Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk maar beetje kort report hoe zat het met die aliens en egyptenaren? zag je die echt als echt of gewoon als 2d plaatjes?"
"wow ziekste trip die ik heb gelezen hier toch blijft lsd HET voor mij"
"niks mis mee extra vrije dag is prima toch? moslims blij , wij ( ik in ieder geval ) blij"
"man man wat heerlijk beschreven zeg en erg vermakelijk inderdaad , wat zullen jullie gelachen moeten hebben om jezelf soms is de chaos zo groot dat je ergens helemaal in vast zit, herkenbaar! very nice report"
"Flameon zei: Man_in_the_Box zei: Maar waarom vallen die gasten steeds uit ramen? Klik om te vergroten... het zal wel een combinatie van middelen zijn. Klik om te vergroten... precies die debiele engelsen douwen alles naar binnen als ze op vakantie zijn dus het zal mij niet verbazen als hij ook een sloot alcohol op zou hebben"
"juist wel in het donker wel met wat sfeerlicht natuurlijk. juist dan zijn de oev prachtig vind ik"