Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e Keer paddo's buiten @ meertje

1e Keer paddo's buiten @ meertje

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor mij is het dan m'n 2e keer.
Maar we gaan morgen met 5 man zitten bij een reacreatie meertje in de buurt omdat al onze ouders thuis zijn dus we helaas niet binnen kunnen gaan zitten. Maargoed het wordt wel acceptabel weer dus moet wel goed komen.

We gaan dus 's avonds / 's nachts daar zitten.
Voor 2 van ons is het de 1e keer en voor mij de 2e. We nemen Thaise paddo's (vorige keer had ik mexicaans , matig effect). En de andere 2 blowen alleen en zijn dus trip-sitters.

Ik neem waxinelichtjes in lantaarntjes mee, een lamp, MP3-met boxje, water, wat chips en voor de zekerheid wat Dextro energy en vit.c.

Tis rustig daar en redelijk donker. Veel lichtjes vanuit het dorp en een hotel met mooie lichten langs het water. Veel gras, heuveltjes, bankjes, bosjes. Mooi gebied dus, alleen wel beetje donker :P

Minpuntje is dus dat we niet naar binnen kunnen, maar opzich is de omgeving wel erg chill. Jas aan dan moet et goed komen.

Maareh heeft iemand tips ? Dingen om te doen. Dingen om rekening mee te houden? Tips om dingen nog mee te nemen? We hebben er allemaal wel zin in maar omdat we dus buiten moeten zitten is het wel allemaal iets onzekerder.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn eerste harde paddo trip was ook in een bos/bij een meertje (heb er ook een report over geschreven maar ik ben de link kwijt). Mijn enige tip is doe het niet als het te donker is. Dan mis je alle OEV's. Als het nog lekker licht is zal je veel meer hebben om naar te kijken en keer je minder snel in jezelf. Verder is een lekker drankje en dextro en vit. c altijd goed om bij je te hebben inderdaad. Die chips zul je toch niet eten :)
d
dirkydirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
juist wel in het donker
wel met wat sfeerlicht natuurlijk. juist dan zijn de oev prachtig vind ik
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn genoeg mooie lichten in de buurt

o.a een lichtgevende fontein in het meer ^^

we gaan nu, laat het nog wel weten hoe het was!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
damn hey..

dat was de laatste keer paddo's voor mij :P

In het begin was het wel vet, dikke kleuren, aura'tjes om lichten heen. Uitzicht leek op een schilderij. Hele omgeving werd lego/strip achtig. Heel bijzonder. Alleen het grote nadeel is dat ik totaal niet meer normaal kan nadenken. Wij alledrie niet trouwens. Je bent zo vreselijk in de war. Bij vlagen kan je heel ff weer logisch denken .. maar ik had al heel snel zoiets van ik wil weer normaal kunnen denken. En enorme moodswings enzo.. je kon het zeker wel sturen. Ook hele tijd snapte ik m'n eigen lichaam niet. Wilde steeds gaan plassen, maar hoefde niet als ik erover nadacht. Soms wou ik over gaan geven zonder enige reden en dan toch maar weer niet.

Anyway verwarring alom.
Gelukkig hadden we vitamine C, dextro en sinas mee wat we na 2 uurtjes maar flink innamen. Na een 3 kwartier à een uur werden we weer helemaal normaal gelukkig.

Het was misschien niet echt een bad trip nog. Maar het kwam wel in de buurt. En we zijn er iig achter dat dit niet helemaal ons ding is. Hoewel ik me voor kan stellen dat sommigen het geweldig vinden. Maar doe mij maar xtc -_- en af en toe een blowtje.

Wel blij dat we het geprobeerd hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."