Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, Pink Floyd. Have a nice trip!"
"Klaara zei: pep Klik om te vergroten... ____________________//"
"Voor een losse gram vind ik 50 echt te veel.. 35 imo."
"Vanochtend vroeg een capsule speed genomen."
"Speed."
"Anon zei: Speed. Klik om te vergroten..."
"Dit wil ik binnenkort maar eens proberen. Hopen dat er nog aan te komen is in NL."
"Wat een eppo ben je ook. Heb je je uberhaupt ingelezen? Als je dat gedaan had, wist je namelijk dat het extreem traag opkomt en het rustig 6 uur kan duren voor je fatsoenlijk tript. Anyway, trip ze. En reportje graag."
"dat is most definitely Mephedrone."
"na 10.5 maand geen speed te hebben gebruikt is het weer eens zo ver. 55% met geen tolerantie kan maar 1 ding betekenen:"