Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb er juist last van als er iemand naast me staat. dan gaat het echt niet gaat die persoon echter weg, hopla totaal geen probleem"
"mwa niet aan de zuip gaan en dagje relaxen en goed uitrusten en volgende dagen moet je er toch wel weer wat tegenaan kunnen denk ik zo gewoon niet TE zot doen"
"ik speel behoorlijk veel tafelvoetbal op café na wat bier een wiet, speel ik veel beter dan nuchter en je hebt wel behoorlijke concentratie nodig om de bal goed te controleren"
"extreme geilheid heb ik wel standaard na een avondje stevig drinken die andere verschijnselen heb ik alleen in combinatie met slaaptekort behalve vernielingsdrang dan"
"voor de 7de keer present en nog nooit controle gehad, hopelijk dit jaar weer"
"ah leuk een blackmetal topic een van mn favoriete metalgenres favoriete bands zijn : abigor, nachtmystium, mayhem, aborym , deathspell omega, funeral mist, leviathan, marduk, watain, en nog een heleboel andere"
"YawningMan zei: Ik heb verscheidene jams van vrienden op m'n computer staan van vrienden met paddo's/truffels en mdma op. Is wel allemaal met mobiel opgenomen, dus denderend zal het niet zijn. Ga proberen het ergens up te loaden EDIT: Na een hoop geknungel.. kwaliteit is niet zo lekker. En het lijkt alsof ik parkinson heb, sorry Klik om te vergroten... klinkt best vet!"
"schijvenbikker zei: Echter op het midden van de avond als ik al aardig zat begin te worden vind ik blowen wel zwaar relaxed. Klik om te vergroten... dit is echt het leukst vind ik persoonlijk"
"haha noise luister ik ook wel af en toe favorieten zijn Masonna (bijna on te evenaren intensiteit) , goverment alpha, prurient, nihil fist, hanatarash.. hier ook al insect warfare voorbij zien paseren , een van me favo grind bands geen idee of jullie passenger of shit kennen, geen pure noise maar het komt in de buurt [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X5KJM4XCLSQ[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TW-bm7oXvic[/youtube]"
"kwam dit laatst nog tegen heel vet setje [oldskool hardtek/core] D-struct live @ Nieuwegein http://www.mediafire.com/?j12nidmdmzm"