alberthoffman zei:ik ga dit jaar voor de cocaine op de avond zelf en heb als ik thuis kom keuze uit een groot assortiment 2cb/dmt/lsd/mescal/rondjes/mdma/speed/4fluoro/ketamine
DMT?!?!
Hemi
alberthoffman zei:ik ga dit jaar voor de cocaine op de avond zelf en heb als ik thuis kom keuze uit een groot assortiment 2cb/dmt/lsd/mescal/rondjes/mdma/speed/4fluoro/ketamine

lysergine25 zei:Als ik nou later kinderen heb en die zijn bij opa en oma !!
Waarom zou ik dan niet mogen trippen ?
Ik snap het niet, wel peuken roken waar die kinderen bij zijn en alcohol zuipen maar geen drugs mogen gebruiken als ze bij opa en oma zijn.
Leg mij dat is uit ????????????
Stonie
Serenity zei:MDMA en GHB misschien? Zou niet weten of deze combi goed gaat maar dan heb je sowieso lekkere seks!
Of eerst de avond MDMA en als dit uitgewerkt is en je gaat samen naar bedje wat GHB erachteraan. Niet teveel, dan val je in slaap.
3970 zei:Phreakingout zei:Toch fout als je kinderen hebt.. ik bedoel je noemt niet zomaar een paar soorten op. Ook al zijn ze er niet bij, zelf vind ik dat je dat hoofdstuk moet hebben afgesloten als je daaraan begint.
Maarja das mijn mening, veel plezier nog!
Hier kan ik je even niet volgen; wat bedoel je met dat ik dat hoofdstuk afgesloten moet hebben? Als wij drugs gebruiken, dan doen we dat waar de kids niet bij zijn. We gaan (denken we) behoorlijk verstandig om met de drugs die we gebruiken, en zie dan ook het probleem niet met kids...
Hemi
Little Monk zei:Dan over je kinderen. Persoonlijk denk ik dat je moet uitkijken met gebruik, met name hoe vaak en hoeveel je gebruik (dat papa of mama in ieder geval niet met een OD in t ziekenhuis komen). En dat spreekt voor zich, dat je kinderen niet in de buurt zijn op zo'n avond.
Verder zou ik ook streng zijn voor je kinderen zelf als ze beginnen met experimenteren. Adviseer ze een leeftijd dat ze er klaar voor zijn, en dat ze zeer voorzichtig doen. Uit de ontwikkelingpsychologie blijkt dat slecht grenzen stellen door ouders bijdraagt aan risicogebruik van de kinderen. Maar ja, dat is ook maar mijn acedemische kennis. Als jullie maar veel overleggen en er open over zijn komt t wel goed. Verder zie ik persoonlijk geen etische bezwaren drugs te gebruiken als je kinderen hebt. Als je het maar niet doet waar ze bijzijn, of wanneer het hen gezondheid schaadt (roken bv.).
groetjes en happy new year alvast
Monk(ey)
DarkScope zei:lysergine25 zei:Als ik nou later kinderen heb en die zijn bij opa en oma !!
Ik snap het niet, wel peuken roken waar die kinderen bij zijn en alcohol zuipen maar geen drugs mogen gebruiken als ze bij opa en oma zijn.
Stonie
Omdat het ALTIJD beter is als je kinderen geen drugs gebruiken dan dat ze t wel doen, dan is er iig nooit een kans om verslaafd te raken. verder vind ik roken bij je kinderen ook niet juist, drinken wel, in mate.
Drugs keur ik dan ook het meeste af in bijzijn van je kinderen omdat ze toch een beetje in een slecht circuit komen als ze gaan gebruiken.
)
Phreakingout zei:Toch fout als je kinderen hebt.. ik bedoel je noemt niet zomaar een paar soorten op. Ook al zijn ze er niet bij, zelf vind ik dat je dat hoofdstuk moet hebben afgesloten als je daaraan begint.
Maarja das mijn mening, veel plezier nog!
drinken met mate wel? Wie hou je nou voor de gek jochie? Beter licht je je kinderen objectief voor zodat ze zelf een goed oordeel kunnen vellen en tot de conclusie komen dat dingen als amfetaminen/coke/crack/heroine kut zijn.DarkScope zei:lysergine25 zei:Als ik nou later kinderen heb en die zijn bij opa en oma !!
Stonie
Omdat het ALTIJD beter is als je kinderen geen drugs gebruiken dan dat ze t wel doen, dan is er iig nooit een kans om verslaafd te raken. verder vind ik roken bij je kinderen ook niet juist, drinken wel, in mate.
Drugs keur ik dan ook het meeste af in bijzijn van je kinderen omdat ze toch een beetje in een slecht circuit komen als ze gaan gebruiken.
3970 zei:alberthoffman zei:ik ga dit jaar voor de cocaine op de avond zelf en heb als ik thuis kom keuze uit een groot assortiment 2cb/dmt/lsd/mescal/rondjes/mdma/speed/4fluoro/ketamine
DMT?!?!![]()
Hemi
Eckster C zei:3970 zei:alberthoffman zei:ik ga dit jaar voor de cocaine op de avond zelf en heb als ik thuis kom keuze uit een groot assortiment 2cb/dmt/lsd/mescal/rondjes/mdma/speed/4fluoro/ketamine
DMT?!?!![]()
Hemi
naab lool![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."