te voelen.
Het goede gevoel van ghb ligt niet altijd bij meer is beter, integendeel
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrienden van me zeggen dat je als je ghb gebruikt best eerst kan beginnen met een flessendopje van het flugel flesje waar het inzit. Is dat een goede dosering als eerste dosis? Of is dat teveel/te weinig? Ik heb namelijk geen spuitje voor 3,5ml exact te nemen. Hoe lang duurt het dan voor het effect opkomt? En na hoeveel tijd kan ik veilig besluiten voor nog een dopje te pakken zonder dat ik kans heb dat het teveel wordt? Ben namelijk wel een beetje zenuwachtig ivm die doseringen.
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is een sluipmoordenaar, je moet het niet doen. neem een pilletje
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#10
noeli zei:
het is een sluipmoordenaar, je moet het niet doen. neem een pilletje
Klik om te vergroten...
Lijkt me toch wel aan de persoon liggen als er misbruik van word gemaakt en niet aan het middel.
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wil je alleen waarschuwen
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is zo. een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Het nadeel van ghb is dat er nogal snel word geroepen dat het niet verslavend is. Dat klopt zeker niet want het juist nogal erg verslavings gevoelig spul. Juist omdat je het erg makkelijk neem, want je hebt er geen kater van en het valt bijna niet op voor de buitenwereld. Maar als je het te vaak achter elkaar gebruik dan zal dat je vies tegenvallen. De lichamelijke afhankelijkheid treed sneller op dan je door hebt, en als je dan niet geestelijk sterk in je schoenen staat dan kan het nog een aardige inslag op je leven hebben.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
drmartin zei:
Verder is het wel zo dat als je het niet te vaak gebruikt en niet te veel doseer het 1 van de meest fijne en veilige en minst schadelijke drugs is die er zijn!
Klik om te vergroten...

Amen
d
drmartinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verder is het wel zo dat als je het niet te vaak gebruikt en niet te veel doseer het 1 van de meest fijne en veilige en minst schadelijke drugs is die er zijn!
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#15
je hebt echt helemaal gelijk drmartin. dat ghb niet verslavind is , is zo`n vette onzin.. en de verslaving is heftig, is echt geen pretje, ik wil dus echt iedereen waarschuwen. kijk uit, het maakt meer kapot dan je lief is
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is bijna zover! Vanavond heb ik de ghb en in de loop van volgende week of volgend weekend ga ik hem testen! Ik ben wel erg zenuwachtig voor de dosering. Volgens de persoon waar ik hem van koop moet ik gewoon een dopje pakken van het flugel flesje waar de ghb in zit en dan wachten op het effect. Volgens hem gaat dat zowiezo niet teveel zijn. Is dat volgens jullie ook ongeveer juist? En na hoeveel tijd kan ik besluiten om bij te nemen als ik niets voel? Wens me alvast succes! Ik laat het jullie weten als ik het gebruikt heb en wat ik ervan vond.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neem maar 2 kleine dopjes
Er is nog een verschil wanneer je de dopjes bijna volledig vult of als je ze overvol vult
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
1 of 2 biertjes kan wel
Klik om te vergroten...

Dit zou ik niet doen !!

Ik ken mensen die regelmatig drinken, en regelmatig ghb doen, die vertelden dat ze helemaal slecht gingen toen ze een halve liter bier op hadden met ghb... Ook word dit overal sterk afgeraden en heb ik al vaker gelezen over dodelijke afloop na combinatie alcohol + ghb...

Verder is het zeker het proberen waard :) zelf heb ik bij een medice handelaar voor 25 cent een spuit van 10ml gekocht, om perfect te kunnen doseren... Erg handig, ook als je eenmaal wazig bent en je wil wat bijpakken dan verschud je je niet
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
je kan ook een maatlepeltje bij de aphotheek halen , en zeg dat je het doseerdopje van de peniciline kwijt bent, daar staat ook 3,5 ml op ( :grin: )

niet gaan klooien met dopjes ofzo. zo weet je het zeker :wink:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kon me vandaag niet langer bedwingen en heb 10 minuten geleden 2 ml ghb genomen. Ik ben wel nogal dom geweest, want ik ben hier helemaal alleen. Maar ik ging er vanuit dat ik van 2 ml wel niet nok zou gaan. Het was eigenlijk gewoon om te testen hoe gevoelig ik er voor was. Als ik van de 2 ml niet veel voel ga ik vanavond ineens 4 ml nemen. Ik begin nu alleszins wel iets te voelen...maar uiteraard niet veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."