Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weed; hollandse glorie hash; select"
"flashkop zei: DIe hoofdpijn en buikpijn komen door andere stoffen in de noot, mss met een extractie en daarna een grondige destillatie maar dan moet je al wel goed zijn en voor nootmuskaat ga ik het nu niet doen... Klik om te vergroten... mss me meerdere probere tegelijk waar zijn de chemicusse hier :d"
"hey iedereen , zou graag met een vriendin paddo's neme , is wel al enorm lang gelede dat ik dit zelf gedaan heb, denk 2 jaar. en kweet er ook niet meer zo veel van, voor haar zou het haar eerste keer zijn.. .ideetjes rond hoeveelheid ? soort , dosseringe , omgeving , tips enzovoort ? wil er egt chille trip van maken"
"ahja , de muziek zal zowiezo infected mushroom zijn"
"ilove_paddo zei: mexicaantjes beginnen met een halfe portie per persoon en eventueel bijpakken. succes Klik om te vergroten... wa kost da eigenlijk in de smartshop? , kmoet van belgië naar nl om da te hale he"
"verdere reacties zijn welkom"
"??? nog tips ofzo? ???"
"red hot chilli peppers"
"niet egt een band , maar gwn pendulum da blijft het gwn :d"
"-spaceman- zei: Supervlieg zei: Vanadesse zei: Ivoos zei: muziek Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... ik balanseer op het randje van een OD... Klik om te vergroten... van wa? zelf trouwens weed , ket en alchohol"