#1
Big ass bril
Met X op MOET ik altijd mijn grootste zonnebril op,
dat voelt vet goed, op de een of andere manier...
Met X op MOET ik altijd mijn grootste zonnebril op,
dat voelt vet goed, op de een of andere manier...
Solidius zei:Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste![]()
Solidius zei:Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste![]()
lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen.DjTrips zei:omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?

needlefreak zei:lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen.DjTrips zei:omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?![]()

Gisteren naar redlight geweest, enorm leukDjTrips zei:we moeste samen gaanzonnebril koppel
kom anders naar redlight industry![]()
Boner zei:Gisteren naar redlight geweest, enorm leukDjTrips zei:we moeste samen gaanzonnebril koppel
kom anders naar redlight industry![]()
![]()
Btw was dat jij met je zonnebril en partyhoedje en witte t-shirt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."