Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC @ home

XTC @ home

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Big ass bril

Met X op MOET ik altijd mijn grootste zonnebril op,
dat voelt vet goed, op de een of andere manier...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solidius zei:
Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste :)
Klik om te vergroten...

mja wordt je dan ni raar bekeken ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solidius zei:
Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste :)
Klik om te vergroten...

Het hangt er ook vanaf waar he :sunglasses:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, van naam en van gehoord.Waarom?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bril

Ik draag de bril ook in d'anvers in Antwerpen en niemand kijkt er raar van op, ik heb dan niet een wat genomen, dat doe ik alleen op grote feesten.
Je krijgt vaak heel leuke reacties. Maar ik heb dan ook wel zo'n grote jaren 70 bril.

Tot nu toe als ik pillen heb gebruikt, dan zorgt die bril er inderdaad voor dat ik me heel stijlvol voel, maar het is meer dat ik me lekker in mijn eigen wereld voel met dat ding ofzo, de laatste keer beschermde hij me tegen negativiteit, had ik het gevoel. We waren iemand kwijtgeraakt op Happy6 en als dan iemand tegen me aan kwam zeuren deed ik mijn ogen dicht en konden ze dat lekker niet zien.
Maar hij houdt ook mijn hoofd bij elkaar ofzo, hij beschermt me gewoon...
Ik heb drie van die brillen, in drie kleuren en iedereen vraagt altijd of ik mijn reservebrillen mee wil nemen, om te lenen, haha!

De eerste keer had ik de bril idd. op om mijn ogen niet te laten zien, maar op een outdoorfeest lopen zoveel mensen met die reden met een bril op, dat we hem net zo goed met zijn allen af kunnen zetten, het maakt helemaal niets uit.

Aparte conversatie dit, maar wel dope dat er mensen zijn die ook vage shit met hun bril hebben, lachen...
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
dus moet ik het gwn ff keertje proberen ?
btw ik neem eigenlijk meer speed dan XTC...
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjTrips zei:
omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?
Klik om te vergroten...
lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen. :mrgreen:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
needlefreak zei:
DjTrips zei:
omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?
Klik om te vergroten...
lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

kga et eens proberen :grin: dus als je de 27ste iemand ziet met ne grote zonnebril van bikkembergs mag je rekenen dat ik het ben :grin:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Fuse

Ik ben de 27e in de Fuse denk ik.
Mocht je een zonnebril met een meisje eronder tegenkomen;
that's me!
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#12
we moeste samen gaan :tongueout: zonnebril koppel :tongueout:
kom anders naar redlight industry :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat viel niet op tussen al die scheve mannen daar, ik was waarschijnlijk nog 1 van de normaalste daar. :P Maar zo'n dure zonnebril zou ik wel niet dragen daar. :) :wave:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm

Ben verder niet bekend in Brussel...
Weet zeker dat ik in de fuse ben, zal een andere tent er niet door kunnen drukken...
Dus...
Ik doe mijn zwarte exemplaar op, dan weet je dat!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
In Lagoa heb ik mijn hippe zonnebril ook al gedragen. :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
:openmouth: en ? niet opgevallen of ni raar bekeken ? ik wil da ook wel eens probere :grin: maja weetje tis een duur brilletje ze :tongueout: 210 euro :tongueout: als ene scheefaard mij duwtje heeft ofzo :angry:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjTrips zei:
we moeste samen gaan :tongueout: zonnebril koppel :tongueout:
kom anders naar redlight industry :grin:
Klik om te vergroten...
Gisteren naar redlight geweest, enorm leuk :grin:
Btw was dat jij met je zonnebril en partyhoedje en witte t-shirt?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo kom je inderdaad wel aan je belachelijk hoge postcount.

Offtopic bullshit verwijderd Maar een gedeelte want ik ben niet helemaal gek, maar kap nou aub met dat irrelevante gelul er tussendoor.
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Antwurp

De 29e en 30e ben ik in Antwerpen, dan ga ik naar d'anvers...denk ik...
Of heb je een betere tent daar in de buurt?
( No car...)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Boner zei:
DjTrips zei:
we moeste samen gaan :tongueout: zonnebril koppel :tongueout:
kom anders naar redlight industry :grin:
Klik om te vergroten...
Gisteren naar redlight geweest, enorm leuk :grin:
Btw was dat jij met je zonnebril en partyhoedje en witte t-shirt?
Klik om te vergroten...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL :tongueout: dat was mijn copain =D we hadden beide zonnebril op, hij witte tshirt, ik zwarte =D, zijn partyhoedje is dan spoorloos geraakt, ik ging ook normaal eentje opzette maar dan was men haar fucked up ^^



[/i]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."