#1
Voor mij is het dan m'n 2e keer.
Maar we gaan morgen met 5 man zitten bij een reacreatie meertje in de buurt omdat al onze ouders thuis zijn dus we helaas niet binnen kunnen gaan zitten. Maargoed het wordt wel acceptabel weer dus moet wel goed komen.
We gaan dus 's avonds / 's nachts daar zitten.
Voor 2 van ons is het de 1e keer en voor mij de 2e. We nemen Thaise paddo's (vorige keer had ik mexicaans , matig effect). En de andere 2 blowen alleen en zijn dus trip-sitters.
Ik neem waxinelichtjes in lantaarntjes mee, een lamp, MP3-met boxje, water, wat chips en voor de zekerheid wat Dextro energy en vit.c.
Tis rustig daar en redelijk donker. Veel lichtjes vanuit het dorp en een hotel met mooie lichten langs het water. Veel gras, heuveltjes, bankjes, bosjes. Mooi gebied dus, alleen wel beetje donker :P
Minpuntje is dus dat we niet naar binnen kunnen, maar opzich is de omgeving wel erg chill. Jas aan dan moet et goed komen.
Maareh heeft iemand tips ? Dingen om te doen. Dingen om rekening mee te houden? Tips om dingen nog mee te nemen? We hebben er allemaal wel zin in maar omdat we dus buiten moeten zitten is het wel allemaal iets onzekerder.
Maar we gaan morgen met 5 man zitten bij een reacreatie meertje in de buurt omdat al onze ouders thuis zijn dus we helaas niet binnen kunnen gaan zitten. Maargoed het wordt wel acceptabel weer dus moet wel goed komen.
We gaan dus 's avonds / 's nachts daar zitten.
Voor 2 van ons is het de 1e keer en voor mij de 2e. We nemen Thaise paddo's (vorige keer had ik mexicaans , matig effect). En de andere 2 blowen alleen en zijn dus trip-sitters.
Ik neem waxinelichtjes in lantaarntjes mee, een lamp, MP3-met boxje, water, wat chips en voor de zekerheid wat Dextro energy en vit.c.
Tis rustig daar en redelijk donker. Veel lichtjes vanuit het dorp en een hotel met mooie lichten langs het water. Veel gras, heuveltjes, bankjes, bosjes. Mooi gebied dus, alleen wel beetje donker :P
Minpuntje is dus dat we niet naar binnen kunnen, maar opzich is de omgeving wel erg chill. Jas aan dan moet et goed komen.
Maareh heeft iemand tips ? Dingen om te doen. Dingen om rekening mee te houden? Tips om dingen nog mee te nemen? We hebben er allemaal wel zin in maar omdat we dus buiten moeten zitten is het wel allemaal iets onzekerder.