Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb dus 1Gram Pep Gekocht maar..

Ik heb dus 1Gram Pep Gekocht maar..

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Belangrijker is de kwaliteit, als die super is dan heb je nog niets te klagen.
Je kan wel een "volle"gram kopen, maar als dat 3/4 cafeïne is dan ben je als nog duur uit :)
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#2
peppie zei:
Belangrijker is de kwaliteit, als die super is dan heb je nog niets te klagen.
Je kan wel een "volle"gram kopen, maar als dat 3/4 cafeïne is dan ben je als nog duur uit :)
Klik om te vergroten...

dan koop je 800 mg nat waarvan 200 mg werkzame stof amfeta is en dat droogt wederom uit naar 100 mg en dat allemaal voor 8 eu.

ik betaal liever 10 eu voor een gram natte 70-% wat uitdroogt naar 600 mg werkzame stof

:hearteyes:

:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe natter het is, hoe meer er mee geklooid is.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
peppie zei:
Hoe natter het is, hoe meer er mee geklooid is.
Klik om te vergroten...

Leg eens uit...?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Simpel.
Het drogen is een een extra proces waarbij er een zout wordt toegevoegd. Dat laten ze tegenwoordig achterwege om het lekker zwaar te houden.
En de dealers kunnen op die manier camoufleren dat er wat (cafeïne b.v.)bij ingegooid word.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een onzin dat er met snelle die nat is veel meer geklooid wordt. De snelle die ik de laatste tijd heb is nat en 69-72% :)
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is nat nu zwaarder dan droge ?
En als het pasta is kan er makkelijker mee geklooid worden :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
peppie zei:
Is nat nu zwaarder dan droge ?
En als het pasta is kan er makkelijker mee geklooid worden :)
Klik om te vergroten...

Een poeder is toch veel makkelijker te verkappen dan een pasta peppie?
Daarnaast is nat natuurlijk zwaarder dan droog. Komt gewoon door wat productie stoffen die nog niet zijn uitgedampt. Om het droog te maken word er echt geen zout toegevoegd, die stoffen moeten gewoon verdampen en je hebt iets minder droge pep overer.
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#9
als tie echt goed droog is schat ik 0,6 gram.
M
MymeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mij Is altijd gezegd dat ik enkel natte moest kopen omdat ze met droge je kunnen kloten. Weet niet hoe het met de hoeveelheid zit. Ik vind altijd dat je speed precies meer word eens je hem droogt. Of zit dat in mijn hoofd?
m
myronownageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke. Ik heb afgelopen weekend 1 gram pep gekocht voor 8 euro.

maar hij lijkt zo weinig :confused:? Dit kan toch geen 1 gram zijn :confused:?



m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat zie je dan toch ook voor je't koopt?
Waarom koop je die zooi als het zo weinig lijkt??

Een weegschaaltje zou een handigheid zijn...

Je laat je te snel in de zeik nemen heb ik de indruk :wink: .

grts
m
myronownageLid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
Dat zie je dan toch ook voor je't koopt?
Waarom koop je die zooi als het zo weinig lijkt??

Een weegschaaltje zou een handigheid zijn...

Je laat je te snel in de zeik nemen heb ik de indruk :wink: .

grts
Klik om te vergroten...

Het ging allemaal snel he :P en het was op een feest :P
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je't gekocht hebt van iemand die je kent kan je altijd nog gaan klagen en meer eisen.
Het lijkt wel weinig maar je kan het niet met zekerheid zeggen voor het afgewogen is...

Hoeveel lijnen heb je'r al van afgepitst?
m
myronownageLid
01-01-2024, 00:00
#15
mandragora zei:
Als je't gekocht hebt van iemand die je kent kan je altijd nog gaan klagen en meer eisen.
Het lijkt wel weinig maar je kan het niet met zekerheid zeggen voor het afgewogen is...

Hoeveel lijnen heb je'r al van afgepitst?
Klik om te vergroten...

6-8 sleuteltopjes als ik me kon herinneren :confused:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar leer je uit voor volgende keer :wink:
Voorzichtigheid is zeker geen overbodige luxe als je van een onbekende koopt.

Als je dit nogmaals doet laat dan van inbegin merken dat er niet met je te sollen valt, zeg tegen de 'dealer' dat je een weegschaaltje opzak hebt en het zo gaat nawegen...

Spreek opvoorhand af dat je't alleen koopt als het een 'deftige' gram is en als ie beweert dat het ook zo is moet het ook zo zijn, anders geef je gelijk z'n spul terug en eis je je geld terug.
m
mindcrowlerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op het eerste gezicht is het een vrij groot gripzakje met een aardig bodempje erin.Het zou zo maar eens 0.8 tot n gram kunnen zijn hoor.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
mindcrowler zei:
Op het eerste gezicht is het een vrij groot gripzakje met een aardig bodempje erin.Het zou zo maar eens 0.8 tot n gram kunnen zijn hoor.
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook hoor!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
mindcrowler zei:
Op het eerste gezicht is het een vrij groot gripzakje met een aardig bodempje erin.
Klik om te vergroten...

Lijkt mij net niet als je dat zakje ziet in verhouding met ze vinger....
M
MaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is het op de foto nog nat of is t al voorgedroogd?
Aangezien het in droge toestand veel meer lijkt omdat het uitzet.
Ik heb ook vaak genoeg getwijfeld aan de hoeveelheid maar na het wegen bleek het toch te kloppen.

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."