Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer LSD trip report

eerste keer LSD trip report

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie was die andere tripkikker dan? ohja wacht, dat was ik :grin:
was zeker wel gezellig :wave:
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allen!
ben net lid geworden, maar ben door een vriend (die hier ook op zit, maar ik de username nu even niet van weet) ook in de wereld van psychedelica gekomen.
Ik hoorde van het idee om te gaan LSD'en, en het leek mij wel erg interessant om mee te doen, ik heb veel geblowt, en heb zelfs bij flinke pure jointjes ervaringen met hele lichte (innerlijke) trips.
Ook heb ik in nuchtere toestand wel is "filmpjes" voorbij zien komen op de muur na een periode van veel puur blowen.

Ik zal bij het begin beginnen; ik en m'n maat komen aan bij het huis van een vriend van ons, en besloten daar de lsd tot ons te nemen. we zaten in een huiskamer met warme sfeerverlichting. dat voelde erg goed, en ik kwam al in de stemming door een paar hijsjes van een joint. toen na ongeveer een half uur a drie kwartier ik een borrelende sensatie begon te ervaren (kan het niet anders beschrijven, een borrelend lekker gevoel) wist ik dat het goed zou komen.

Ik wist niet wat ik moest verwachten van een lsd trip (ja, natuurlijk wel, maar geen enkel idee hoe het écht zou zijn), dus toen de plant in de woonkamer erg "wazig"leek en andere dingen eromheen minder, begon het hallucinerende effect al toe te treden.

toen het hallucineren begonnen was, zag ik echt vanalles over het plafond verschijnenn. zeer prachtige mooie half alien half egyptische mensen, dieren en andere gezichten.

om ff door al die bullshit heen te zijn (sorry)
kwam het erop neer dat we bij een soort mooi vijvertje terechtkwamen, waar we met z'n allen op een bankje zingen zitten. die vijver had iets sprookjesachtigs, iets magisch, iets uhmm, sereens..
alles wat ik in het water zag liggen begon te "leven", het leek of er allerlei krioelende organismes waren die zich verorberde aan het kroes (leken wel kleine kreeften). ook merkte ik dat het spiegelbeeld van de oever aan de overkant in het water, zeer zeker nog beter voer tot visuals gaf; tandenflossende paarden en pony's, rottweilers en ander gespuis, in een vrolijke bende, altijd bewegend, pratend, veranderend.
op een gegeven moment was er een stukje water met wat kleine stukjes kroes/spul. toen ik opeens b.a. barackus met een compleet drumstel zag zitten daarin, en dan wel zo'n tientallen keren naast op en onder elkaar, ieder vanuit een ander perspectief.. maar allemaal b.a. barackus!

dit was een kleine handgreep uit wat ik daar meemaakte, ik moet zeggen dat dit eerste deel een heerlijk fantasievol plekje was, waar ik lekker kon spacen.

de rest van de avond gingen we verder fietsen, door het dorp, nieuwe spots checken (zo kwamen we onder andere uit bij een mooi verlichte kerk, die toen we aan kwamen rijden precies "af"ging(lol)). uiteraard veel gezien, gespaced en getript, tot ik me besefte dat ik naar huis moest om redelijk op tijd op te staan (werk..)

eenmaal thuis aangekomen zou je kunnen zeggen dat deel twee van de trip begonnen was..

alles in mijn kamer golfde, er kwam licht door de plafondvoegen en ga zo maar door.
er gebeurde zoveel om me heen dat ik dat onmogelijk allemaal op een rijtje kan zetten.
het was in ieder geval wel een hele prettige ervaring!

trip reports schrijven is moeilijk, vergeef me als het bagger is :) maar ik vind het moeilijk mijn ervaringen op te schrijven zoals ik ze zag.. het was uiteindelijk een beeld. geen zin :)n en uiteraard, is het een kleine impressie van....,

groetjes,
wodansman
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
highlights zelfs.. om het verhaal even goed af te maken;

we zijn om 21:45 begonnen met opname van, toen ik om 02:30 naar huis ging, heb ik tot 06:30 eigenlijk alleen maar getript.. tot het steeds minder en steeds minder werd. geslapen heb(kon) ik niet, ik ging meteen douchen en kleedde me aan om richting werk te kunnen fietsah

ik ga nu wat rust inhalen.

Bedankt, trip compagnion :wink:! gaan we zeer zeker vaker doen, was echt niet normaal goed!
en trip compagnion 2 :wink: die volgende keer ook mee gaat doen, bedankt voor het draaien van 2 jointjes zodat er eentje voor later over zou zijn zonder dat we het wisten dus zodat het als een ware aangename verrassing kwam :)
d
dirkydirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
leuk maar beetje kort report

hoe zat het met die aliens en egyptenaren?
zag je die echt als echt of gewoon als 2d plaatjes?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha leuk report, vooral dat stukje met ba barackus! :P
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, sorry, eerste report, en eerlijk gezegd getypt in een bui te omschrijven als ; ik moet het zo snel mogelijk van me af schrijven. beetje enthousiast :)
die plaatjes waren 2d, ze ontstonden door het licht van de lampen en tv die schenen over de korrelige textuur van het plafond.

ook tijdens het urineren later op de nacht verkleurde het hele licht in de wc terwijl ik plaste. ook kreeg mijn urine tijdens het plassen verschillende tinten in warmte. het leek net of de vloer dieper werd terwijl alles om me heen verkleurde (van een soort warmgeel tot donkerwarmergeel met tinten groen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."