Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het legt der idd aan hoe sterk je geest zelf is. Ik wil het ook zker nog een keer gaan proberen.. Paddo`s ben ik al dan mee begonnen en dat vind ik echt gewoon leuk en interesant.. Dus geloof niet echt dat ik bad zal gaan van lsd. Tis dan wel veel heftiger dan paddo`s maar denk dat je als je je ff dan niet meer prettig voelt dat je gewoon bij jezelf moet denken.. het is alleen maal 1 grote ilusie het gaat over, je blijft niet voor altijd zo."
"Ik vind het ook altijd wel lekker tussen door ff te jointje te roken.. Zou ze alleen wel van te voren ff draaien want dat kenk dan meestal niet zo heel erg goed meer. Alcohol drinken lijkt mij zelf niet echt lekker denk ook niet echt dat je daar behoefte aan zal hebben tijdens het trippen."
"Ik heb gehoort dat blue berry best lekker is.. weet iemand toevallig of je die ergens in rotterdam ken halen?"
"Wiet alleen helaas. Ja en alcohol. Wou mdma doen maar kon niemand ff zo snel nog vinden in zo`n korte tijd die had. over 2 weekies wel vet drugs weekendje houden whaha."
"apfelkorn nee dat vind ik dus echt zo smerig whaha Doe mij maar biertje ofzow.."
"Drop hier al je vragen en ervaringen met 2-cb enz.."
"Ok en dan dus mijn vraag. Ik heb ondertussen nu al een paar keer 2-cb gebruikt De eerste keer in een capsule en de andere keren gesnoven. Nou kreeg ik met het slikken er van dus al buikpijn maar met het snuiven dus ook. Hebben meer mensen hier last van bij 2-cb en iemand toevallig idee of dit te maken kan hebben met wat je gegeten heb die dag, of dat je juist beter niet kan eten een paar uur van te voren enz.."
"Oh het RC forum? Niet gezien, SORRY! Ben hier zo lang niet geweest wist even niet waar ik het kwijt moest. Maar iig. Mja ik heb dus altijd buikpijn dr van, maar dat heb ik met xtc ook best vaak dus kan gewoon gevoelige maag hebben misschien, of idd wat minder eten van te voren. Ik had de eerste keer 15mg gebruikt maar voelde er vrij weinig van. 2de keer gesnoven iets meer maar nog steeds niet veel effect. Ik moet de trip echt diep in mezelf opwekken wil ik wat dingen zien bewegen enz.. Vind het wel mooi van 2-cb dat je het zo goed zelf kan sturen maar denk wil ik echt goed trippen dak meer moet gebruiken. Denk ook dat omdat ik wat steviger ben misschien meer nodig heb ofzo. Meestal moet je die shit natuurlijk doseren op gewicht."
"Ik word eigenlijk nooit misselijk van paddo`s.. idd thee zetten is misschien beter dan het zo eten.. Heb er altijd thee van gezet.. moet er niet aan denken ze zo op te eten."
"bwaah neehh daar ziet het der toch iets te ranzig voor uit waha"