Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit

kwaliteit

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat klopt. Volgens het DIMS is de speed op het moment gemiddeld 20% zuiver. Gemiddeld bevat speed op het moment 60%! cafeïne. Dit is nog nooit zo slecht geweest.

Er is dus momenteel bijna geen goede speed verkrijgbaar, en je snuift dus voornamelijk cafeïne.
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#2
I love belgium, daar is de kwaliteit beter dan in Nederland.
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier in midden-west brabant is de kwaliteit van de speed al weken zoniet maanden slecht tot zeer slecht.Varierend van zo tussen de 8 en 25 %.Is dit misschien een algehele tendens of zijn de percentages bij jou wel acceptabel
M
MickywousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik woon in friesland en om me heen zijn veel speed gebruikers. Ik zelf niet. Maar hun zeggen dat het nog steeds goed is, traan ogen zere neus etc. Vaak komen er ook mensen uit andere delen van het land in een discotheek bij mij in de buurt. En die mensen zeggen dus ook de laatste tijd: We halen voortaan bij jullie. Dit zie ik ook alleen maar om me heen gebeuren he.. weet dus niet zeker of het hier in friesland zo veel beter is dan bij jullie. Maar het lijkt wel zo.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Dat klopt. Volgens het DIMS is de speed op het moment gemiddeld 20% zuiver. Gemiddeld bevat speed op het moment 60%! cafeïne. Dit is nog nooit zo slecht geweest.

Er is dus momenteel bijna geen goede speed verkrijgbaar, en je snuift dus voornamelijk cafeïne.
Klik om te vergroten...
Het is en blijft, zoals met alle drugs gewoon een kwestie van de juiste contacten hebben, of ze niet hebben.
Centrale boodschap is dus: Testen, testen en nog eens testen. Elke gram, elke bal, pasta of poeder, met en zonder geur, alles laten testen. Al ben je getrouwd met je dealer of is het je grootvader. Test IT!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mickywous zei:
Ik woon in friesland en om me heen zijn veel speed gebruikers. Ik zelf niet. Maar hun zeggen dat het nog steeds goed is, traan ogen zere neus etc. Vaak komen er ook mensen uit andere delen van het land in een discotheek bij mij in de buurt. En die mensen zeggen dus ook de laatste tijd: We halen voortaan bij jullie. Dit zie ik ook alleen maar om me heen gebeuren he.. weet dus niet zeker of het hier in friesland zo veel beter is dan bij jullie. Maar het lijkt wel zo.
Klik om te vergroten...

Traanogen en zere neus zeggen helemaal niets over de inhoud... Als je goede speed hebt krijg je dat wel, maar er zijn ook genoeg andere stoffen die pijn doen in je neus. Is dus geen reden om aan te nemen dat je hele goede hebt.

Dus zoals Paperplane inderdaad zegt, testen!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
inderdaad, het is erg droevig gesteld met de kwaliteit de laatste tijd. Ik heb nu laatst weer een pepje van 48% gevonden, wat mij verbaasd is dat dit nooit meer de ouderwetse speed is maar dextro. Dextro mist naar mijn beleving een hele dimensie aan het speedgevoel....

The search continues....

(mist de tijd van strakstaan en tintelingen over je kop en je gehele lichaam) :(
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een half jaar helemaal niets kunnen krijgen boven de 20%, heb dit weekend eindelijk weer iemand gevonden. Is nog niet getest (shame on me!) maar ik kon pas vannacht weer een beetje slapen dus heb goede verwachtingen van de testresultaten :wink:

Dextro is wat mij betreft ook wel ff minder inderdaad, het is alleen makkelijker verkrijgbaar dus dat zul je wel vaker tegenkomen.

Keep it up, je vind dit soort dingen altijd op het moment dat je het het minst verwacht :P
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Ik heb een half jaar helemaal niets kunnen krijgen boven de 20%, heb dit weekend eindelijk weer iemand gevonden. Is nog niet getest (shame on me!) maar ik kon pas vannacht weer een beetje slapen dus heb goede verwachtingen van de testresultaten :wink:

Dextro is wat mij betreft ook wel ff minder inderdaad, het is alleen makkelijker verkrijgbaar dus dat zul je wel vaker tegenkomen.

Keep it up, je vind dit soort dingen altijd op het moment dat je het het minst verwacht :P
Klik om te vergroten...

En hoe waren je testresultaten? Hier is weinig spectaculairs in de buurten :(.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga vanmiddag naar de testservice :grin:

Zal het posten zodra ik meer weet...
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Ga vanmiddag naar de testservice :grin:

Zal het posten zodra ik meer weet...
Klik om te vergroten...

ben benieuwd naar de uitslag. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm, beter dan verwacht maar nog steeds shitty.

36% amfetamine. 25% cafeïne.

Gelijk een waarschuwing voor iedereen die Speed gaat kopen de komende tijd. Er worden heel heel heel veel slechte samples speed ingeleverd, dus testen is belangrijker dan ooit. Er zijn de afgelopen tijd meerdere speed samples ingeleverd waar 4-MA (4-methyl amfetamine) en/of MDPV (Methylenedioxypyrovalerone) in is gevonden.

In Nederland is er gelukkig nog niets mee misgegaan maar in België zijn eind vorig jaar meerdere doden gevallen waarbij deze stof in het bloed is aangetroffen. Is natuurlijk geen garantie dat je dood gaat aan het spul, maar het is wel echt troep en je wilt het niet in je lijf hebben!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#13
SmartieAndMe zei:
hmm, beter dan verwacht maar nog steeds shitty.

36% amfetamine. 25% cafeïne.

Gelijk een waarschuwing voor iedereen die Speed gaat kopen de komende tijd. Er worden heel heel heel veel slechte samples speed ingeleverd, dus testen is belangrijker dan ooit. Er zijn de afgelopen tijd meerdere speed samples ingeleverd waar 4-MA (4-methyl amfetamine) en/of MDPV (Methylenedioxypyrovalerone) in is gevonden.

In Nederland is er gelukkig nog niets mee misgegaan maar in België zijn eind vorig jaar meerdere doden gevallen waarbij deze stof in het bloed is aangetroffen. Is natuurlijk geen garantie dat je dood gaat aan het spul, maar het is wel echt troep en je wilt het niet in je lijf hebben!
Klik om te vergroten...

Je uitslag is denk ik nog wel 1 van de betere uitslagen op dit moment. Er is weinig goeds te vinden, jammer genoeg.

Ik heb toevallig nog een paar gr oldskool pep gevonden. Spul waarvan ik met 1 lijntje al met wijd open gesperde ogen rond stuiterde. Morgen zal ik dat spul eens voor de grap naar het testcentrum brengen. Het is licht roze amfi. Het grappige is dat je in de pep van die tijd, als je er met een lichtje opschijnt, super kleine kristalletjes ziet twinkelen. Dat zie je vandaag de dag niet meer of het is een versnijdingsmiddel. Ook vond ik nog een paar gr minder hoge kwaliteit oldskool pep, Deze ga ik denk ik onderwerpen aan een aceton wasje.
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb nieuwe voorraad binnen.. en ik mag eerlijk zeggen..

Wat een kwaliteeeeeet. :rock: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mick swagger zei:
Je uitslag is denk ik nog wel 1 van de betere uitslagen op dit moment. Er is weinig goeds te vinden, jammer genoeg.
Klik om te vergroten...

Klopt, maar toch mis ik de tijd van de 60-70% dat je gelijk opstijgt van een lijntje :wink:

mick swagger zei:
Ik heb toevallig nog een paar gr oldskool pep gevonden. Spul waarvan ik met 1 lijntje al met wijd open gesperde ogen rond stuiterde. Morgen zal ik dat spul eens voor de grap naar het testcentrum brengen. Het is licht roze amfi. Het grappige is dat je in de pep van die tijd, als je er met een lichtje opschijnt, super kleine kristalletjes ziet twinkelen. Dat zie je vandaag de dag niet meer of het is een versnijdingsmiddel. Ook vond ik nog een paar gr minder hoge kwaliteit oldskool pep, Deze ga ik denk ik onderwerpen aan een aceton wasje.
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd. Hoe oud is het? Heb ook wel eens pep geprobeerd die ik al 2 jaar had liggen maar die werd er niet beter op...

F.ck.The.SystM zei:
Heb nieuwe voorraad binnen.. en ik mag eerlijk zeggen..

Wat een kwaliteeeeeet. :rock: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

bastard :grin:
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb een weekje of twee geleden nog een tiental grammetjes op de kop weten te tikken en laten testen.Aangezien je zo'n 10 dagen op de uitslag daarvan moet wachten en er verder niets maar dan ook niets boven de 15%!! te krijgen is op dit moment hier was ik al begonnen aan die op de kop getikte grammetjes.Voor mij eigen had ik voor de uitslag binnen was dus al een geschatte mening over het aantal te verwachten procenten naverhand de werking van deze speed.En nu ben ik eindelijk bij mijn punt aangekomen.Ik dacht dat de uitslag zo rond de 35 % zou zijn maar die was tot mijn verbazing 65%.Maar ik heb in het verleden ook speed gehad van 65 a 70% en naar mijn gevoel en de werking van deze speed tegenover de eerdere hoogscorende speed kwam deze nog niet in de buurt van die eerdere 65 a 70% en dit ligt niet aan de opgebouwde tolerantie of iets dergelijks.Nee die eerdere 65% werkte veel beter en heftiger dan die 65 % van laatst en ik had bij de laatste nauwelijks verwijde puppillen bijv. en ik had ook niet het gevoel dat ik konstant een zetje in mijn rug kreeg wat vroeger wel het geval was.Ik vraag me af hoe dat kan en ligt het misschien aan mezelf of ben ik niet de enige die dit zo ervaart,of klopt de uitslag van de test wel eens niet.Al met al 65% is toch bijna top score en dan hoor je vanzelf te gaan.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#17
dendaz zei:
Ik heb een weekje of twee geleden nog een tiental grammetjes op de kop weten te tikken en laten testen.Aangezien je zo'n 10 dagen op de uitslag daarvan moet wachten en er verder niets maar dan ook niets boven de 15%!! te krijgen is op dit moment hier was ik al begonnen aan die op de kop getikte grammetjes.Voor mij eigen had ik voor de uitslag binnen was dus al een geschatte mening over het aantal te verwachten procenten naverhand de werking van deze speed.En nu ben ik eindelijk bij mijn punt aangekomen.Ik dacht dat de uitslag zo rond de 35 % zou zijn maar die was tot mijn verbazing 65%.Maar ik heb in het verleden ook speed gehad van 65 a 70% en naar mijn gevoel en de werking van deze speed tegenover de eerdere hoogscorende speed kwam deze nog niet in de buurt van die eerdere 65 a 70% en dit ligt niet aan de opgebouwde tolerantie of iets dergelijks.Nee die eerdere 65% werkte veel beter en heftiger dan die 65 % van laatst en ik had bij de laatste nauwelijks verwijde puppillen bijv. en ik had ook niet het gevoel dat ik konstant een zetje in mijn rug kreeg wat vroeger wel het geval was.Ik vraag me af hoe dat kan en ligt het misschien aan mezelf of ben ik niet de enige die dit zo ervaart,of klopt de uitslag van de test wel eens niet.Al met al 65% is toch bijna top score en dan hoor je vanzelf te gaan.
Klik om te vergroten...

Zou het misschien ook kunnen komen door een andere verhouding in dextro en laevo in de speed? Vroeger was het volgens mij altijd racemisch. Zou het tegenwoordig meer Dex of levo zijn? Het zou misschien mogelijk zijn dat andere stoffen of reactie methodes een heel andere verhouding in dextro en laevo in het eindproduct.

Levo-amfetamine heeft opzich volgens mij weinig effect. Maar zit dit bij dex amfetamine, dan zal dit volgens mij voor noradrenaline release zorgen. Dit spreekt volgens mij ook je adrenaline aan. Dit geeft volgens mij de extra rush, die tegenwoordig mist aan de amfetamine. Ik kan er ook naast zitten dus zeker weten doe ik het niet.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
mick swagger zei:
Zou het misschien ook kunnen komen door een andere verhouding in dextro en laevo in de speed? Vroeger was het volgens mij altijd racemisch. Zou het tegenwoordig meer Dex of levo zijn? Het zou misschien mogelijk zijn dat andere stoffen of reactie methodes een heel andere verhouding in dextro en laevo in het eindproduct.
Klik om te vergroten...

Er komt wel steeds meer Dex in de markt, maar volgens mij wordt dit als apart percentage vermeld bij de testcentra en dus niet gewoon als amfetamine.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
mick swagger zei:
Zou het misschien ook kunnen komen door een andere verhouding in dextro en laevo in de speed? Vroeger was het volgens mij altijd racemisch. Zou het tegenwoordig meer Dex of levo zijn? Het zou misschien mogelijk zijn dat andere stoffen of reactie methodes een heel andere verhouding in dextro en laevo in het eindproduct.
Klik om te vergroten...

Er komt wel steeds meer Dex in de markt, maar volgens mij wordt dit als apart percentage vermeld bij de testcentra en dus niet gewoon als amfetamine.
Klik om te vergroten...

Voor zover ik weet, wordt er niet op isomeren getest hoor! Ik kom geregeld bij het testcentrum maar ook al is het dex, dan wordt het nog als 'gewone' amfetamine aangegeven.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
mick swagger zei:
SmartieAndMe zei:
mick swagger zei:
Zou het misschien ook kunnen komen door een andere verhouding in dextro en laevo in de speed? Vroeger was het volgens mij altijd racemisch. Zou het tegenwoordig meer Dex of levo zijn? Het zou misschien mogelijk zijn dat andere stoffen of reactie methodes een heel andere verhouding in dextro en laevo in het eindproduct.
Klik om te vergroten...

Er komt wel steeds meer Dex in de markt, maar volgens mij wordt dit als apart percentage vermeld bij de testcentra en dus niet gewoon als amfetamine.
Klik om te vergroten...

Voor zover ik weet, wordt er niet op isomeren getest hoor! Ik kom geregeld bij het testcentrum maar ook al is het dex, dan wordt het nog als 'gewone' amfetamine aangegeven.
Klik om te vergroten...

Oké dan! Zal het eens navragen, dacht toch echt dat daar onderscheid tussen gemaakt werd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."