Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverstap???

overstap???

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#1
welke regio komen jullie vandaan dan denaz en mike swagga??
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gstylo074 zei:
welke regio komen jullie vandaan dan denaz en mike swagga??
Klik om te vergroten...

Ik kom uit regio Flevoland.

Inderdaad, ik mis de tintelingen enzo ook! Ik vraag me af of er iemand is, die nog wel aan dit spul kan komen. Of is dit een verloren zoektocht?
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#3
jaah pfff mike ik denk het wel, ik had laatst wel iets dat er op leek maar blijf zoeken suc6
gr uit twente
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#4
reactie op GSTYLO
Sorry voor mijn late reactie maar had een paar dagen problemen met mijn verbinding.Ik ben nu sinds een dag of 15 uit de brand.(eindelijk).Eindelijk redelijke tot goeie P .Heb hem wel laten testen en krijg vrijdag het resultaat en ik verwacht dat die zo rond de 60 a 65 % zal zijn.Werd tijd want in heel midden-west brabant en trouwens in heel brabant denk ik was tie al maanden zo ong. rond de 10% en nog minder!!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
dendaz zei:
reactie op GSTYLO
Sorry voor mijn late reactie maar had een paar dagen problemen met mijn verbinding.Ik ben nu sinds een dag of 15 uit de brand.(eindelijk).Eindelijk redelijke tot goeie P .Heb hem wel laten testen en krijg vrijdag het resultaat en ik verwacht dat die zo rond de 60 a 65 % zal zijn.Werd tijd want in heel midden-west brabant en trouwens in heel brabant denk ik was tie al maanden zo ong. rond de 10% en nog minder!!
Klik om te vergroten...

Mooi, dat jij eindelijk wat beters hebt gevonden. Hier nog steeds dikke crisis...

Search continues...
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jah ik heb precies het zelfde bagger shit troep niks waard die shit van nu, 2jaar trug had ik nog wel goeie nu valt er nergens wat te krijgen, je wort er alleen wakker van het ruikt wel goed maar geen adrealine rush zoals iemand net al zei of een euforish gevoel, ik snap ook niet wat het is met dat spul viese troep hoop dat het snel verbetert,
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#7
sinds vorig jaar is het huilen met de pet op wat de kwaliteit betreft.En op dit moment 01-04-2012 is het zelfs zo slecht gesteld hier in de regio ( en trouwens niet alleen hier) dat er practisch helemaal niets meer te krijgen is.Zelfs de grootste bagger is uitverkocht.Hier en daar nog iets maar gemiddeld 4% amfetamine!! ongeveer.Dit is 4grammetjes op 100 gram.En er is trouwens al jaren een verandering gaande wat betreft speed.Vorig jaar nog wat op de kop getikt dat 64% amfetamine bevatte.Maar ik moet eerlijk zeggen dat dit niet het effect gaf van de speed die ik pak em beet zo'n 15 a 20 jaar wel eens had.Zo had ik bijv bij die speed van vorig jaar niet echt verwijde pupillen wat vroeger echter wel het geval was en het was of is nou ook niet zo dat ik van die speed van nu(ook als hij bijv 64%) het gevoel heb dat ik konstant een duwtje achter in mijn rug krijg wat vroeger zeer zeker wel het geval was en ik zal gelijk vermelden dat dit niet aan mijn tolerantiegrens ligt.Nee, 64% van nu slaat veel minder aan dan dezelfde kwaliteit van toen.Ik vraag me af of ik me dat allemaal zelf maar wijs maak of zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde ervaren en wat nog beter zou zijn is dat er iemand is die inderdaad zegt dat er verschil in zit met vroeger en dat ook nog op een of andere manier kan toelichten ook hoe dat komt.Als het allemaal inderdaad exact hetzelfde is dan vroeger dan zit ik er toch aan te denken om naar methylamfetamine over te stappen of met andere woorden de ouwe gouwe perv.Zou die nog op de kop te tikken zijn tegenwoordig of is die nog moeilijker te krijgen dan de zeldzaam geworden 50+ % speed van nu.Bij voorbaat dank
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is hier net DESPERATE HOUSEWIVES :mrgreen:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#9
dendaz zei:
sinds vorig jaar is het huilen met de pet op wat de kwaliteit betreft.En op dit moment 01-04-2012 is het zelfs zo slecht gesteld hier in de regio ( en trouwens niet alleen hier) dat er practisch helemaal niets meer te krijgen is.Zelfs de grootste bagger is uitverkocht.Hier en daar nog iets maar gemiddeld 4% amfetamine!! ongeveer.Dit is 4grammetjes op 100 gram.En er is trouwens al jaren een verandering gaande wat betreft speed.Vorig jaar nog wat op de kop getikt dat 64% amfetamine bevatte.Maar ik moet eerlijk zeggen dat dit niet het effect gaf van de speed die ik pak em beet zo'n 15 a 20 jaar wel eens had.Zo had ik bijv bij die speed van vorig jaar niet echt verwijde pupillen wat vroeger echter wel het geval was en het was of is nou ook niet zo dat ik van die speed van nu(ook als hij bijv 64%) het gevoel heb dat ik konstant een duwtje achter in mijn rug krijg wat vroeger zeer zeker wel het geval was en ik zal gelijk vermelden dat dit niet aan mijn tolerantiegrens ligt.Nee, 64% van nu slaat veel minder aan dan dezelfde kwaliteit van toen.Ik vraag me af of ik me dat allemaal zelf maar wijs maak of zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde ervaren en wat nog beter zou zijn is dat er iemand is die inderdaad zegt dat er verschil in zit met vroeger en dat ook nog op een of andere manier kan toelichten ook hoe dat komt.Als het allemaal inderdaad exact hetzelfde is dan vroeger dan zit ik er toch aan te denken om naar methylamfetamine over te stappen of met andere woorden de ouwe gouwe perv.Zou die nog op de kop te tikken zijn tegenwoordig of is die nog moeilijker te krijgen dan de zeldzaam geworden 50+ % speed van nu.Bij voorbaat dank
Klik om te vergroten...

Ik ervaar hetzelfde en ik speculeer dat het komt doordat de speed nu een andere isomeren verhouding heeft. Ik denk dat het tegenwoordig niet meer racemisch is (50:50) maar meer dextro. Hierdoor ontbreekt er een hele dimensie aan het speed gebruik. Zo zul je van de speed van nu geen adrenalinerush krijgen. Ik denk dat dit te wijten valt aan andere productiemethodes met andere stoffen dan de ouderwetse bmkolie. Hier duikt de laatste tijd trouwens wel weer telkens meer speed op, dat wel naar de olie ruikt.
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bent dus echt niet de enigste:wink: ik dacht bijna dat het aan mij lag...
mensen weten vandaag niet eens meer wat speed echt is:confused:
geeen tintelingen in de hoofd of arm
wie heeft dit nog meer dan wat ik ervaar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."