Little Monk zei:Dan over je kinderen. Persoonlijk denk ik dat je moet uitkijken met gebruik, met name hoe vaak en hoeveel je gebruik (dat papa of mama in ieder geval niet met een OD in t ziekenhuis komen). En dat spreekt voor zich, dat je kinderen niet in de buurt zijn op zo'n avond.
Verder zou ik ook streng zijn voor je kinderen zelf als ze beginnen met experimenteren. Adviseer ze een leeftijd dat ze er klaar voor zijn, en dat ze zeer voorzichtig doen. Uit de ontwikkelingpsychologie blijkt dat slecht grenzen stellen door ouders bijdraagt aan risicogebruik van de kinderen. Maar ja, dat is ook maar mijn acedemische kennis. Als jullie maar veel overleggen en er open over zijn komt t wel goed. Verder zie ik persoonlijk geen etische bezwaren drugs te gebruiken als je kinderen hebt. Als je het maar niet doet waar ze bijzijn, of wanneer het hen gezondheid schaadt (roken bv.).
groetjes en happy new year alvast
Monk(ey)
Ik denk dat ik hier eens een nieuwe topic over open, waarin ik dan deze qoute als stelling wil nemen om erover te disscussieren, als je dat goed vindt? Ik ben het zelf overigens wel volleding eens met je redenering.
Oja, en de oudejaarsnacht was geweldig met ons tweetjes, maar MDMA zit er voorlopig voor mij even niet meer in....Serotonine level= empty
Hemi