Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend is weer begonnen. Wat staat er op het progamma?

Weekend is weer begonnen. Wat staat er op het progamma?

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga zo naar de shop, misschien halen we wat ketamine en vanavond aan de zuip
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niks. Misschien een puntje van m'n nieuwe MDMA, maar ik denk het niet - ik weet bijna zeker van niet. Geen echte gelegenheid voor. Wordt een lekker nuchter weekendje =).
L
Laurens-NMGNLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat gaat er gebeuren voor jou dit weekend?
Ga je naar een feestje? of welke drug ga je dit weekend weer in je bloedbanen opnemen?
zet het hier neer. :grin: :stoned: :hearteyes:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe, juist 50 lachgaspatronen gehaald en wat wiet gekregen van een vriend.
Gewoon rustig thuis wat muziek luisteren en chillen. Kan ik mee leven! :grin:
(Heb morgen te veel verplichtingen)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
een feestje en keta :sunglasses:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bier en misschien mijn laatste doppie GBL
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zit nu aan een biertje maar verder helemaal nix in de planning staan :confused:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Leren, leren en nog 'ns leren voor m'n kutexamens. :angry: Mocht ik nog wat tijd over hebben, nog wat benzo's zoals gebruikelijk. :wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben dinsdag en woensdag deze week een beetje doorgefreakt, dus ik hou het nu wel rustig, denk eigenlijk ook niet dat ik uitga, beetje impulsen beperken.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wij gaan dit weekend met wat vrienden gezellig weer eens een lsd tripje maken! Echt zin in!! We hebben hele sterke Hoffmannetjes weten te bemachtigen van 130 mics, dus we beginnen maar rustig met een halve zegel. :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Wij gaan dit weekend met wat vrienden gezellig weer eens een lsd tripje maken! Echt zin in!! We hebben hele sterke Hoffmannetjes weten te bemachtigen van 130 mics, dus we beginnen maar rustig met een halve zegel. :wink:
Klik om te vergroten...

Dat gaat het voor mij volgend weekend worden, de 21'de ^^. Dit weekend rustig aan, en tot 27 maart blijf ik van de LSD af, vind het wel een goede test voor mezelf, zo lang niet trippen. Ik ga kijken hoe ik het gat tussen de 27'de en solstice ga vullen.. Denk met genoeg paddo's.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
misschien vanavond naar Arnhem met een beetje pep.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarschijnlijk wat coke bij belhamels.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pep snuiven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."