Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"K'heb ook een beetje een weekend verslaving. Net zoals mun Taratje... Maar er afblijven gaat wel hoor,maar in het weekend heb ik en mun schatje het er iets moeilijker mee..."
"nutsss zei: 7 Hoger denkniveau -> kan leiden tot nieuwe inzichten Klik om te vergroten... 7 is echt de eenigste reden waardoor ik dit jaar afgestudeerd ben, zonder had ik het NOOOIT kunnen halen. (Ik ben een heel lui iemand, zeker voor school) Nu wil ik er ook wel wat minderen want ik moet niet meer zoveel nadenken op mun werk Greetz Davista"
"Ik heb een paar maanden terug 4 gr Metamfetamine gekocht voor 50Euro, Eerst had ik er spijt van maar ik heb met die 4gr, 3 maanden toegekomen omdat ie gewoon zo ontzettend goed was! Maar nu kan ik er niet meer aangeraken"
"Heb het ooit is gedaan die coopertest onder de Amphies. Het ging wel vlotjes en je kunt je echt ver blijven pushen. Maar toen ik stopte ben ik gewoon 15 minuuten op de grond gaan liggen was nog nooit zo hard buiten adem geweest! Terug gekomen op school (was op piste) een heele fles aquarius blue leeg gedronken en een uurtje later was alles terug tip top in orde!"
"Ik volg dit forum al een lange tijd, zijn hier personen die weten of de grondstoffen voor P2NP( de precursor van Methamfetamine). Legaal te verkrijgen zijn dit zijn o.a. Nitroethaan, Benzaldehyde en Butylamine. Iemand eenig idee waar dit legaal verkrijgbaar is zonder dit te stelen ofzo. Voor dat dit topic verwijderd word, dit is geheel informatief en alleen bedoeld om te weten te komen of het eigenlijk echt mogelijk is Methamfetamine te maken met legaale middel die Legaal verkregen zijn. Alvast bedankt!"
"Die alfavit en via de ephedrine wijze is zo al wel een beetje achterhaald, en is het beter om je spul illigaal te kopen het is niet dat je van 1 doosje verscheidene grammen kan synthiseren. Maar het glaswerk is wel zonder problemen te verkrijgen zo ook een reflux set en een magneet roerder is zonder veel problemen te krijgen. Alleen nog een manier voor de rest, mss via een ander product. waar dit een hoofdbestandeel van is?"
"Er zijn 99 verschilende wijzen om methamfetamine te bekomen, met de precursor P2NP of via Ephedrine, zijn dacht ik de meest gebruikelijke. Vermits Ephedrine enkel en alleen nog verkocht word in kleine hoeveelheden is het echt niet goedkoper als je spul via de illigaliteit te zoeken. Daarom dacht ik als ik P2NP kan maken en dan zo verder naar Methamfetamine ga is het misschien wel goedkoper en veiliger dan het zomaar van 1 of andere dealer te kopen. Hopelijk dat er hier meer ervaren mensen op reageren zodat ik mss een on-topic antwoord kan krijgen"
"Het gaat zeker goed samen, alleen ik heb er ooit is een 'angstaanval' van gekregen. Ik had toen gewoon schrik van iedereen, was toen heel vaag... Maar had het daarvoor al meerdere keren gedaan en was echt wel goed :P"
"Vind ik eigenlijk wel een goei punt van tarie... Vind het eigenlijk ook niet kunnen om als volwassenen die voor kinderen moet zorgen aan de drugs zit... Drugs kan eigenlijk nooit niet maar als je kinderen hebt vind ik het ook echt wel niet kunnen... En moet je der eigenlijk echt wel met kappen... En dan nog de negatieve dingen die het met je doet... Niet alleen de psychologische gevolgen... 'moodchanges en opvliegendheid' Maar dan ook de lichamelijke aftakkeling als je jaren dag in dag uit aan de speed zit... Hellemaal niet verantwoord om dan nog met kinderen om te gaan... Ik zou zeggen stop hier zo snel mogelijk mee, of dit gaat op den duur mss nog ernstige gevolgen voor je kinderen hebbben... Die je waarschijnlek wel liever zult zien als je drugs........ Greetzz DaViStA"
"Nou, het branden heeft alles te maken wat er in je poeder zit, als ik er ff wat Souda (sodium natrium bicarbonaat) bij versnijd en je snuift het, brand je neus ook van je hoofd. Goede speed hoort wel te branden want je gaat van een basis opgelost mengsel naar een zuur oplossing waarin kristallen neerslagen, en je deze mooi kunt affilteren, zou dit niet zuur zijn zou je een amfetamine vrijbasis behouden waarin, Bv. Isopropanol en amfetamine vrijbasis zit opgelost. Worden er een andere manier van synthetiseren gebruikt kunnen misschien andere methodes gebruikt worden en zal die ene weer wat minder zuur zijn dan de andere. En doordat Amfetamine Steeds in kristallen - "Zoutvorm" word neergeslagen zal het altijd wel branden. M.A.W. Je weet nooit of je goed spul hebt door het te snuiven en op het branden af te gaan. Wel door het te laten testen, (of zelf ff uitproberen of je er snel van gaat ) Wel is het meestal zo, als je speed droogt en na een tijdje word die terug plakkeriger en natter dat hij hoger geconcentreerd is dan speed die in "steen" veranderd, dit omdat amfetamine zeer snel en veel vocht opneemt. Please Correct me if im wrong! Dit is mijn theorie... Greetz Davista!"